Canon EOS 200D zwart - Reviews

Filmen in Full-HD
1.2 inch scherm

Loos 25-05-2018

Snel , licht , niet te groot

Licht in gewicht , snel zeker met het draaibaar touchscreen. Menu werkt leuk. enkel witbalans instellen is te ver verborgen tegen vorige kamera direct met een knopje op de body

Pluspunten

• Touchscreen kantelbaar
  • gewicht
  • snel

Minpunten

• instellen witbalans

Anne 01-01-2018

Functionele camera

Als hobby fotografe heb ik deze camera gekocht als opvolger van de Canon EOS 100D.
Het was tijd voor een nieuwe camera. De oude werkt nog prima, maar je wilt toch iets nieuws.
Nadat ik informatie had opgezocht via internet, was de keuze voor mij; of de Canon EOS 750D of de Canon EOS 200D. De winkel had beiden camera's op voorraad en daar kon ik deze ook fysiek met elkaar vergelijken. Voor mij lag de EOS 200D direct goed in mijn kleine handen. Daarnaast heeft de camera uitgebreide functionaliteiten binnen de verschillende menu's en is niet ingewikkeld in gebruik. Ook maakt de camera mooie scherpe foto's. Ik ben erg blij dat ik voor deze camera heb gekozen als opvolger van de 100D.

Pluspunten

• Compacte camera
  • Scherpe foto's
  • Overzichtelijke menu's
  • Ideaal voor beginnende en hobby fotografen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

S.L. Dob 29-12-2017

Groot draaibaar scherm, en goede zoeker

Eenvoudig te bedienen, licht van gewicht. Foto's bij slecht licht en zonder flits goed en scherp.
Ben er tot nu toe zeer tevreden mee.

Pluspunten

• laag gewicht
  • voor mij voldoende mogelijkheden

Karin 07-10-2017

Prima foto's

Mijn eos 70D ingeruild voor een lichtere camera. Deze werd door Kamera express lekker snel geleverd. De foto's zijn haarscherp. En het camera menu wijst zich vanzelf want deze is zoals bij alle canon's. Alleen heb ik weer een andere lightroom versie nodig om de foto's in Raw te kunnen bewerken (5 is niet genoeg).overweeg nu om het programma van Canon zelf te gebruiken DPP.

Pluspunten

• licht
  • kan mijn objectieven blijven gebruiken