Nikon D3300 + AF-P 18-55mm VR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D3300 + AF-P 18-55mm VR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

monii 20-10-2017

fotokwaliteit

het heeft een mooie en scherpen fotokwaliteit licht lekker in de hand en is niet al te groot. is super makkelijk instelbaar en snel klaar voor gebruik.

Pluspunten

• licht lekker in de hand
  • beeld kwaliteit is perfect

Venes 15-05-2017

Handzaam fototoestel en makkelijk in gebruik.

De camera als cadeau gekregen. Hiervoor had ik een sony dsc-hx 300. Dit toestel heeft veel meer mogelijkheden en dit is meteen te merken. Mooie scherpte diepte en mooie foto's met een niet al te zware en handzame camera.

Pluspunten

• Handzaam
  • Eenvoudig in gebruik
  • Veel mogelijkheden

Monique1965 10-04-2017

Zeer fijne camera ook voor de niet geoefende fotograaf

Ik heb in vakbladen onderzocht wat de beste camera is voor deze prijs. Nikon D3300 komt bij veel vakbladen als het beste uit de test. De foto's die ik tot nu toe heb gemaakt zijn haarscherp.

De camera is heel erg licht en heeft een mooie vormgeving. Ik vind het gemakkelijk om het toestel te bedienen. Wat ik ook er leuk vond was om actiefoto's te maken. Iedere foto was haarscherp. Prima aankoop.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Gebruiksgemak

Rebekka 13-12-2016

Compacte camera

Bijzonder goede camera. Heeft veel megapixels. Ben echt heel erg tevreden met de camera en hij is echt iedereen aan te raden! Weegt heel weinig voor de grootte van de camera. Mooi compact. Zeer uitgebreid in functies en kan ook heel mooi filmen. Ik heb slechts 1 minpuntje, je moet 2 handelingen doen bij het inschakelen van de camera voordat je een foto kunt maken. Nou, als dat alles is!?

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Veel megapixels
  • Uitgebreid in functies
  • Filmen

Minpunten

• 2 handelingen bij inschakelen camera

Elke 29-11-2016

Super camera

Ik heb voor deze camera gekozen omdat deze erg goed uit diverse testen kwam. Dit is helemaal waargemaakt. Ik ben ontzettend blij met deze camera. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Er zitten heel veel mogelijkheden op die ik allemaal nog wil uitzoeken, maar het voelt als een feestje om de camera vast te houden!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Heel veel mogelijkheden

Minpunten

• GEEN

Susan 25-07-2016

Heel erg goed!

Dit is mijn eerste camera en ik ben er heel erg blij mee. Ik zou eerst misschien een canon kopen, maar uit meerdere revieuws heb ik kwam deze camera heel goed of als beste uit de test. De prijs vond ik ook erg meevallen. De camera maakt hele mooie foto's en er zijn ook veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld een beweging vastleggen of porttretfoto. Heel mooi en scherp! Ook is de camera makkelijk in gebruik. Ik heb er een sd kaart bij van 32gb en er kunnen 3900 foto's op! Heel blij mee.