Canon EOS 7D Mark II - Reviews

3 inch

9,6

Basssie 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Upgrade Eos camera

Erg blij met deze camera. De beeld kwaliteit is subliem. Het scherpstellen gaat supersnel en op veel AF punten. De camera is verder erg stil in gebruik, en het maken van video-opnames is flexibel en snel. Het grote scherm geeft het beeld goed weer.
Bij video opnamen is wel een externe microfoon en stille lens aan te raden. De af van de lens maakt soms wat lawaai wat de interne mic snel oppakt.

Pluspunten

• Snel scherpstellen
  • Video in HD
  • Cf en sd
  • Usb3

Minpunten

• Opname hoor je de lens
  • Software alleen op cd
  • Download niet voor w10

Cor 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Canon EOS 7D mark II snel en effectief

9,6
Deze Canon is erg snel en zoals alle Canon's makkelijk te bedienen. Neem wel even de tijd om de mogelijkheden te lezen. Er zijn nogal wat persoonlijke voorkeuren in te stellen die het leven van een fotograaf prettiger maken.

Mister Zhukov 23-04-2016 Product paar weken in bezit

Perfect voor sportfotografie

Ik ben autosportfotograaf en heb lang nagedacht over de 7D of de D7200. Uiteindelijk voor deze gekozen vanwege de fps en het AF-systeem. De autofocus is ongeëvenaard. Zeer intelligent, volledig instelbaar. Foto's altijd haarscherp. In combinatie met de lenzen uit de L-serie kan je bijna geen slechte foto maken.

Marvin 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima vervanging van mijn EOS 60D.Deze camera is zeer geschikt voor sportfotografie en heeft zeer veel mogelijkheden. Ik heb deze net een paar dagen in bezit en heb de camera al flink uitgetest. Maar uiteraard heb ik nog niet alles kunnen testen.

thke 18-02-2015 Product maand in bezit

Ik heb lang gewacht tot deze camera op de markt kwam. In eerste instantie viel het tegen dat er geen wifi en een draaibaar scherm op zit. Ik heb daarom besloten om mijn 60D weg te doen en naast deze camera ook een 70D te kopen die deze functies wel heeft. Mij is nu duidelijk dat je de 70D en de 7D Mark II niet met elkaar mag vergelijken. Ze hebben beide hun eigen eigenschappen. De 7D Mark II gebruik ik vooral voor actiefoto's van onze honden. Deze camera kan je goed naar je eigen persoonlijke wensen instellen. Het is even puzzelen en uitproberen maar daarna heb je daar veel profijt van. De autofocus werkt perfect en is door de verandering van de instellingen snel toegankelijk. De snelheid en goede autofocus zorgen gewoon voor meer scherpe foto's.