Nikon D5600 + AF-S DX 18-140mm G ED VR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D5600 + AF-S DX 18-140mm G ED VR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fup 22-03-2020

Nikon D5600

Geweldige camera. Na vele jaren plezierig te hebben gefotografeerd met de Nikon D60 heb ik wederom gekozen voor Nikon. De camera voldoet aan all mijn wensen en biedt voldoende instellingen die gebruiksvriendelijk zijn te wijzigen.
De nieuwe camera is een stuk compacter, lichter, heeft een groot scherm, goede autofocus en maakt prima foto's. Ik ben zeer tevreden

Havik 07-03-2020

topcamera voor de prijs

Na ruim 17 jaar met plezier de Nikon D50 te hebben gebruikt was het tijd voor een opvolger. De D5600 voldoet aan alle eisen die ik stel. Oude lenzen, balgapparaat (nog uit het analoge tijdperk), alles kan worden gebruikt (uiteraard niet automatisch). Complete camera met een zeer goed objectief voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
  • zeer goed objectief
  • compleet

Minpunten

• Nikon levert geen zonnekap mee

Fup 28-11-2019

Gebruikersvriendelijke en goede camera

Zeer handzame en goede camera. De camera heeft een goede grip, veel mogelijkheden, een duidelijke menustructuur en maakt kwalitatief uitstekende foto's.

Pluspunten

• Kwaliteit foto's in RAW en JPG
  • Licht in gewicht en handzaam
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• geen

Dré 18-11-2019

mooie foto's

Camera gekocht als opvolger van de D5300. Zeer tevreden met de functionaliteit en maakt mooie foto's.

Pluspunten

• zeer gebruiksvriendelijk
  • mooie foto's

Minpunten

• geen full frame

VV 27-10-2019

Fijne camera

Na lang nadenken toch besloten om een spiegelreflexcamera aan te schaffen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de Nikon D5600 met de AF-S Nikkor 18-140mm lens. De camera ligt prettig in de hand, heeft veel gebruiksmogelijkheden en een kantelbaar touchscreen . Kortom, ik ben helemaal blij met mijn aanschaf.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • mogelijkheden
  • kantelbaar touchscreen

Minpunten

• tot nu toe niet ontdekt

annelies 31-07-2019

ook voor een beginner makkelijk te bedienen

na veel vergelijkingssites en informatie inwinnen bij vrienden die inmiddels allemaal al met een spiegelreflex fotograferen deze camera uitgekozen. er zitten veel automatische opties op, maar je kan ook 'zelf' de instellingen bepalen. het objectief uitgekozen op kwaliteit en breed gebruik. zeer tevreden met beiden. in de toekomst komt er waarschijnlijk nog een macro-lens bij. dankzij de tips van de mensen van kamera express meteen al mooie plaatjes geschoten

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • veel opties
  • objectief makkelijk te wisselen
  • als kit mooie prijs

Minpunten

• veel opties

Johan 14-08-2017

Groot scherm. Fijn in de hand en zeer uitgebreide camera

Na lang twijfelen tussen de diverse toestellen bleven uiteindelijk de Nikon D5300 en de D5600 over. Uiteindelijk gekozen voor de D5600. Nieuwste software en met Bluetooth. Zeer tevreden en maakt super mooie foto's.

Pluspunten

• Bluetooth. Foto's gelijk op je telefoon.
  • Groot scherm