Canon EOS 6D + EF 24-105mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 6D + EF 24-105mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hans Z 27-12-2018

All round en alleskunner

Prima camera. Mooie actie met deze lens. Met zeer hoge iso nog prima bruikbare foto's. Degelijk gebouwd en prima grip.

danielle 14-01-2017

Een mooie lichte set!

Komend van een 5d mark II, in combinatie met dezelfde lens is dit volgens mij ook een prima keuze. Alternatief is de mark III of IV, maar die prijzen rijzen echt de pan uit (imho). De 6d is dan wel geen pro camera, maar oogt erg degelijk en is qua functionaliteit en mogelijkheden verbeterd t.o.v. de 5d mark II. zo us de quick setting erg handig (iso, wifi aan uit e.d.) en heeft hij dus de mogelijkheid om snel een foto op je telefoon te downloaden (en delen via mail/social media) en je mobiel als remote te gebruiken. belangrijkst is natuurlijk de kwaliteit van de foto's en de eerste inschatting is dat die meer dan prima is. Ik weet dat er inmiddels een opvolger is voor de 25-105L (nu type II) maar het prijsverschil was me te fors, bovendien heb ik wat testen gelezen en zou het verschil niet erg groot zijn (en de II heeft het nadeel een stuk zwaarder te zijn, lijkt me niet prettig tov de vrij lichte en compacte body van de 6D). Kortom: blij me deze keuze!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • wifi
  • quick settings zijn handig
  • ondanks 'niet pro' oogt het geheel degelijk

Vosje 08-08-2016

Prachtig product!

Erg tevreden met deze kit. Het doet wat er beloofd wordt en overtref mijn verwachtingen. Absoluut een aanrader.
Ook de wifi functie is heel handig. Na downloaden van de app kan ik heel makkelijk foto's van de camera naar mn telefoon sturen. Ideaal als ik voor de krant op pad ben

Gerben 29-05-2016

Professionele camera met goede prijs/kwaliteit verhouding

Uit alle onafhankelijk en uitvoerige testen van Nederland én alle landen om ons heen komt deze full-frame camera zeer hoog. De prijs/kwaliteit verhouding is daarbij uitstekend t.o.v. de vergelijkbare en veel duurdere camera's. Daarbij biedt deze camera extra opties voor GPS en wifi en is mede daardoor op afstand aanstuurbaar vanuit tablet en de mobiele telefoon via een app van Canon. De ISO waarden zijn tot hoge waarden ruisvrij.
Dat alles maakt deze camera voor mij betaalbaar en voldoet het voor deze prijs aan alle eisen voor professionele fotografie.