Canon EOS 700D - Reviews

Filmen in full hd
3 inch

9,1

Jaap 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, kantelbaar scherm, snel en veelzijdig

Eindelijk de overstap gemaakt van de Canon 400D naar een nieuwere versie, de Canon 700D.
En wat een verschil. Waar ik met de 400D al heel snel voor sportfoto's de limiet van ISO 1600 moest nemen met veel ruis en toch nog relatief lange sluitertijd bij het mindere licht in sporthallen, kan ik met de 700D zelfs in de programmastand Sport kraakheldere "bevroren" actiefoto's maken.
En Canon levert gewoon degelijke camera's, dus ik ga hier weer jaren erg veel plezier van hebben.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Kantelbaar scherm
  • Veelzijdig
  • Lensvatting gelijk aan oudere modellen

Minpunten

• Gewicht

Erwin van der Maaten 24-10-2016 Product paar weken in bezit

Goed en handig

goede camera, ook heb ik ereen lens bijgekocht en samen is het een mooi geheel. Scherpe fotos en makkelijk te bedienen. dit komt mede door het scherm wat je bijna alle kanten op kunt draaien en ook nog eens touch screen is. Goede en complete camera. echt een aanrader!

Pluspunten

• scherp
  • goed beeld
  • Fijn verdraaibaar scherm

marijkeenfrans 28-01-2014 Product paar weken in bezit

9,4
van 500D naar 700D
Prachtige foto's. Kantelbaar scherm erg handig. Nog even wennen aan de aan/uit knop. Nu net nog iets te vaak gelijk de video aan. Maar zal zeker wennen. Ruis in hoge iso zeer weinig. Tot nu heel blij met de camera

thuismail 25-01-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is een hele fijne camera. Het belangrijkste: prachtige foto's. Vooral in RAW. Ik had een 7d, die is wat sneller en degelijker, maar had voor mij te veel. Deze is handzamer, meer mogelijkheden, maar qua foto dezelfde kwaliteit. Uitklapscherm reuze handig, Touch screen, dat wil je na even gewoon niet meer missen. Je merkt het wel: gewoon een hele goede camera waar ik nog geen moment van spijt heb gehad.

haza 26-12-2013 Product paar weken in bezit

Fijne camera, ligt fijn in de hand, legio mogelijkheden, helder lcd schermpje,gebruik hem hoofdzakelijk voor natuurfotografie, blij mee.

TvHest 02-10-2013 Product kwartaal in bezit

Zeer goede camera met veel mogelijkheden die ook heel makkelijk te bedienen is. Ligt goed in de hand.
Ik heb er zeer veel plezier mee.

t.bierhuis 16-09-2013 Product kwartaal in bezit

Veel mogelijkheden, ik ben nog aan het onderzoeken en leren. Haarscherp resultaat, goede lichtgevoeligheid.
Hanteerbaar en goed van gewicht. Degelijke camera.

Nicky_Deenen 11-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ligt erg prettig in de hand en is een prachtige body. Zeer gebruiksvriendelijk en waar voor zijn prijs.

TvHest 14-06-2013 Product paar weken in bezit

Een prima camera, makkelijk te bedienen, ligt goed in de hand.
Maakt mooie foto's, gebruik wel lenzen van de L serie.
Heb de camera pas een paar weken en moet nog veel ontdekken.

corke66666 14-06-2013 Product paar weken in bezit

Als freelance fotograaf was ik op zoek naar een extra body zodat ik geen lenzen hoef te verwisselen tijden belangrijke momenten.
De keuze is gevallen op de 700D.
Na een aantal Canon camera's te hebben uitgeprobeerd was ik erg onder de indruk van de Eos 700D.
De 60D bied kon mij niet overtuigen en de 7D is in mijn ogen te hoog geprijsd voor wat deze nu te bieden heeft.
Natuurlijk is de bouwkwaliteit en het autofocus systeem van de 7D niet te vergelijken met die van de 700D.
Maar de techniek is ondertussen niet stil blijven staan en met de 700D heb je een top camera uit het middenklas segment te pakken.
De foto kwaliteit is uitmuntend.
Ik gebruik deze camera naast mijn Eos 50D maar die blijft steeds vaker in mijn tas zitten als ik met 1 body werk.
De Eos 700D voelt wat iel aan als je dit vergelijkt met de 50D en natuurlijk is de bouwkwaliteit niet te vergelijken.
Maar qua techniek wint de 700D het met gemak.
Het kantelbare touchscreen is een genot om mee te werken.
Instellingen verander je in een handomdraai.
De digic 5 processor schrijft raw bestanden snel weg en met een burstrate van 5 bps heb je niets te klagen.
Zoals ik al zei, voelt de 700D wat iel aan maar dit heb ik gelijk opgelost met de aanschaf van een battery-grip.
Dan is de camera met een wat zwaardere lens ook meer in balans.
Ik heb er nu een aantal studio sessies mee gedaan en het resultaat is buitengewoon goed!
Je ziet bij de 50D op iso 1600 al redelijk wat ruis maar op bij de 700D kan je makkelijk uit de voeten met iso 3200 zonder dat het ruisgehalte hinderlijk wordt.
Al met al ben ik zeer tevreden over de camera en zijn prestaties.
Voor zowel de beginnende als de gevorderde fotograaf een hele goede aanschaf.