Nikon D3400 zwart + AF-P 18-55mm VR + Tamron 70-300mm Di LD Macro zwart

Nikon D3500 zwart Best Reviewed jul 2019
9,2 (15)
Best Reviewed jul 2019
Bekijk alle Spiegelreflexcamera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D3400 zwart + AF-P 18-55mm VR + Tamron 70-300mm Di LD Macro zwart op Kieskeurig.nl.

Rees 29-12-2018

Fijn licht toestel

Geschreven voor: Nikon D3400 zwart + AF-P 18-55mm VR + Tamron 70-300mm Di LD Macro zwart

Prettige complete camera met veel mogelijkheden. Fijne zoomlens. Filmt oom prima. Gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• licht
  • gemakkelijk te bedienen

PC 24-11-2018

D3400 vakantiekit

Met behulp van goede uitleg bij Kamera Express in Utrecht deze camera aangeschaft met de juiste accessoires!

Carlo Hermus 29-10-2018

Heerlijke camera met scherpe foto's voor een scherpe prijs.

Wat een heerlijke camera en zeker voor deze prijs. Veel functies en eenvoudig te bedienen. Ook de lenzen die erbij zitten zijn uitstekend. De Nikon AF-P 18-55mm F/3.5-5.6G VR is een heerlijke lens waarbij geen foto meer onscherp is door de beeldstabilisatie.
De Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro is echt geweldig maakt mooie scherpe foto's, zowel zoom als macro. Heerlijk setje zo voor een mooie prijs.

Ik heb vrij grote handen en deze camera voelt goed in mijn handen. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Scherpte Foto's
  • Handeling camera
  • Mooie lenzen pakket
  • Goede duidelijke menu structuur
  • Knoppen makkelijk te bedienen

Minpunten

• Tamron 70-300mm Macro heeft geen beeldstabilisatie