Canon EOS 800D + EF 40mm F/2.8 STM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 800D + EF 40mm F/2.8 STM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

T. Senders 01-11-2017

Fantastische camera met vele functies

Na een goede en heldere uitleg van een medewerker van Kamera-Express in Den Bosch gekozen voor deze body met deze groothoek lens. Wat ben ik blij met deze aankoop. Voorheen had ik een Canon EOS 1300D, leuk instapmodel, maar deze Canon 800D overtreft de 1300D op alle fronten. Wat een verademing! Zeer tevreden met mijn nieuwe camera.

De 24 megapixel sensor van de camera legt foto's haarscherp vast en zorgt voor heldere en scherpe foto's. Dit was voor mij wel een vereiste en dat maakt deze camera zeker meer dan waar. Ook het touch screen op deze camera is ideaal. Je vliegt als het waren door de menu's en instellingen zijn in een mum van tijd aangepast. Het kunnen omklappen van het scherm wanneer je de camera opbergt is echt een top uitvinding. Op deze manier beschadigd het scherm nooit als deze in je tas opgeborgen zit. Daarnaast zit er ook een WIFI functie op deze camera waardoor het koppelen van een smartphone, tablet etc echt een fluitje van een cent is. Vind dit persoonlijk erg makkelijk in verband met social media waar ik redelijk actief op ben.

Top camera waar ik nog jaren mee vooruit kan!

Pluspunten

• Handzaam model
  • Kantelbaar en draaibaar touchscreen
  • Zeer goede sensor
  • WIFI functie
  • Fimen in HD

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken