Sony A77 mark II + 18-55mm SAM II + Tamron 70-300mm Di LD Macro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony A77 mark II + 18-55mm SAM II + Tamron 70-300mm Di LD Macro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 15-07-2019

Mijn 2e Alpha de 77II

Na mijn eerste Sony alpha 100 met veel plezier gebruikt te hebben heb ik de Sony A77 II aangeschaft met 18-55. SAM II + Tamron 70-300 Di LD Macro aangeschaft. Snel geholpen en toen thuis uit proberen. Zeer tevreden en nu de mogelijkheden me eigen maken. De eerste pogingen hebben me enthousiast gemaakt. Het toestel ligt fijn in mijn hand en het gewicht is voor mij goed. Het kantelbare scherm geeft een goed zicht op het te fotograferen ondrwerp. Het scherm geeft verder heldere info. Een verstandige keuze en nu maar veel goede momenten vastleggen .

Pluspunten

• Handzaam en goed te bedienen
  • Ligt goed stabiel in de hand

Minpunten

• Stroeve macro bij de Tamron

Lisa 18-04-2019

Helder beeld, gemakkelijk in gebruik

Mijn moeder haar oude Sony was na 10 jaar intensief gebruik aan vervaning toe. Als verassing deze mooie opvolger gekocht bij Kamera Express. Super ding! Ook de videokwaliteit is beter dan ik dacht! Enkel de Tamron lens is wat stroef, maar verder werkt hij geweldig. Qua design en gebruiksvriendelijkheid nog net zo makkelijk als het jongere broertje, maar met veel meer mogelijkheden en snelheid. Erg blij mee!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Mooi resultaat

Minpunten

• Aan de zware kant
  • Tamron lens stroef