Canon EOS 200D + EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM + EF 50mm f/1.8 STM zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 200D + EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM + EF 50mm f/1.8 STM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anouk 04-08-2019
  • Product gekregen

Goede accu duur, Makkelijk te bedienen,

Perfecte instap camera in de categorie spiegelreflex!
Na al wat ervaring te hebben met een compact camera, zocht ik een stapje omhoog naar een goede spiegelreflex camera. Deze canon, is klein van formaat dus makkelijk om mee te nemen, Hij kan makkelijk een volledige dag werken op de meegeleverde batterij, is eenvoudig te bedienen, met informatie op het grote kantelbare beeldscherm, per categorie. Super scherpe foto"s. Erg handig vind ik ook dat de foto"s makkelijk overgezet kunnen worden via wifi, nfc, en bluetooth naar bv telefoon, laptop, tablet enz.

Pluspunten

• klein, handig formaat
  • lange accuduur

Minpunten

• nog niet ontdekt

M. van Ruiten 01-05-2019

goede camera voor beginners

Ik vind het een hele fijne camera om mee te werken. Het is de eerste DSLR camera die ik heb gekocht en werkt goed voor mij als beginner. Maar ook als je al iets gevorderder bent, kan deze camera zeker goed zijn. Dit komt omdat je kan wel zelf alle instellingen aanpassen zoals ISO, diafragma en sluitertijd. Vooral met de extra 50mm lens is dit een goed voor portretten. En de 18-55mm zorgt voor mooie landscape foto's. Een nadeel is nat je niet ver kan inzoomen maar daar bestaan andere lenzen voor.

Pluspunten

• verwisselbare lenzen
  • instelingen makkelijk aan te passen
  • gebruiksvriendelijk
  • prijs kwaliteit is goed
  • laad snel op

Minpunten

• ingebouwde flits is niet aanpasbaar
  • extra batterij is duur
  • je kan niet ver inzoomen met deze lenzen