Canon EOS 750D + EF-S 18-135mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 750D + EF-S 18-135mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Marijke 18-09-2019

Mooie camera

Ik heb deze camera aangeschaft omdat ik gestart ben met een cursus digitale fotografie. De camera beschikt over veel mogelijkheden die nodig zijn om de cursus te volgen. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Ik heb hem pas in bezit.

Pluspunten

• gebruiksvriendeiijk
  • mooi design

Minpunten

• geen

Larissa 10-03-2019

Zeer goede beginnerskamera voor mediavormgeving

Ik heb mijn 750D bij Kamera Express besteld. Samen met mijn fotografie docente heb ik deze Canon uitgezocht als beginners kamera voor mijn opleiding mediavormgeving. Via mijn docente ben ik dan ook op Kamera Express terecht gekomen.

De kamera zelf is top, alles zat er op en er aan, zeer fijn om mee te werken en alles wat ik op moment nodig heb. Dus foto en film functie en een aansluiting voor een externe microfoon waren verplicht. Met deze body kun je goed doorgroeien door later duurdere/betere/geavanceerde lenzen erbij te kopen als je daar behoeft aan hebt.

Ik ben helemaal tevreden met mijn fotokwaliteit, voor beginners zou ik zeker adviseren foto's in RAW te schieten zodat je altijd nog kleine foutjes kunt verbeteren. Deze kamera heeft daar een hele fijne functie voor ik kan namelijk zelfs foto's schieten waar een foto direct omgezet wordt in zowel RAW als .jpg zo heb je dus alsnog snel iets om door te sturen of te uploaden als geen bewerking nodig is.

De verzending van Kamera Express was snel, alles was goed ingepakt en ik heb mijn kamera meteen door Kamera Express laten verzekeren. Zo is mijn Kamera voor diefstal en waterschade verzekerd.

Pluspunten

• Externe microfoon aansluiting
  • Gebruikers vriendelijk
  • RAW en .jpg in een keer schieten

inekeS 23-12-2016

Fijn toestel

Toestel is aan de compacte kant, waardoor het makkelijk mee te nemen is. Niet te zwaar.
Foto's binnen zijn erg goed, dit in tegenstelling tot mijn vorige toestel en de foto's kunnen snel achter elkaar genomen worden. De bediening is erg intuitief. Filmpjes zijn ook van echt goede kwaliteit en het kantelbare scherm maakt het filmen makkelijk. Ik ben echt erg content met mijn nieuwe toestel.
Tot nu toe erg tevreden!

Eddy Verschueren 21-12-2016

Groot LCD scherm, makkelijke bediening, scherpe foto's

Ik had eerst een Pentax K-50, maar na ontevredenheid heb ik na lang nadenken de Canon 750D aangeschaft. Wat een verbetering wat foto kwaliteit betreft. De foto's zijn scherp en mooi van kleur. De bediening van het toestel is eenvoudig, ook voor beginners. De instellingen van de flits zijn iets moeilijker te vinden. Ligt goed in de hand, en stelt super snel scherp

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Goede zoeker
  • Groot kantelbaar scherm
  • Scherpstelling
  • Bediening

Minpunten

• Geen gevonden

Kitty spijker 14-12-2016

Gewelige aankoop canon 750d!

Dit is echt een super koop! Ik ben een studentje die in mijn vrije tijds uren leuke fotos maakt! ( goeie camera voor n leuke prijs!) Verder reis ik veel en wil elk moment vastleggen. Deze canon 750d maakt hd movies die echt heel leuk zijn om een indruk te geven ( met super handig draai en touch scherm om te zien wat je filmt!) . Verder is t super dat elke canon lens erop kan ( wisselen met vrienden!) Het diafragma bereik is groot, net zoals de iso waardes. Hij is gewoon net n tikje beter dan " gewoon consument", makkelijk te bedienen, maar zeker aan te raden als je niet in de prof fotos zit! ( ook is ie zeker niet te zwaar dus makkelijk meenemen!)

Pluspunten

• Makkelijk meenemen
  • Hd movies
  • Touch scherm , draai scherm
  • Mobiele functie

Minpunten

• Goeie tas voor deze camera kopen zijn duur