Canon EOS 750D + EF-S 18-55mm zwart - Reviews

24 megapixel
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
3 inch scherm

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Snewpers 10-12-2016

Fijn scherm, snelle processor en prachtige foto's en films.

Camera ligt prettig in de hand en heeft een mooie balans. Het uitklapbare scherm is helder en scherp en alles werkt intuïtief. Videomodus is uitmuntend goed en een echte toevoeging op deze camera, niet zoals bij eerdere modellen waar video niet zo mooi was. Foto's zijn strak en worden snel verwerkt op de kaart. Deze camera biedt zeker waar voor je geld.

De kitlens 18-55 STM is tov de DCIII kitlens vele malen sneller en je hoort 'm niet werken! Deze snelheid zorgt er ook voor dat je tijdens het filmen razendsnel kunt scherpstellen én dat je microfoon niet het gezoem opneemt van de lens! Lens is stabiel er voor een kitlens zeker niet slecht.

Pluspunten

• Scherm
  • Snelheid
  • Megapixels
  • Fijne kitlens

Minpunten

• Geen, camera is zijn geld waard.

Laura 04-11-2017

Canon 750D

Ontzettend fijne camera! WiFi is een groot +punt. Ligt fijn in de hand. Toegankelijk voor een beginnende fotograaf

Pluspunten

• WiFi

Afrika 02-11-2017

Fijne camera

Dit product aangeschaft voor een vakantie naar Zuid Afrika en Zimbabwe. We wilden graag een goede, gebruiksvriendelijke camera mee om onze reis vast te leggen. Deze camera was voor ons de perfecte keuze, omdat hij veel opties heeft (gebruiksinstellingen voor zowel beginners als gevorderden) en goede kwaliteit levert. De camera ligt goed in de hand en het kantelbare LCD scherm is een plus! Wat wij ook heel fijn vinden is de optie om foto's gemakkelijk te delen met je mobiel en laptop. Op die manier kun je je foto's in de cloud opslaan en delen met anderen.

We hebben de camera nu een paar dagen en zijn al druk aan het fotograferen en kijken wat er allemaal mogelijk is met de camera. Tot nu toe zou ik het toestel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Zowel voor beginners als (semi-) professionals
  • Kwaliteit foto's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Wifi

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Linden 10-04-2017

Fijn toestel, mooie foto's

Gekozen vanwege enerzijds goede beeldkwaliteit en anderzijds gebruiksvriendelijke bediening in dit segment. Tot nu toe heel tevreden over zowel het resultaat van de foto's als het gebruiksgemak qua instellingen, handligging en kantelbaar touchscreen scherm.
Handig dat je makkelijk met je iPhone bij de foto's kunt (en zelfs de camera kunt bedienen). Dit was vooraf geen reden om voor dit model te kiezen maar stiekem al best vaak gebruikt.

Lens biedt prima kwaliteit, vooral voor de meest gangbare foto's, omstandigheden en afstanden. In de toekomst ga ik voor uitbreiding met andere (meer specialistische) lenzen, hiervoor biedt de sensor voldoende mogelijkheden.

Pluspunten

• mooie foto's
  • gebruiksvriendelijk
  • handige mogelijkheden

CR 29-12-2016

Fijne camera

De Canon EOS 750D is een hele fijne, snelle camera met draaibaar touchscreen lcd-scherm. Veel mogelijkheden om goede foto's te maken, zowel handmatig als vooraf ingestelde opties.

Pluspunten

• snel
  • scherp
  • helder