Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM - Reviews

Laagste prijzen -2% prijsdaling
RAW beeldformaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM op Kieskeurig.nl.

Paulien 11-01-2019

Geweldige camera

Geschreven voor: Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM

Na lang wikken en wegen en veel lezen voor de Canon 77D gekozen. Vooral omdat deze lichter in gewicht is dan de 80D. Maar ook omdat de camera iets beter presteert bij minde licht. Een kantelbaar scherm was voor mij een vereiste. De camera bevalt prima. Ligt goed in de hand, is makkelijk te bedienen. En het touchscreen is een uitkomst. De foto's zijn perfect, en heel scherp.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Licht gewicht
  • Kantelbaar scherm
  • Wifi

Minpunten

• niet weerbestendig

Jessie Doornbos 12-12-2018

Top camera

Geschreven voor: Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM

De camera voldoet volledig aan mijn verwachting. maakt geweldige foto’s en is makkelijk in gebruik. Ook het gewicht is goed, niet te zwaar.

Pluspunten

• gewicht
  • makkelijk in gebruik

Jane 05-11-2017

Voor de hobbyist die het serieus wil aanpakken

Geschreven voor: Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM

Makkelijk te bedienen camera die goed in de hand ligt en niet zwaar is. Objectief is de nieuwste kitlens van Canon en maakt mooie foto's, is klein en licht. Stille autofocus wat prettig is als je wil filmen. Het is ook makkelijk om de foto's te delen via je smartphone of tablet door de wifiverbinding die je zelfs met nfc kan opzetten. Canon heeft op deze camera de bediening van de pro camera's overgenomen met het instelwiel en het extra lcd scherm bovenop. Hierdoor wordt het instellen van de camera makkelijker en gaat het sneller. Het is jammer dat de camera niet gesealed is waardoor vocht, stof en zand buiten blijven. Al met al een camera voor de hobbyist die serieus aan de slag wil met een spiegelreflex camera en niet alleen op de A stand schiet!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Prettige bediening
  • Touchscreen
  • makkelijk verbinden met smartphone/tablet
  • 2e lcd scherm bovenop camera

Minpunten

• Niet weerbestendig
  • geen gps
  • kleine zoeker

roger 20-06-2018

hoi hoe is het met de belichtingscompensatie ,als je die nu op -1 zet en je zet de camera uit en weer aan blijft hij dan op -1 of gaat hij weer terug in originele stand 0 . zou dit graag willen weten .
groetjes roger

Lysanne 29-10-2017

Camera precies zoals beschreven

Geschreven voor: Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, is geschikt voor zowel beginnende fotografen als gevorderde fotografen. Veel mogelijkheden en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Makkelijke en gewone instellingen
  • Kantelbaar scherm