Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jane 05-11-2017

Voor de hobbyist die het serieus wil aanpakken

Makkelijk te bedienen camera die goed in de hand ligt en niet zwaar is. Objectief is de nieuwste kitlens van Canon en maakt mooie foto's, is klein en licht. Stille autofocus wat prettig is als je wil filmen. Het is ook makkelijk om de foto's te delen via je smartphone of tablet door de wifiverbinding die je zelfs met nfc kan opzetten. Canon heeft op deze camera de bediening van de pro camera's overgenomen met het instelwiel en het extra lcd scherm bovenop. Hierdoor wordt het instellen van de camera makkelijker en gaat het sneller. Het is jammer dat de camera niet gesealed is waardoor vocht, stof en zand buiten blijven. Al met al een camera voor de hobbyist die serieus aan de slag wil met een spiegelreflex camera en niet alleen op de A stand schiet!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Prettige bediening
  • Touchscreen
  • makkelijk verbinden met smartphone/tablet
  • 2e lcd scherm bovenop camera

Minpunten

• Niet weerbestendig
  • geen gps
  • kleine zoeker

Lysanne 29-10-2017

Camera precies zoals beschreven

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, is geschikt voor zowel beginnende fotografen als gevorderde fotografen. Veel mogelijkheden en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Makkelijke en gewone instellingen
  • Kantelbaar scherm