Canon EOS 80D + 18-135 iS Nano-USM + Tamron 70-300mm Di LD Macro zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 80D + 18-135 iS Nano-USM + Tamron 70-300mm Di LD Macro zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mikel 23-12-2017

Geweldige spiegelreflexcamera

Onlangs deze camera gekocht bij Kamera Express.
Voorheen altijd Nikon gehad waar ik ook zeer tevreden over was, echter had ik nu een upgrade ‘nodig’ waarbij de Canon EOS 80D toch meer aan mijn wensen voldeed.
Het enige nadeel is dan wel weer dat men echt alles opnieuw moet kopen natuurlijk.

Ik heb helaas nog niet de gelegenheid gehad om de camera echt goed uit te proberen, dat komt volgende week tijdens de vakantie wel!
Maar vooralsnog ben ik laaiend enthousiast. De camera heeft een zeer uitgebreid instellingen menu en daar zul je toch ff de tijd voor moeten nemen wil je alles goed in kunnen stellen naar je eigen wensen. Gelukkig heeft ie een touchscreen hahaha.
Alle belangrijke knopjes zitten echt binnen bereik, het zal wel ff duren om ze te onthouden als je wat wil instellen terwijl je door de zoeker kijkt.
Heb je de tijd om rustig je settings in orde te maken, kan dit heel simpel op het LCD display en zelfs op de touchscreen, al vind ik het laatste wat omslachtiger.

Pluspunten

• Overzichtelijk LCD display
  • Ligt zeer goed in de hand
  • Kantelbaar touchscreen display

Jolanda 01-12-2017

Door "Het perfecte plaatje" in de ban van de Canon EOS 80D!

Door de sponsoring van "Het perfecte plaatje" exclusief bij Kamera Express, krijgt ieder klant bij aankoop van één van de geselecteerde Canon producten een cadeaupakket. In mijn geval is dit, een 10-delige basiscursus fotografie, Lifetime 100GB Irista cloudopslag, een gepersonaliseerde Peak design draagriem en Corel Aftershot Pro 3. Toch een mooie aanvulling op deze geweldige camera!
De camera ligt goed in de hand en is stof- en spatwaterbestendig. Vrijwel alle instellingen die je via de fysieke knoppen kan instellen kunnen ook via het touchscreen aangepast worden. Dit werkt heel intuïtief.
De beeldkwaliteit is erg goed en levert foto's die groot genoeg zijn om groot af te drukken en aan de muur te hangen. De autofocus van deze camera is uitstekend en heeft maar liefst 45 focuspunten. Na het selecteren van een onderwerp, door simpelweg op het scherm te 'tappen', blijft hij het onderwerp goed volgen en haarscherpe foto's maken.
Ook beschikt de camera over NFC en WiFi en is het mogelijk om de camera vanaf je smartphone of tablet te besturen.