Canon EOS 77D + 18-200mm iS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 77D + 18-200mm iS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Marjolein Verweij 13-02-2019

Geweldige camera

Geschreven voor: Canon EOS 77D + 18-200mm iS

Gebruikersvriendelijke camera. Maakt scherpe foto's.
De lens in dit pakket is lichtsterk. Het is duurder dan een Tamron lens maar dat is het waard.
Ik ben heel goed geholpen in de winkel. Vakkundig en vriendelijk personeel.
NB: het is raadzaam een uitgebreide gebruikershandleiding van internet te downloaden. De camera heeft zo veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruikersvriendelijk
  • Scherpe foto's
  • Lichte camera

Anne-Marie 22-01-2018

fijne camera

Geschreven voor: Canon EOS 77D + 18-200mm iS

Op advies van twee fotografen gekozen voor Canon. Ik ben nog een amateur fotograaf maar vind het leuk om iets meer te doen dan alleen een standaard kiekje klikken. Maar moet nog flink aan de slag om de camera en alle mogelijkheden helemaal te gaan ontdekken.
We hebben voor deze lens gekozen omdat we zowel actie foto's bij het paardrijden willen maken als bv. portrait en landschapfoto's. Voorlopig hebben we nog maar 1 lens. Als we beter weten waar we ons het meest op gaan richten kopen we wellicht nog andere lenzen bij.