Canon EOS 77d zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 77d zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

b******@l****** 20-01-2022

Een aanrader die Canon 77d

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

De Canon 77D is een geweldige camera met veel mogelijkheden.
Het werkmenu is zeer uitgebreid, en vrij eenvoudig, ook voor de beginnend fotograaf zoals ik.
Er zitten nog de gewone functie's op, zoals bergen en portret, maar ook de functies van b.v. TV AV.
Hij ligt lekker in de hand, met een fijn klapscherm, met touchscreen.
Zeker een aanrader voor de beginnend en gevorderde fotograaf. En deze is ook nog eens betaalbaar.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heeft veel mogelijkheden

Margriet 27-05-2020

Wat een verschil

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Ik had hiervoor een Canon 1100D. Ik was dus wel toe aan een upgrade. Nu een weekje in mijn bezit en kom elke keer nieuwe mogelijkheden tegen. Had ik dit maar veel eerder gedaan. Hij is super snel. De camera voelt niet zo zwaar en ligt goed in de hand

Pluspunten

• veel keuzemogelijkheden
  • snel
  • makkelijk in de hand

S. Jansen 15-05-2020

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Ik heb de Canon 77D gekocht als opvolger voor mijn Canon 600D. En wat een verschil! Schitterende beelden, (vee) hogere snelheid waardoor de hoeveelheid bewogen foto’s fors is gereduceerd (tot bijna nihil) en een handig touch screen scherm waarmee scherpstellen op een bepaald punt ook erg makkelijk is geworden. Daarnaast ligt de camera fijn in de hand en weegt hij niet te veel. Top aankoop!

Pluspunten

• Snelheid
  • Gebruiksgemak

albert 13-05-2020

mooie snelle camera

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

de canon EOS-77D is een fijne camera.
hij is snel heeft een groot draaibaar scherm en heeft een duidelijk menu.
de life view functie is erg handig en snel in te schakelen.
ook if de film mogelijkheid goed.

Pluspunten

• groot en helder scherm
  • duidelijk menu en goed in te stellen

Danny 01-05-2020

perfekte camera voor snelheid in de natuur

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

perfecte snelle camera met diverse mogelijkheden zoals filmen en foto's en zeer scherpe kwaliteiten tevens ligt deze lekker in de hand

Johanna 26-04-2020

Goede vervanger voor de Canon EOS 1200D

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Na een hele uitgebreide uitleg heb ik deze camera bij Kamera Express gekocht. Een hele fijne nieuwe camera, heel gebruiksvriendelijk en maakt hele mooie foto's in combinatie met mijn 55-250mm lens.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Maakt mooie foto's
  • Kantelbaar scherm

Joke 20-03-2020

mooi toestel voor beginner

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Dit toestel heb ik na zeer uitgebreide uitleg bij Kamera Express gekocht. Er zitten heel veel mogelijkheden op en ligt lekker in de hand. Ik heb hem pas een paar dagen dus moet nog veel leren. Heb er zin.

Hans 07-03-2020

mooie toestel voor beginner

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Goede kamera voor de beginner. Deze body gekocht samen met tamro 16-300 mm lens een hele mooie combinatie. Ik hoef nu niet te wisselen met lenzen.

Pluspunten

• handzaam
  • makkelijke bediening

Elly v D 26-02-2020

prachtige foto's

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Ik had hiervoor de EOS 500D en miste daar een kantelbaar scherm. Dat heb ik nu met de 77D wel en ik heb daarnaast nog zoveel meer! De programmaknop is vergrendeld zodat je nu niet meer per ongeluk van de gekozen stand af gaat. Daarnaast is de knop verplaatst zodat er ook ruimte voor een klein schermpje bovenop de body is, waar je je instellingen kunt aflezen. De foto's met deze camera zijn mooier en scherper dan met mijn vorige camera!

Pluspunten

• kantelbaar scherm
  • programma knop is vergrendeld
  • 24.2 mega pixels

Minpunten

• maakt meer geluid bij fotograferen

Wijsman 30-01-2020

Goede vervanging voor de EOS 500D boddy

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

In de winkel van Kamera Express gekocht. Op advies van de verkoper gekozen voor deze body, dit omdat mijn lenzen mooi passen op deze kamera. Bevalt uitstekend, niet te zwaar, goede kwaliteit en binnen budget.

Pluspunten

• aantal pixels
  • wifi
  • kantelbaar scherm

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Ingrid Smit 07-01-2020

camera met kantelbaarscherm

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Begin januari 2020 deze body gekocht. Ik had de eos 100d nu dus een upgrade naar de 77d. Belangrijkste pluspunten zijn: meer pixels, sneller, wifi en een kantelbaar scherm wat heel handig is als je de camera op de grond wilt zetten (macrofotografie). Je kantelt het scherm en je kunt van bovenaf alles bekijken.

