Canon EOS 6D Kit III (EF 24-105 f3.5-5.6 IS STM) zwart - Reviews

20,2 megapixel
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
3 inch scherm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

De Vreese John 11-05-2017

canon eos 6D

Gebruiksvriendelijk toestel, met heel veel mogelijkheden. aanrader voor hobby fotografie, bij geleverde lens all round lens is een must.

Vosje 08-08-2016

Prachtig product!

Erg tevreden met deze kit. Het doet wat er beloofd wordt en overtref mijn verwachtingen. Absoluut een aanrader.
Ook de wifi functie is heel handig. Na downloaden van de app kan ik heel makkelijk foto's van de camera naar mn telefoon sturen. Ideaal als ik voor de krant op pad ben

Gerben 29-05-2016

Professionele camera met goede prijs/kwaliteit verhouding

Uit alle onafhankelijk en uitvoerige testen van Nederland én alle landen om ons heen komt deze full-frame camera zeer hoog. De prijs/kwaliteit verhouding is daarbij uitstekend t.o.v. de vergelijkbare en veel duurdere camera's. Daarbij biedt deze camera extra opties voor GPS en wifi en is mede daardoor op afstand aanstuurbaar vanuit tablet en de mobiele telefoon via een app van Canon. De ISO waarden zijn tot hoge waarden ruisvrij.
Dat alles maakt deze camera voor mij betaalbaar en voldoet het voor deze prijs aan alle eisen voor professionele fotografie.