Canon EOS 6D Mark II + 24-70 f/4L IS USM zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 6D Mark II + 24-70 f/4L IS USM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Michael d Br. 07-03-2020

Zeer goede en degelijke camera.

Ik heb vandaag de camera bij Kamera Express gekocht in Capelle a/d IJssel. Erg goed geholpen door de medewerkster daar en goede tips gekregen. Ik heb net enkele foto's gemaakt en deze zien er zeer goed uit. Ik fotografeerde voor deze aanschaf met de Canon D60. En als Canon gebruiker is menu van nieuwe camera ook zonder handleiding te lezen erg overzichtelijk en duidelijk. Tot nu toe zeer tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak.

Henriëtte 12-09-2018

Canon EOS 6D mark II body

De kwaliteit van de foto's zijn prachtig. Ook de mogelijkheden met deze camera zijn groot. Ook vind ik de bediening van de camera goed. erg overzichtelijk.

MvH 26-08-2017

Super kwaliteit

Voor canon gebruikers vertrouwde gebruikers gemak met een super kwaliteit meer/beter dan ik had verwacht!

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen