Canon EOS 200D zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 200D zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Geweldige camera 04-01-2020

Geweldige camera

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Na lang rondkijken naar een geschikte camera om te kopen van haar spaargeld heeft mijn dochter van 14 haar keuze op deze gebruiksvriendelijke camera met vele mogelijkheden laten vallen. Gisteravond binnengekomen na een supersnelle bestelling en levering door kamera express.Ze is helemaal in haar nopjes met de camera en fotografeert al de hele ochtend. De camera heeft een prettig hulpmenu voor de beginnende fotograaf en via Wi-Fi of Bluetooth kan ze foto's op haar telefoon of laptop plaatsen. Kortom een top camera voor de beginnende maar ook gevorderde fotograaf!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • LCD Scherm is te draaien voor filmfunctie

Minpunten

• Niet stof/ waterdicht

Marjan van Asseldonk 19-07-2019

Fijne camera

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

In de winkel gekocht en kon er thuis meteen mee aan de slag. In de handleiding staat een korte uitleg. Verder lekker zelf uitproberen.

Eva 01-07-2019

Mooie lichtgewicht camera

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Ik had al een spiegelreflexcamera maar was opzoek naar een nieuwer model. Dit een fijne lichtgewicht camera met een compacte body

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Compact
  • Kantelbaar scherm

Jiska 16-06-2019

Perfecte camera voor de beginner

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Mooie camera, werkt naar behoren. Deze camera is perfect om de eerste stappen mee te zetten. Helemaal blij met de aankoop. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Toegankelijk
  • WiFi + Bluetooth
  • Perfect voor beginner

reinetta 20-02-2019

een fijne camera voor een beginner ,met veel mogelijkheden .

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

canon camera 200d gekocht bij kamera express zwolle,waar ik goed geholpen ben.
ze namen alle tijd om advies te geven.
het is een mooi lichtgewicht compact model voor een beginner met veel opties.
camera is goed te bedienen met een duidelijk menu en maakt mooie foto's.
ik heb een basiscursus fotografie erbij gekregen.

Pluspunten

• touchscreen
  • duidelijke bediening
  • wifi
  • lichtgewicht

ReRe 02-02-2019

Goeie connectiviteit via WiFi

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Deskundig personeel van Kamera Express die goed uitvragen wat mijn bedoeling was met de camera. Zij geven op basis van die informatie (beginnende hobbyfotograaf) aan de Canon EOS 200 D camera te nemen omdat die daar het meest geschikt is. Daarnaast gaven zij ook een voucher voor een gratis online fotocursus. Met veel vertrouwen en een mooie camera huiswaarts gekeerd. Er zitten zo veel mogelijkheden op die camera dat ik inzie dat ik nog veel te leren heb. Maar met de onlinecursus van Kamera Express academie gaat dat prima. Nu nog veel oefenen en één worden met de camera. Deze ligt lekker in de hand, want is niet mega groot. Mooie Tamron 18-200 objectief erbij en ben zeker van plan om meer objectieven aan te schaffen!
Voorlopig kan ik hiermee mijn gang gaan en lekker vertrouwd raken met het product.
De Canon EOS 200 D is een mooie camera met meer dan voldoende opties om te beginnen met fotografie. Succes allemaal!

Pluspunten

• kleine body, licht in gewicht
  • veel mogelijkheden in afstellingen
  • connectiviteit is uitstekend

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Maribella dos Santos 12-01-2019

Flitsend goede kwaliteit!

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Ik geef de Canon EOS 200D een dikke 10! Je krijgt echt waar voor je geld. Ik heb hem gekocht bij de Kamera Express op de Parnassusweg. Super aardig personeel, zeer behulpzaam en prettige sfeer in de winkel.

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Ligt lekker in de hand
  • Geweldige kwaliteit
  • Ingebouwde microfoon
  • Je krijgt waar voor je geld

Marc P 11-01-2019

Geweldige camera

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Perfect voor beginners. Keuze tussen vol automatisch en zelf instellen. Perfecte service bij Kamera Express met goede uitleg en tijd om te vergelijken.

Pluspunten

• Volautomatisch
  • Zelf instellen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Joan van der Kroef 14-11-2018

Hele fijne compacte Spiegelreflex Camera

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Fijne compacte camera. Zowel goed te gebruiken voor de beginner, maar zeker ook voor de amateur die meer eisen heeft om zijn/haar foto's naar de hand te zetten. Maakt uitstekende foto's. Fijn display om foto's te bekijken en tevens instellingen via touchscreen te wijzigen.

Pluspunten

• Compact
  • Touchscreen
  • Wifi koppeling met phone-app
  • Hoge resolutie
  • Gebruiksvriendelijke bediening

Sanvdh 23-10-2018

Fijne camera, mooie foto's

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Wilde een goede beginnerscamera met een handige bediening, mooie foto's en uitbreidingsmogelijkheden. Bij camera espress kwamen ze met de EOS 200D en ik ben er heel blij mee.

Anne 01-01-2018

Functionele camera

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Als hobby fotografe heb ik deze camera gekocht als opvolger van de Canon EOS 100D.
Het was tijd voor een nieuwe camera. De oude werkt nog prima, maar je wilt toch iets nieuws.
Nadat ik informatie had opgezocht via internet, was de keuze voor mij; of de Canon EOS 750D of de Canon EOS 200D. De winkel had beiden camera's op voorraad en daar kon ik deze ook fysiek met elkaar vergelijken. Voor mij lag de EOS 200D direct goed in mijn kleine handen. Daarnaast heeft de camera uitgebreide functionaliteiten binnen de verschillende menu's en is niet ingewikkeld in gebruik. Ook maakt de camera mooie scherpe foto's. Ik ben erg blij dat ik voor deze camera heb gekozen als opvolger van de 100D.

Pluspunten

• Compacte camera
  • Scherpe foto's
  • Overzichtelijke menu's
  • Ideaal voor beginnende en hobby fotografen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

S.L. Dob 29-12-2017

Groot draaibaar scherm, en goede zoeker

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Eenvoudig te bedienen, licht van gewicht. Foto's bij slecht licht en zonder flits goed en scherp.
Ben er tot nu toe zeer tevreden mee.

Pluspunten

• laag gewicht
  • voor mij voldoende mogelijkheden

Karin 07-10-2017

Prima foto's

Geschreven voor: Canon EOS 200D zwart

Mijn eos 70D ingeruild voor een lichtere camera. Deze werd door Kamera express lekker snel geleverd. De foto's zijn haarscherp. En het camera menu wijst zich vanzelf want deze is zoals bij alle canon's. Alleen heb ik weer een andere lightroom versie nodig om de foto's in Raw te kunnen bewerken (5 is niet genoeg).overweeg nu om het programma van Canon zelf te gebruiken DPP.

Pluspunten

• licht
  • kan mijn objectieven blijven gebruiken