Nikon D5500 - Reviews

24 MP
Filmen in full hd
3 inch

Dick 10-09-2016 Product paar maanden in bezit

Prima camera voor hobby fotograaf

Hiermee maak je direct prachtige foto's. Handige indeling van knoppen en instellingen. WiFi en kantelbaar scherm.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • WiFi en kantelbaarscherm

Mr tom 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Alles Wat je nodig hebt.

De camera maakt erg scherpe foto's. Zowel voor beginners in de automatische stand, maar ook de wat gevorderden kunnen uit de voeten. De scene opties zijn erg handig.
Door het kantel/draaibare scherm kun je ook in lastig posities goed zien wat je fotografeert.
De camera ziet er zwaarder uit dan dat hij is, en communiceert perfect met onze computers/ telefoons. ( Samsung + apple )

DJC 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende camera

De Nikon D5500 is een uitstekende camera. Gekocht bij 1 van de beste internet zaken die ik tot nu toe ervaren heb. Zeer goede advies over bestelling. Na de bestelling gedaan te hebben bleek het type camera niet leverbaar op korte termijn. Nadat ik direct gebeld werd hierover kreeg ik de keuze of geld gelijk terug gestort of een alternatief. Heb het alternatief gekozen. Geen spijt gehad van mijn keuze. Voor het ongemak ook nog eens een SD kaart kado. Super dat noem ik klantenbinding en service.

C. van Beem 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na veel onderzoek via websites, naar de winkel gestapt,( FotoSemeins in Tiel) je wilt 'm toch in je handen hebben nietwaar.
Super toestel voor beginnende hobby fotografie
gemakkekijk, veelzijdig en binnen kortetijd menige fuctie onder de knie. Dit mede dankzij een zeer fijne en duidelijke uitleg en hulp van de verkopers, bij FotoSemeins, service mag genoemd worden nietwaar ! tweemaal in shop geweest tweemaal, meer dan naar tevreden geholpen, top !! waar vind je nog een zo'n serice. Natuurlijk kun je ook eenvoudig via internet je Camera aanschaffen, maar wat weet je dan buiten alle info via het web, hoe deze aanvoeld en werkt ? ( voor de prijs maakt het niets uit ! ) De lens welke ik wide was niet op vcoorraad maar is besteld, tot die tijd een leen lens zonder kosten top service zodat ik al lekker aan de slag kan met m'n nieuwe speeltje, Ik ben er in iedergval erg blij mee zo, dank !!