Monitor Audio GS10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Monitor Audio GS10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dubbes 24-04-2010
Geschreven voor: Monitor Audio GS10

Superspeakers! Het geluid is supernaturel, alles is mooi in balance. De boxen zijn aangesloten op Cambridge audio (versterker en cd-speler), hierdoor wordt het geluid ook nog een top gestuurd naar de speakers. Zeker aan te raden. Klein dingetje: Als je van house-muziek houdt met zware bassen dan zijn ze iets te dun qua geluid. (hoewel er wel bas voldoende aanwezig is).

markino 12-09-2008
Geschreven voor: Monitor Audio GS10

Ik heb ze nu een paar maanden en ze zijn FANTASTISCH!!!
Heb ze bi-wire aangesloten op een Onkyo 2.1 reciever.
Ik heb er wel een Rel Quake woofer aan toegevoegd, zeker bij films een goede aanvulling.
Zien er gelikt uit zeker in piano zwart.
Zelf speel ik allerlei muziek van alternatief tot pop, klinkt allemaal goed.
Het geluid van de tv en speelfilms klinkt ook uitstekend
Het leuke is dat ze steeds beter gaan klinken.

Parabellum 10-05-2008
Geschreven voor: Monitor Audio GS10

Heb deze speakers onlangs uitvoerig getest en het zijn, persoonlijk geizen, waardige Studio monitoren die met name geschikt zijn voor audio bewerking maar volstaan zeker ook in de kleinere huiskamers, 4-4m.
Wat betreft de prijs, alle waar naar zijn geld, je krijgt er een hoop voor maar voor degene die toch iets meer volume willen adviseer ik te kijken naar hun grotere broertjes die dezelfde techniek hanteren maar een stukje goedkoper zijn. De Gold serie is dan ook hun topsegment maar dezelfde techniek word in de andere serie's toegepast. Monitor Audio laat duidelijk horen dat warmte nog steeds kan in relatief kleine speakers. Zelf heb ik gekozen voor Klipsch vanwege hun befaamde hoorns en ze hebben een ietwwat grotere dynamiek, die je vrijwel in huiskamer speakers niet meer tegen komt.

macluver74 23-05-2007
Geschreven voor: Monitor Audio GS10

Eigenlijk wilde ik een paar B&W's hebben, maar de hi-fi specialist liet me ze vergelijken met de Monitor Audio Bronze serie. Dit verschil was al overduidelijk, maar ik wil altijd beter en ben dus voor de Gold Signature gegaan. En om een compromis met mijn vriendin te sluiten ben ik uiteindelijk op de GS10 uitgekomen.

Deze uiteraard ook enkele malen geluisterd en was en ben nog steeds zeer onder de indruk van deze luidsprekers.

Ik heb ze aangesloten op mijn Yamaha RX-V1500 receiver met Supra 4 mm kwadraat luidspreker kabel.

De muziek waarnaar ik luister is zeer verschillend. Veel Pink Floyd, maar ook klassiek, maar vooral veel concerten in de vorm van DVD's. En dus multi-channel. Ook gebruik ik een Center-speaker van Monitor Audio, die heb ik tweede hands gekocht en komt dus van een oudere versie van de Gold serie. ook deze doet zeer goed zijn werk en sluit mooi aan op de GS10. In de toekomst moet er nog een nieuwe Sub komen, maar daar moet ik eerst nog even uitzoeken welke het beste voor mijn geschikt is.

In ieder geval ben ik zeer tevreden met deze luidsprekers en ik kan ze iedereen aanraden. Er zit meer geluid in dan je zou verwachten van de kleinere luisdprekers. En een groot bereik en genoeg bas.

am12 17-09-2006
Geschreven voor: Monitor Audio GS10

geweldige luidspreker. Mooi zuiver geluid en super strakke weergave zeker een
aanrader.