Nikon D3300 + AF-P 18-55mm VR - Reviews

Resolutie
24 MP
Filmen in Full HD
3 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rebekka 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Compacte camera

Bijzonder goede camera. Heeft veel megapixels. Ben echt heel erg tevreden met de camera en hij is echt iedereen aan te raden! Weegt heel weinig voor de grootte van de camera. Mooi compact. Zeer uitgebreid in functies en kan ook heel mooi filmen. Ik heb slechts 1 minpuntje, je moet 2 handelingen doen bij het inschakelen van de camera voordat je een foto kunt maken. Nou, als dat alles is!?

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Veel megapixels
  • Uitgebreid in functies
  • Filmen

Minpunten

• 2 handelingen bij inschakelen camera

Elke 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super camera

Ik heb voor deze camera gekozen omdat deze erg goed uit diverse testen kwam. Dit is helemaal waargemaakt. Ik ben ontzettend blij met deze camera. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Er zitten heel veel mogelijkheden op die ik allemaal nog wil uitzoeken, maar het voelt als een feestje om de camera vast te houden!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Heel veel mogelijkheden

Minpunten

• GEEN

Susan 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heel erg goed!

Dit is mijn eerste camera en ik ben er heel erg blij mee. Ik zou eerst misschien een canon kopen, maar uit meerdere revieuws heb ik kwam deze camera heel goed of als beste uit de test. De prijs vond ik ook erg meevallen. De camera maakt hele mooie foto's en er zijn ook veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld een beweging vastleggen of porttretfoto. Heel mooi en scherp! Ook is de camera makkelijk in gebruik. Ik heb er een sd kaart bij van 32gb en er kunnen 3900 foto's op! Heel blij mee.