Pluspunten

• aantal pixels
  • meer foto's per seconde (actie foto's)
  • wifi
  • kantelbaar scherm

Minpunten

• geen bluetooth met ios telefoon

Ed 11-12-2019

Zeer goede camera

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Degelijke camera die uitstekende foto's maakt. Grote hoeveelheid scherpstelpunten, draaibaar touchscreen.

Pluspunten

• Grote hoeveelheid scherpstelpunten
  • Draaibaar touchscreen
  • Kwaliteit foto's
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prestatie bij hogere ISO-waarden

Pascal 02-12-2019

Geweldige camera

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Besteld bij Kamera Express. Pas een paar foto’s kunnen maken met de Canon 10-18mm lens, maar wat een geweldige scherpte en kleuren. Een hele stap voorwaarts vergeleken met mijn oude Sony dslr.
Tijd om mooie landschapsfoto’s te gaan maken.
Het verbinden met je smartphone werkt perfect, waardoor je geen andere afstandsbediening nodig hebt.
Ontzettend tevreden over deze aankoop en de snelheid waarmee Kamera Express, ondanks de drukte van Black Friday, het pakket heeft geleverd!

Pluspunten

• Formaat
  • Foto kwaliteit
  • Wifi

Minpunten

• Nog geen ontdekt

DVZ 16-10-2019

Fijne camera

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Op advies van Kamera Express voor deze body gekozen (past bij de lenzen die we al hadden). Bevalt uitstekend! Niet te zwaar, goede kwaliteit en binnen budget.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Kwaliteit
  • Kantelbaar scherm

Wim 24-09-2019

Vervanging van een EOS 500D boddy

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Ik heb deze camera gekocht ter vervanging van de EOS 500D op advies van de medewerker in de winkel, omdat ik alles, lenzen en flitsers, van mijn oude camera op de nieuwe body kan gebruiken.
De mogelijkheden van deze camera zijn zeer ruim en na de eerste serie foto's ben ik zeer tevrede met de nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Snelle camera
  • Veel instellingen mogelijk
  • Touchscreen voor scherpstelpunt aangeven
  • Wifi verbinding
  • Bediening met smartphone

Josine 06-09-2019

Prima body voor net iets meer

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Zelf heb ik een 8 jaar oude 450D body. Ik was opzoek naar een nieuwe body voor een leuke prijs waar ik weer jaren mee verder kan. Zo doende uitgekomen bij de 77D.

Pluspunten

• Draaibaar touchscreen
  • Makkelijk in gebruik

Cobi 29-08-2019

Groot scherm, duidelijke bediening

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Voorheen jarenlange goede ervaringen met Canon, na informatie nu vervangen door de Canon EOS 77d. De overgang van oude naar niet camera is eenvoudig, resultaten beter. voldoet aan mijn verwachtigingen.

Barend van Maanen 20-07-2019

goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

De Canon Eos D77 heb ik onlangs gekocht ter vervanging van mijn Canon Eos 1100. Dat is dan wel gelijk twee klassen hoger hoor: Wat een mooie krachtige sensor en een snelle sluitertijd.
Ook goede foto's bij donkere omstandigheden. Het is een aanrader!

Pluspunten

• goede sensor
  • goed bij weinig licht
  • meerdere foto's per seconde
  • verbinding met met Iphone met wifi

Minpunten

• nog niet gevonden

Joyce 20-07-2019

Gebruiksvriendelijke camera

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Voorheen had ik een oud EOS model van de Canon, nu deze update gedaan naar een Canon 77d, zeer tevreden over de uitgebreide mogelijkheden van deze camera die erg gebruiksvriendelijk is. Ook het LCD scherm is van grote toegevoegde waarde!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk menu
  • LCD scherm

Tjerk Melis 29-06-2019

Fijne camera

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Ben over gestapt van mijn 1000D naar een 77D zou wat een verschil. De foto's die mijn 77D maakt zijn wel 10 keer mooier als mijn 1000D. Ik gebruik nog steeds mijn oude lensen. Het kantelbare scherm is heel fijn. De camera is snel met foto's maken en met de app kun je de foto's meteen naar je telefoon om zetten.

Pluspunten

• Snelheid
  • Kantelscherm

Esther 20-06-2019

Prachtig toestel!

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Handzaam toestel met fijn kantelbaar scherm. Touchscreen werkt erg prettig. Mooie scherpe foto's. Ik kom van een oudere body 500d dus een enorme verbetering voor mij. Wel wennen aan de hoeveelheid instelmogelijkheden en opties en knoppen op andere plekken, maar dat is gewoon een kwestie van veel gebruiken ; ) Werkt prima met 18-135mm lens en met 10-18mm mooie groothoekresultaten.

