JumpKing JumpPOD 12ft (370 x 86)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JumpKing JumpPOD 12ft (370 x 86) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Janna36 23-06-2012

In het begin een mooie trampoline, de trampoline zelf ook sterk en degelijk, Houd er alleen rekening dat je na ongeveer 3 jaar bij normaal gebruik weer een loeidure rand en vangnet moet kopen (ongeveer 300 euro als je heel lang zoekt!))en dan hoef je niet eens moeite te doen om het net en de rand eraf te halen.. beide zijn dat compleet verteerd en er zitten ook overal gaten in (kwaliteit van de rand en het net zijn dus echt om te huilen en dit voor een trampoline van ongeveer 550 euro kan eigenlijk niet!)

LED 02-07-2012

Randkussen van Jumpking kost €89 euro.
JumpPod 370 CM veiligheidsnet kost € 109,00

Samen: €200,00.

Kijk maar eens op:
veiligheidsnet

Randen

Ruben33 26-04-2010

Twee weken geleden via Rainbow trampolines besteld, volgende dag lag de bestelling klaar en kon ik de trampoline ophalen in Spierdijk.

Het frame oogt solide en past goed in elkaar, wel goed opletten welke T splitsing je waar gebruikt want er is maar één manier de goede. Het laatste deel gaat wat moeilijk, twee laatste punten aansluiten, dit moet echt met twee personen. De springmat is heel eenvoudig te bevestigen, de veren zijn makkelijk te bevestigen net als de randkussen. Het veiligheidsnet ziet er strak uit en zorgt er ook voor dat er niet in de veren gesprongen kan worden. Je reigt een touw door de onderkant van het net zodat het strak aansluit op de springmat, wel een klus. Het bevestigen van de afdekhoes moet van binnenuit en is met haakjes te (een beetje lastig) bevestigen. Al met al ben je met z'n tweeen een goed uur bezig. Jammer dat de handleiding in het Engels is maar is wel voorzien van kleurenfoto's en goede tekeningen zodat dit geen probleem geeft.

Het resultaat is mooie, degelijke en strak uitziende trampoline.

Sjef1943 26-03-2009

Wij hebben voor al onze klein kinderen de Jumppod 370 cm aangeschaft, achteraf had ik de Jumppod 430 cm moeten kopen omdat ze hierop meer kunstjes en salto's nog beter kunnen uitvoeren. Het veiligheidsnet heeft meerdere malen zijn goede dienst bewezen, dit is echt wel stukken veiliger!! Wij opa en oma springen ook regelmatig op deze trampoline, heel goed voor conditie en onze lenigheid. Zeer goede kwaliteit. Dit is echt een trampoline die zich onderscheidt van de rest, op het gebied van veiligheid en degelijkheid.