Canon EOS 750D + 18-55mm iS STM + 75-300mm III - Reviews

RAW beeldformaat

Rinse 04-08-2018

Superslimme en gemakkelijk te bedienen camera

Al bij het uitpakken bleek hier dat het om een kwalitatief goed product ging, alles was goed en dubbel verpakt. Ook de 75/300 lens was apart en dubbel bijgesloten. De camera is niet al te groot en te zwaar en zit degelijk in elkaar. Bediening is in de basis vrij eenvoudig, je zet de lens op de camera, je hebt je batterij goed opgeladen en gaan met dat ding.
In de stand automatisch maak je al de meest fantastische foto's.
Deze camera heeft zoveel mogelijkheden dat je wel even bezig bent om hem ten volle te benutten, hiervoor werd bij mij een voucher bijgevoegd voor het volgen van een online cursus basis fotografie, grote klasse dus van Canon/verkoper.
In verband met de afmeting van de foto's (soms 10 mb) kun je gerust een wat grotere, snelle SD card nemen, zeg maar minimaal 64GB want als je de smaak éénmaal te pakken hebt blijf je foto's maken!!!
Voor het laden van de batterij/en raad ik echter een cube 2 PRO aan van Hahnel, dit gaat supersnel (1 uur voor 1 batterij & 1,5 uur voor 2 batterijen) de accu gaat erg lang mee.....

Kortom een super product voor een relatief lage prijs

Pluspunten

• Accuduur
  • Groot kantelbaar touchscreen
  • Degelijke camera

Minpunten

• Laadtijd accu met bijgeleverde lader
  • Géén SD kaart meegeleverd
Geschreven voor: Canon EOS 750D + 18-55mm iS STM + 75-300mm III