Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Angela 24-08-2017

Fijne camera

Ik heb de camera nog maar een week in mijn bezit maar ben tot nu toe erg tevreden. Camera is erg gebruiksvriendelijk, maakt mooie en scherpe foto's. De guide die op de camera zit is ook erg handig, zeker als je wilt experimenteren met special effects. Er zit een duidelijke handleiding bij. Voor een beginner ideaal!

Pluspunten

• Goede foto kwaliteit
  • Veel mogelijkheden op de camera
  • Guide op de camera zelf
  • Groot beeldscherm

Minpunten

• Geen draaischerm
  • Geen wifi

Ronald Struijk 21-01-2017

Prettig toestel en fijne lens

Is een toestel wat heel gebruikersvriendelijk is en waarmee je foto's kunt maken voor verschillende doeleinden. Zowel sportfoto's als vakantiefoto's

Jody 21-01-2017

Fijne camera

Hele fijne camera, soms even moeilijk te snappen maar als je het dan op internet opzoekt of in het boekje weet je het eigenlijk al. Je kan ontzettend veel kanten op met deze camera door de vele functies. Het is een camera die gebruikt kan worden door een beginner en een expert!

Pluspunten

• Goede film kwaliteit
  • Goede foto kwaliteit
  • Veel verschillende functies
  • Sportfoto's maken is mogelijk

Minpunten

• Geen autofocus met filmen
  • Zwaar (de lens)
  • Geen draaischerm

liekesp 28-11-2016

allround in gebruik,ook bij minder lichte omgeving

heel fijn fototoestel, er gebruiksvriendelijk. Maakt erg mooie foto's, ook bij omstandigheden met minder goed licht. Ik heb hem speciaal uitgezocht om foto;s te maken van mijn kleine zoontje die natuurlijk niet stil blijft zitten. Mist alleen een wifi aansluiting, dit zit wel op wat duurdere modellen. Lens van 18-105mm is erg fijn! voor dichterbij en iets verder weg. ook is het toestel best licht in gewicht.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • ook op donkerder plekken goede fotos
  • groot beeldscherm

Minpunten

• geen wifi
  • flits kun je niet bij alle functies uitzetten

Herm 13-05-2016

Nikon spiegel reflex

Fijne camera ligt makelijk in de hand en goed om mee te werken. Maakt mooie foto's. De bediening van deze camera is ook voor amateur te hanteren. Goede uitleg van gebruiksaanwijzing.

Romapedi 11-05-2016

Geweldige camera

Net in bezit en nu al razend enthousiast, ligt lekker in de hand, werkt erg snel en accuraat. De foto's zijn schitterend.

Sara44 11-11-2015

Ik ben erg blij met deze camera. Ik heb hem gisteren binnengekregen(één dag na het bestellen) en heb nu al meer dan honderd foto's gemaakt. Verslavend!

De body is erg licht en de lens heeft een prachtige bokeh.

Een aanradertje dit!

bakkernn 19-01-2015

Ik heb drie maanden een D3300 in mijn bezit gehad, en heb veel geexperimenteerd met de instellingen. De kwaliteit van de foto's stelde mij zwaar teleur, zeker na alle lof uitingen over deze camera. Ik heb ook veel nagelezen op fotosites e.d., ben er tenslotte achter gekomen dat je voor echt scherpe foto's vaak beter een compactcamera kunt kopen, veel voordeliger en bijna evenveel mogelijkheden. Voor mij geen spiegelreflexcamera meer, het "geweldige" eraan wordt zwaar overdreven. Ik heb nu een Sony dsc hx400v aangeschaft, kijk eens naar de resultaten daarvan op flickr.com