Pluspunten

• touchscreen en kantelbaar scherm
  • creatieve mogelijkheden
  • snelheid
  • handige app voor link met smartphone

Minpunten

• héle uitgebreide digitale handleiding

Jasmijn 19-06-2019

Super snel

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Vorige week de Canon 77d gekocht, onwijs blij hier mee. Het heeft touchscreen wat heel fijn werkt. Daarnaast zitten er snelkoppelingsknoppen op wat de snelheid van het maken van een mooie foto optimaliseert. Daarnaast kan er door middel van wifi de foto's snel en goed bekeken worden op de mobiele telefoon of laptop, geen gedoe met draden etc. Helemaal top dus!!

Pluspunten

• Wifi
  • Touchscreen
  • Snelkoppelingsknoppen

Minpunten

• Te veel opties voor beginnende fotograven

Hans en Marianne 10-06-2019

Snelle autofocus

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

We zochten een waardige opvolger voor onze Canon 450D die het begeven had, maar waarvan de lenzen het nog prima doen. Via Kamera Express zijn we op deze 77D uitgekomen. In de winkel kregen we een heldere uitleg en duidelijke antwoorden op onze vragen. We hebben nog even de duurdere 80D overwogen, maar de voordelen daarvan waren voor ons het grote prijsverschil niet waard. We bezitten nu een Pro camera voor een consumenten prijs, zeker na aftrek van de Canon promotie. Waarbij we met name aangenaam zijn verrast door de snelle autofocus en het gemak van het touch screen. De bediening is in het algemeen erg duidelijk, maar in sommige opnamemodi kun je de flitser alleen via menus op aan/uit/auto zetten, terwijl de camera een flitsknopje heeft dat op dat moment niet beschikbaar is.

Pluspunten

• Autofocus
  • Touch screen
  • Uitgebreide instelling mogelijkheden
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bediening soms wat onhandig

Niek Sanders 10-06-2019

Prijs/kwaliteit uitstekend met handige extra's

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Ik mocht een tijdje het fototoestel lenen van mijn zus om deze uit te testen. Dit was de Canon 4000D. Na de test tijd van 4 maanden ben ik achter een aantal dingen gekomen die ik nodig vind in een camera om aan mijn eisen te voldoen. Deze zijn:
- goede grip tijdens vasthouden
- een aan knop ipv een OFF setting aan het wiel gezien je hierdoor je toestel in je standaardsetting kan houden i.p.v. elke keer te draaien.
- de video optie niet als optie aan het wiel, omdat je anders helemaal rond moet hiervoor op het wiel wat tijd kost.
- een kantelbaar scherm om ook in lastige situaties goed te kunnen zien wat je fotografeert.
- NFC optie gezien het verbinden met je telefoon via WiFi soms wat slomer gaat.
- een wiel om door het menu te gaan i.p.v. losse knoppen. Dit om sneller door foto's te kunnen kijken.

Deze camera heeft al deze opties. Als je ook zoekt naar deze vereisten, zoek niet verder en koop deze camera. Je krijgt zeker geen spijt van je aankoop.

Voor fotografie maar ook voor filmen is deze camera een topper. Het heeft alle handige functies die nodig zijn voor een camera voor zowel beginners als professionals. Zeker een goede koop voor de prijs.

Ikzelf heb deze camera gekocht bij Kamera express in combinatie met de EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 iS STM en de EF-S 55-250MM F/4.0-5.6 IS STM.

Het voordeel is dat je nu €110 canon tegoed krijgt met de combideal van de body met de 18-55mm en als je deze in combinatie met de 55-250mm koopt krijg je ook nog eens €30 cashback op deze lens. Hierdoor betaal je maar €35 extra voor een telelens wat een hele goede deal is. Zeker aan te raden!!

Pluspunten

• Kantelbaar scherm
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • 45 scherpstelpunten
  • NFC

Maurice 01-06-2019

Compact en snel!

Geschreven voor: Canon EOS 77d zwart

Sinds een aantal weken overgestapt op de Canon 77D. Hiervoor had ik een Canon 500D en dat verschil merk je wel! De camera is ontzettend snel, heeft alle knoppen die nodig hebt en zit in een compact jasje. De camera zit standaard in mn rugzak.

Helemaal tevreden

Pluspunten

• Compact
  • Touchcreen
  • Veel knoppen
  • Snelle autofocus in live view

Minpunten

• De viewfinder geeft 95% weer van het beeld
  • Het wieltje aan de achterkant is wat klein