Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ge Aalders 08-09-2017

Een compacte camera die makkelijk is te bedienen.

Na jaren met tevredenheid mijn canon 400d gebruikt te hebben werd het tijd voor een geavanceerder model. Mijn keuze viel op de D700 met een 18 / 135 mm objectief. Werkelijk een prima camera met een kantelbare display. Erg makkelijk. Hij ligt prima in de hand en is compact. Ik ben ook uitstekend geholpen bij Kamera expres in Rotterdam. Alle tijd en goede uitleg.

Kamiel beusink 28-04-2017

Een zeer goede allround-camera

Ik ben 13 jaar en maak filmpjes en Fotos. Dit is een van de beste Cameras onder de 500€, hij is licht, heeft goede automatische standen maar wat voor mij als Filmmaker belankrijk is veel handmatige instellingen. Door zijn mooie kantelbare scherm kan je bijvoorbeeld jezelf zien als dat nodig is. Hij is ook makkelijk te bedienen. De mogelijkheden zijn groot je kan bijvoorbeeld ook een extrene microfoon aansluiten. Conclusie: een mooie allround camera goor filmmaker en beginnende fotograaf.

Pluspunten

• Kantelbaar scherm
  • Veel aansluitingen
  • Handmatige functies
  • Film-modus

Minpunten

• Geen Wi-Fi (er bestaan Wi-Fi SD kaarten)
  • Geen koptelefoon aansluiting

Britt van den Burg 19-01-2017

Heel fijn

Dit is mijn eerste camera en hij bevalt me heel goed.
Hij steld snel en goed scherp.
De filmmodus is heel handig.
En zo zijn er nog zoveel fijne dingen

Ik heb mijne besteld op Cameranu.nl
Ontzettend goede service! Camera meteen volgende dag binnen.
Alles hardstikke netjes ingepakt en netjes afgeleverd :D
Erg tevreden hierover :D

Pluspunten

• Snel
  • Veel mogelijkheden
  • Filmmodus
  • Valt goed in de hand
  • Scherpe foto's

Minpunten

• Misschien beetje zwaar

kirstinc 04-09-2016

duidelijke camera

Het is een goede stevige camera die tegen een stootje kan. Behuizing voelt solide aan. Hij maakt erg mooie foto's van zeer scherpe kwaliteit. De handleiding is duidelijk en goed te begrijpen.

Pluspunten

• stevig
  • mooie duidelijke foto's
  • goede handleiding

Minpunten

• voelt zwaarder aan

Gerlene 27-08-2016

Mooie scherpe foto's, leuke bewerkingssoftware

Mijn eerste digitale DSLR camera, 10 dagen in mijn bezit, dus wel even wennen. Schiet de plaatjes nog vooral op de automaat, maar die zijn prima. Heb er ook een workshop van de Fotovakschool bijbesteld voor 25 euro (normaal 225 euro!). De bijgeleverde papieren gebruiksaanwijzing is helaas in het duits. Dus alleen de digitale versie beschikbaar in het Nederlands (388 blz!), wat ik niet prettig vindt. Bovendien is de uitleg voor mij vaak moeilijk te begrijpen.
Ik heb er ook een 2e objectief bijgekocht Canon EF-S 55-250, waarmee je prachtig kunt inzoomen en close-up foto's maken. Met de bijgeleverde software kun je de foto's perfectioneren. Veel voorkeursinstellingen en andere mogelijkheden met deze camera.
Kortom: heel tevreden met de camera, niet zo blij met de gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Scherpe foto's
  • Leuke software
  • Aanbod voordelige cursus
  • Veel voorkeursinst.
  • Prachtige kleuren

Minpunten

• Duitse gebruiksaanwijzing
  • Nederlandse te moeilijk

KMP-FilmWorks 24-08-2015

Een mooie camera in combinatie met alle EOS lenzen! Heb hem nu iets langer dan een maand en het is een prachtig apparaat, had hiervoor een 1200D maar ben overgestapt op de 700D omdat de 1200D niet alle specificaties die ik nodig heb. Ik heb de 700D gekocht voor de 18-55mm iS-STM lens, microfoon aansluiting, touchscreen en kantelbaar LCD scherm. Dit werkt allemaal heel fijn. Heb hem vooral gekocht voor het filmen en dat gaat perfect met de camera! Autofocussysteem werkt prima. Al met al, perfecte camera voor beginnende fotografen en ook filmen gaat perfect. Ik ben blij met m'n nieuwe aanwinst. (Nieuwsgierig naar de filmkwaliteit? Ga naar YouTube: KMP-FilmWorks en bekijk de bovenste video's)

