Nikon D7500 + AF-S DX NIKKOR 18-140 VR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D7500 + AF-S DX NIKKOR 18-140 VR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Put 17-05-2019

Fantastische camera

Gekocht als vervanging van mijn oude Pentax DSLR, nu een week in bezit. Uitgebreid en prettig geadviseerd door personeel van Kamera Express in Rotterdam. Overstap naar Nikon was even wennen, maar na een avondje spitten in de uitgebreide handleiding en spelen met de instellingen voelt de camera al snel vertrouwd aan. Het kantelbare touchscreen werkt ook erg prettig en intuïtief. Eerste foto's zijn fantastisch en haarscherp! De combinatie met het 18-140 mm objectief biedt een mooi zoombereik. Fijne walk-around lens, handig voor op vakantie!

Pluspunten

• Veelzijdige camera
  • Mooie, haarscherpe foto's
  • Handige combi met walk-around zoom
  • Kantelbaar touchscreen

Minpunten

• Vooralsnog geen

Danny L 08-01-2019

Super mooie combi

Na een eerlijk en oprecht advies (dus niet om te verkopen maar om mooie plaatjes te maken) gekozen voor deze combi en uitgebreid met telelens, echt blij mee nu genieten en veel plaatjes schieten

Pluspunten

• mooie combi
  • vertrouwd merk
  • eerlijk advies
  • geen verkoop praatje