Nikon D5300 + AF-P 18-55mm VR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D5300 + AF-P 18-55mm VR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sterre 30-04-2019

Review nikon d5300

In de winkel werd ik goed geholpen, ze wouden me alles vertellen wat ik wou weten. Ze hielpen me ook met het uitzoeken van een goede camera. Zo ben ik bij de nikon d5300 gekomen. Ik heb hem nog maar even, maar vind hem nu al te gek! Hij heeft veel mogelijkheden, nu kan je dus helemaal zelf bepalen hoe je de foto wil maken. Je kan bijvoorbeeld het diafragma, iso en sluitertijd zelf bepalen. Ook kan je gewone standen gebruiken. Kortom: heel veel mogelijkheden!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk te gebruiken

Vivian 28-11-2018

Super fijne camera!

Ontzettend blij met deze camera. Fijn en gemakkelijk in gebruik. Speciaal voor beginners zoals ik. Mooie foto's van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Handzaam
  • Gemakkelijk voor beginners

Maaike 07-11-2018

Mooie foto’s, makkelijk in gebruik voor een beginner

Voor iemand met weinig ervaring is dit een fijne camera. Met de automatische stand heb je al mooie fotos. Ook met de verschillende programma’s maak je snel en mooie fotos. Ik ben super blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Mooie foto’s
  • Duidelijke programma’s

Minpunten

• Zware camera

Danielle 26-05-2018

Prachtige Camera

Ik wilde gaan beginnen met fotograferen. Na zoeken naar een goede camera kwam ik op de Nikon d5300 uit. Het is een prachtige camera, makkelijk in gebruik en het maakt mooie foto's

Pluspunten

• Batterijduur
  • GPS
  • Wifi

Joshua 13-09-2017

Top toestel!

Prachtig toestel dat beschikt over een hele hoop functies die ervoor zorgen dat het maken van de "perfecte" foto mogelijk gemaakt wordt. Zeer goede degelijkheid en voor deze prijs heeft u een prachtig toestel in de hand!

Eddy Meyer 19-01-2017

licht van gewicht, helder scherm en overzichtelijk.

Mijn eerste spiegelreflex camera wat een geweldige camera mijn voormalige camera is een compactdigitaal camera.
Je kan heel snel foto's maken en zeer scherp.
Prijs verhouding is dit een hele goede camera. super

ton 08-01-2017

compacte body, groot kantelbaar scherm, goed menu,

compacte body met functieknoppen op een begrijpelijke plaats.
makkelijke menubesturing.
twee automatische programmas een met en een zonder flitsfunctie.
goedebelichtingsmeter die ook in bijna donker perfect de fotos corrigeert.
vervolgens veel scenefuncties en speciale effecten.
deze camera bevat ook wifi en gps wat in sommige gevallen zeer handig is.
camera kan ook op afstand bestuurt worden via je smartphone met een app die in de playstore te downloaden is.
al met al is dit een perfect instapmodel die ook nog door de gevorderde goed te gebruiken is.
ik ben zeer tevreden met deze camera.

Pluspunten

• compacte body
  • wifi en gps
  • veel functies
  • lens in filmfunctie focussen geruisloos

Minpunten

• aansluitingenklepje fragiel

Monk 30-11-2016

Gebruikersvriendelijke camera

De body van deze spiegelreflexcamera is compact en ligt prettig in de hand, vooral als je redelijk kleine handen hebt. Ook alle knoppen zijn letterlijk binnen handbereik en goed te bedienen. Voor iemand met grote handen misschien niet altijd even handig. Het menu is duidelijk en goed leesbaar op het grote uitklapbare scherm, dit is echt van toegevoegde waarde. Door de meegeleverde 18-55 kitlens is de camera zeer licht en neem je deze eenvoudig mee op pad. Voor perfecte plaatjes is een extra, betere lens wel aan te bevelen. Ik was al vertrouwd met Nikon, dus het voelt allemaal heel logisch en herkenbaar. Een camera die mijn verwachtingen waarmaakt en waarmee ik weer jaren vooruit kan.

Pluspunten

• Groot uitklapbaar en kantelbaar scherm
  • Compacte en lichte body
  • overzichtelijke en praktische bediening
  • GPS aanwezig
  • Goede video- en geluidskwaliteit

Minpunten

• Behoorlijk geprijsd
  • WiFi beperkt bruikbaar