Herbin 21-07-2015

Na lang zoeken en vergelijken uit gekomen op deze camera. Veel mogelijkheden,makkelijk in gebruik en degelijk. Vroeger veel gedaan met fotografie ik wilde wil terug naar de mooie foto's die je kunt maken met een spiegelreflexcamera. Deze camera kwam als prijs, prestatie er heel goed uit. Hij paste mooi in mijn budget. Nu een paar weken in mijn bezit en heb al menig mooie foto kunnen maken. Nog geen min punt kunnen ontdekken. Zelf mijn huisgenoten, (vrouw en kinderen) kunnen met deze camera overweg, en hebben veel plezier in het maken van foto's i.p.v met hun mobiel. Ze zien de kwaliteit en het gemak er van in.

ik-kies-keurig 07-02-2015

ik heb sinds kort de canon 700d 18-55mm is stm kit aangeschaft,en er is geen een minpuntje ,dus super camera om te kopen !!

Ed Verhoeven 12-01-2015

Ben al jaren een tevreden gebruiker van een Canon Powershot SX200IS. Het gebruikersgemak en de zoom mogelijkheid van dat toestel spreken me aan. Ik zocht een camera waarmee ik ook binnen kan fotograferen met weinig licht en zonder flits. Met een ISO waarde van 12800 is dat geen probleem. Bij de hoogste ISO waarde krijgen de foto's wel wat ruis. Ik wilde geen compromise in de bediening. Het kantelbare touchscreen, met live view mogelijkheid en touch bediening gaven de doorslag. De keuze van diafragma, sluitertijd en ISO laten zich snel instellen, als je dat wens. Scherpstellen gaat snel en geruisloos, maar kan ook met de hand. In auto doet de camera het allemaal zelf. De ingebouwde lichtmeter geeft nauwkeurig aan of de foto juist belicht wordt. Het zoombereik van de bijgeleverde systeemlens 18-55 valt wat tegen. Ik ben de Powershot gewend. Ik heb er een Tamron 18-250 bij gekocht. Hiermee kan ik alles wat ik wil. Bij de aanschaf overwegen om te gaan voor een camera met een lens met een groter zoombereik. Mijn systeemlens komt mogelijk niet meer uit de kast.

peter van rijswijk 06-02-2015

ik heb sins kort ook de canon 700D maar met de 17-85 lens van canon dat is al een hele verbetering ik heb er nog niet mee gefilmd.
ik heb al hele mooie plaatjes geschoten

sabrinastam 07-07-2014

Ik ben helemaal te vreden met deze camera. Hij maakt super mooie foto's!
Ik film er vooral mee. Het beeld is dan ook super mooi.

Mitch_B 02-05-2014

Voor mij de eerste nieuwe camera na een aantal tweedehands cameras te hebben gebruikt.De bediening is erg handig ook mede door het touchdisplay.
Hij ligt goed in de hand en de knoppen zijn goed te bedienen.
De behuizing is wel erg gevoelig voor krassen.
Wel handig dat alles via het touchdisplay kan ingesteld worden.Dat is handig voor nachtfotos.
Voor de prijs is de 700D een aanrader.

FOTOREVIEW 26-02-2014

alle bedieningsknoppen zitten op een logische en ergonomische plaats.
heldere zoeker en fraai scherp display dat bovendien kantelbaar is !
vormgeving is al jaren op topniveau evenals de lekker stroeve materialen aan de buitenzijde.
ik werk met de 700D als reserve camera ( naast de 5Dmark III ) en ben als professioneel fotograaf zeeeer tevreden!

Dominiquevl 12-02-2014

Momenteel heb ik de camera een aantal weken in mijn bezit. Bij de actie van de Media Markt voordelig(er) aan kunnen schaffen. Tot nu toe ben ik erg te spreken over het gebruiksgemak en de kwaliteit van de foto's. Het is mijn eerste spiegelreflexcamera en ik vind hem erg gemakkelijk te bedienen. Heb nog niet alle functies uitgevonden en geprobeerd maar dat gaat zeker goed komen. Het touchscreen maakt dat je de camera snel kan bedienen en instellingen aan kunt passen.

RisjeBrug 20-01-2014

Dit is mijn eerste spiegelreflex camera. Tot nu toe ben ik erg enthousiast. Er zijn ongetwijfeld nog ontzettend veel meer mogelijkheden, maar die ga ik nog ontdekken. Onder meer tijdens de workshop a.s. zaterdag bij de fotovakschool, deze workshop kreeg ik (bijna) cadeau bij aanschaf van mijn camera.

