Canon EOS 800D zwart - Reviews

24,2 megapixel
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
1.2 inch scherm

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Sam 22-10-2017

Geavanceerde Camera met Gebruikersgemak

Ik ben een startende hobby fotografe en heb recentelijk de Canon 800D + 18-55mm kit lens aangeschaft na uitgebreid onderzoek te hebben gedaan naar de beste camera's in deze prijsklasse. Ik ben erg tevreden over zowel de kwaliteit die de Canon 800D levert als het gebruikersgemak. De interface van de camera is goed te begrijpen en alles is makkelijk en snel onder de knie te krijgen, ook in Manual Mode. De live-view bespaart veel tijd bij het zoeken naar de juiste instellingen. Een andere functie waar ik naar op zoek was, was HD-video en ook hierin stelt de camera niet teleur (onder andere vanwege de goede autofocus). De kit lens van 18-55mm is een goed begin, maar ik ben zeker van plan om na enige tijd uit te breiden om bijvoorbeeld ook in low-light situaties en op grotere afstand nog betere foto's te kunnen maken. Voor een hobby fotograaf/semi-professional denk ik - zeker met uitbreiding van lenzen - dat je van deze Canon 800D jaren plezier zult hebben!

Pluspunten

• goede autofocus
  • live-view mode
  • gemakkelijke interface
  • licht (gewicht)
  • kantelbaar touchscreen

Minpunten

• geen weather sealing