JumpKing JumpPOD Ovaal (350 X 244 X 89)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JumpKing JumpPOD Ovaal (350 X 244 X 89) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

renske.peters 27-05-2013

Wij hebben de trampoline deze week opgezet in de tuin. De beschrijving is in het engels, op youtube zijn duidelijke instructiefilmpjes als extra voorbeeld te vinden.
De trampoline ziet er stevig uit en ook mooi. Het veiligheidsnet zit strak.
Het groene randkussen is niet zo dik en de vulling (soort plastic opvulmateriaal) is hier en daar dubbelgevouwen. Dit is op zich niet erg want het net zit aan binnenkant tussen de kant en het trampolinenet.

Over de webshop fitnessmegastore.nl:
Laagste prijs garantie! mooie service.
Snelle 48-uurs levering, nee, bezorgen duurde 9 dagen.
Over de "telefonische klantenservice" zijn wij niet te spreken. € 0,80 per minuut is werkelijk ongekend duur, met name nu wij met drie keer bellen, één keer voicemail en twee keer zeker 5-7 minuten in de wacht. De medewerker (Martijn) was (zeker bij het laatste telefoongesprek) niet vriendelijk. Blijkbaar is deze trampoline dusdanig geprijsd dat de verkoper te weinig er op verdient. Géén reden om lelijk te doen tegen klanten.
Bezorgtoestlag bij bezorgen op Waddeneilanden.

LED 02-07-2012

Fantastische trampo! Ons zoontje van 5 speelt er dagelijks op (wij zelf eigenlijk ook). Ook alle vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt komen er graag op springen. En het veiligheidsnet bewijst bijna dagelijks haar/zijn dienst! Koop nooit een trampo zonder goed veiligheidsnet!!! Bij ons in de buurt bij anderen al veel te vaak verkeerd zien (en horen) gaan. Dat was ook een reden om er zelf een te kopen (dan weet ik zeker dat mijn zoontje veilig kan springen). Hij vindt de trampo trouwens de beste en mooiste 'als dat die er is'.

De trampo moet je trouwens wel minimaal met 2 volwassenen in elkaar zetten. Zeker het frame is niet alleen te doen.

LED 19-08-2015

Update: Na drie jaar intensief gebruik, voldoet de trampo nog steeds! Hij staat zomer en winter in de tuin. Deze zomer hebben we het net vervangen en volgend jaar is het randkussen aan de buurt. Kortom: jaren springplezier, waar voor zijn geld.