Sef Rameckers 15-01-2014

Ik was 8 jaar in het bezit van de EOS 350 D en was over deze camera al erg tevreden maar nu ik de 700D heb gekocht ging er voor mij een wereld open, een super camera qua gebruik en bedienings gemak t.o.v de EOS 350D een wereld van verschil.
Voor iedereen een echte aanrader.
Camera gekocht via Digitalstreet en ook hierover zeer tevreden prijs kwaliteit verhouding zeer goed, snelle service afhandeling en levering. al met al geen spijt van mijn aankoop.

jameselia 22-12-2013

Heb de EOS 700D een aantal weken aangeschaft en moet zeggen dat als je eenmaal weet hoe het toestel werkt het een fijne toestel is om echt hele mooie foto's en filmpjes mee te maken. Zeker voor de beginnende fotograaf en misschien zelfs voor de wat proffesionelere fotograaf is het zeker een aanrader voor dat geld. En zijn er genoeg accessoires te verkrijgen voor de spiegelreflexcamera's in het algemeen. Waardoor je op een gegeven moment een mooi setje hebt. Het heeft dan wel geen fullframe maar kan dit eventueel oplossen dmv een voorzetlens. Het toestel zelf is voor zijn formaat toch best licht in vergelijking tot zijn voorgangers, waardoor lang er mee werken geen last is. Al om al is het een aanrader voor eventueel onder de kerstboom of als je als fotografie student een niet al te prijzige digitale fotocamera zoekt of als je net als ik jezelf eens wilt trakteren op een mooi cadeau.

Mr. Acapulco 06-12-2013

Heb ook een Canon EOS 450D.
Deze camera aangeschaft vanwege de hogere ISO waarden, kantelbaar scherm, Touch screen, mogelijkheid om HD te filmen, meer megapixels.
En met een tijdelijke cash back actie kwam deze camera voor mij nu op 520 euro.

Ik fotografeer altijd in de P-stand en in RAW formaat.
Bij de Canon EOS 450 zette ik de ISO altijd op automatisch waardoor de camera altijd zelf een ISO waarde tussen de 100 en 1600 koos.
Deze camera doet dat ook wel alleen valt het mij op dat ie geneigd is om gelijk de hoogste max. ISO waarde te pakken waardoor er onnodige beeldruis optreed.
Zo had ik hem in het begin staan op max. ISO 6400.
Maar wanneer ik deze terug zet naar max. 1600 is de foto even scherp en heeft veel minder beeldruis.
Dus in mijn ogen werkt de auto functie voor ISO niet helemaal optimaal.
Ik hou daar nu rekening mee en pas mijn ISO dan maar handmatig aan.

Voor de rest een geweldige en snelle camera.

joeri veenhuizen 08-10-2013

prachtige camera. net als KKindt is dit mijn eerste spiegelreflex. had hiervoor de nikon coolpix p90 en deze camera maakt werkelijk prachtige beelden. het is ongelovelijk. op een foto van mezelf zag ik details die ik zelfs voor de spiegel niet zie. zeer gebruiksvriendelijk door het touchscreen. ook de 18-55 stm oversteeg mijn verwachtingen. dit is een echte aanrader!

KKindt 10-06-2013

Prachtig toestel. Dit is mijn eerste DSLR. Keuze op dit model gevallen vanwege de lens. Deze zorgt met zijn STM voor een prachtig vloeiende overgang van focus tijdens het filmen.

Iets wat makkelijk uit te voeren is met het zeer goed werkende touch screen. Iets waar ik eerst wat huiverig voor was. Maar dit scherm werkt net zo snel en prettig als de allernieuwste smartphones. Verder is ook het kantelbare en draaibare scherm erg prettig omdat deze weggeklapt kan worden wanneer het toestel niet in gebruik is.

Ik heb tot nu toe niets negatiefs kunnen ontdekken. Het enige commentaar wat er echt is op dit model is dat het bijna tot geen verbetering is tov het vorige model, de 650D. Dit klopt, vooral ergonomische updates, en ik raad dit dan niet aan als upgrade.

Conclusie:
De combinatie body+lens zorgt voor een heerlijk veelzijdig toestel met ook zeer indrukwekkende opnamemogelijkheden.

ReneDB 18-04-2014

Heer Buitinga, deze camera is prima geschikt voor een amateur. Er zitten veel automatische standen op en als je later toch meer met de camera wil gaan doen dan heb je dito manueel instelbare standen. Ikzelf fotografeer ook regelmatig met de auto stand en als ik echt de tijd krijg wil ik wel eens wat uitproberen. Je kunt als amateur dus rustig deze camera kopen.

buitinga 19-07-2013

Zie mijn vraag niet geplaatst.
Nogmaals dus: Is deze camera ook geschikt voor amateurs?
Las de recentie in de Consumentenbond en het leek me een zeer goede camera.
Maar ja....als hij niet goed is voor amateurs, is het wel een dure aanschaf!
Bij voorbaat hartelijk dank voor het antwoord.
Vera Buitinga