Canon EOS 760D zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 760D zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Willy Smits 12-02-2017

Canon Eos 760d

Geschreven voor: Canon EOS 760D zwart

Het apparaat is overzichtelijk, makkelijk te bedienen. Het ideale digitale klapscherm is extra handig om foto's van iets hoger afstand te nemen. Is uiterste functioneel. Ook op videostand niks op aan te merken. Heb altijd al een Canon spiegelreflex camera gehad, wil ook niet anders meer.

Minpunten

• Geeft een 01 storing met een Sigma lens

tevreden canon-gebruiker 12-01-2017

Handig menu, handzame camera, veel opties

Geschreven voor: Canon EOS 760D zwart

Wauw wat een sprong vooruit t.o.v. mijn oude digitale camera! Ligt goed in de hand, de vele opties zijn goed bereikbaar, zodat je de camera ook echt fijn kan gebruiken. De foto's zien er ook top uit.

Pluspunten

• menu
  • handzaam

Minpunten

• wifi is niet supersimpel

Annemiek 30-12-2016

Van EOS 700 naar 760D, een logische stap

Geschreven voor: Canon EOS 760D zwart

Nadat mijn vorige camera gevallen was nu voor de 760D gekozen. Het gebruiksvriendelijke LCD-schermpje bovenop gaf de doorslag tov de 750. Ik heb hem nog niet lang maar ga ervan uit met net zo veel plezier en gemak te blijven fotograferen

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • LCD scher

Minpunten

• geen

WilP 02-12-2016

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Canon EOS 760D zwart

Uitgebreide documentatie en ondersteunden software, daardoor eenvoudig kunnen beginnen en geleidelijk aan stappen verder kunnen maken.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Uitgebreide documentatie
  • Veel mogelijkheden
  • Veel voor een redelijke prijs
  • Veel accessoires verkrijgbaar

Minpunten

• tot nu toe geen

wasterke 08-07-2016

Goede spiegelreflex om mee te beginnen en jaren mee vooruit te kunnen

Geschreven voor: Canon EOS 760D zwart

Na aardig wat wikken en wegen (er is immers een ruime keuze aan spiegelreflexcamera's van diverse merken) gekozen voor de 760D body van Canon.
Allereerst door de specificaties. Voor een beginner met ambitie is het een model dat - met aanschaf van diverse lenzen - nog jaren mee kan. LCD-schermpje bovenop maakt het bovendien ook gebruiksvriendelijker dan de 750D van Canon (ook nog over zitten twijfelen).
De Wifi-connectie is niet perse een 'must-have' maar zeker wel een pre.
En verder ligt de body prettig in de hand en is de 'software' van de camera intuïtief in gebruik.