Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 77D + 18-55mm iS STM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron Westra 28-04-2019

De Canon 77 D is een Veelzijdige Camera voor een mooie prijs

De Canon 77D is een Camera waarmee een beginnner via het leer menu veel kan leren
Door de duidelijke uitleg van het menu(wat in te stellen is),het voordeel is dat je met deze camera kunt groeien tot een Gevorderde Fotograaf en je Creativiteit geheel tot ontplooing kunt brengen.
Dus je koop een toestel voor jaren
De Canon 77 D is zeer uitgebreid 24mgp Digic 7 en alle vormen van fotografie is in te stellen
Een allround AP-C Camera waar je veel plezier aan gaat beleven

Pluspunten

• Touchscreen scherm, uitgebreide instellingen
  • niet zwaar,goede batterij,verstelbaar scherm

Minpunten

• nog niet ondekt

ABrons 16-03-2019

handig met app te verbinden als afstandbediening

Zeer functionele camera, gekocht via kamera express. Prima uitleg in de winkel.
Handig kantelbaar scherm, eenvoudig te koppelen met je smartphone en Canon apps voor foto's op te slaan of je telefoon als afstandbediening. Super snel en haarscherp.

Pluspunten

• connectiviteit
  • snelheid

Minpunten

• gewicht
  • geen

Paulien 11-01-2019

Geweldige camera

Na lang wikken en wegen en veel lezen voor de Canon 77D gekozen. Vooral omdat deze lichter in gewicht is dan de 80D. Maar ook omdat de camera iets beter presteert bij minde licht. Een kantelbaar scherm was voor mij een vereiste. De camera bevalt prima. Ligt goed in de hand, is makkelijk te bedienen. En het touchscreen is een uitkomst. De foto's zijn perfect, en heel scherp.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Licht gewicht
  • Kantelbaar scherm
  • Wifi

Minpunten

• niet weerbestendig

Jessie Doornbos 12-12-2018

Top camera

De camera voldoet volledig aan mijn verwachting. maakt geweldige foto’s en is makkelijk in gebruik. Ook het gewicht is goed, niet te zwaar.

Pluspunten

• gewicht
  • makkelijk in gebruik

Jane 05-11-2017

Voor de hobbyist die het serieus wil aanpakken

Makkelijk te bedienen camera die goed in de hand ligt en niet zwaar is. Objectief is de nieuwste kitlens van Canon en maakt mooie foto's, is klein en licht. Stille autofocus wat prettig is als je wil filmen. Het is ook makkelijk om de foto's te delen via je smartphone of tablet door de wifiverbinding die je zelfs met nfc kan opzetten. Canon heeft op deze camera de bediening van de pro camera's overgenomen met het instelwiel en het extra lcd scherm bovenop. Hierdoor wordt het instellen van de camera makkelijker en gaat het sneller. Het is jammer dat de camera niet gesealed is waardoor vocht, stof en zand buiten blijven. Al met al een camera voor de hobbyist die serieus aan de slag wil met een spiegelreflex camera en niet alleen op de A stand schiet!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Prettige bediening
  • Touchscreen
  • makkelijk verbinden met smartphone/tablet
  • 2e lcd scherm bovenop camera

Minpunten

• Niet weerbestendig
  • geen gps
  • kleine zoeker

roger 20-06-2018

hoi hoe is het met de belichtingscompensatie ,als je die nu op -1 zet en je zet de camera uit en weer aan blijft hij dan op -1 of gaat hij weer terug in originele stand 0 . zou dit graag willen weten .
groetjes roger

Lysanne 29-10-2017

Camera precies zoals beschreven

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, is geschikt voor zowel beginnende fotografen als gevorderde fotografen. Veel mogelijkheden en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Makkelijke en gewone instellingen
  • Kantelbaar scherm