Canon EOS 750D + EF-S 18-135mm zwart - Reviews

24 megapixel
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
3 inch scherm

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

inekeS 23-12-2016

Fijn toestel

Toestel is aan de compacte kant, waardoor het makkelijk mee te nemen is. Niet te zwaar.
Foto's binnen zijn erg goed, dit in tegenstelling tot mijn vorige toestel en de foto's kunnen snel achter elkaar genomen worden. De bediening is erg intuitief. Filmpjes zijn ook van echt goede kwaliteit en het kantelbare scherm maakt het filmen makkelijk. Ik ben echt erg content met mijn nieuwe toestel.
Tot nu toe erg tevreden!

Eddy Verschueren 21-12-2016

Groot LCD scherm, makkelijke bediening, scherpe foto's

Ik had eerst een Pentax K-50, maar na ontevredenheid heb ik na lang nadenken de Canon 750D aangeschaft. Wat een verbetering wat foto kwaliteit betreft. De foto's zijn scherp en mooi van kleur. De bediening van het toestel is eenvoudig, ook voor beginners. De instellingen van de flits zijn iets moeilijker te vinden. Ligt goed in de hand, en stelt super snel scherp

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Goede zoeker
  • Groot kantelbaar scherm
  • Scherpstelling
  • Bediening

Minpunten

• Geen gevonden

Kitty spijker 14-12-2016

Gewelige aankoop canon 750d!

Dit is echt een super koop! Ik ben een studentje die in mijn vrije tijds uren leuke fotos maakt! ( goeie camera voor n leuke prijs!) Verder reis ik veel en wil elk moment vastleggen. Deze canon 750d maakt hd movies die echt heel leuk zijn om een indruk te geven ( met super handig draai en touch scherm om te zien wat je filmt!) . Verder is t super dat elke canon lens erop kan ( wisselen met vrienden!) Het diafragma bereik is groot, net zoals de iso waardes. Hij is gewoon net n tikje beter dan " gewoon consument", makkelijk te bedienen, maar zeker aan te raden als je niet in de prof fotos zit! ( ook is ie zeker niet te zwaar dus makkelijk meenemen!)

Pluspunten

• Makkelijk meenemen
  • Hd movies
  • Touch scherm , draai scherm
  • Mobiele functie

Minpunten

• Goeie tas voor deze camera kopen zijn duur

Henri 07-07-2017

Fantastisch toestel

Wel hadden een canon 1000D, nu hebben wel een 750D gekocht de foto's van het eerste toestel waren mooi maar van het nieuwe nog veel mooier, blij dat ik dit gekocht heb.

Pluspunten

• View scherm dat je kunt kantelen
  • Zeer mooije kleuren in de afbeeldingen