Monitor Audio Silver 6 vloerspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Monitor Audio Silver 6 vloerspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nickylenders 23-01-2015

Ik was al een aantal jaar opzoek naar een set "echt goede" speakers. En omdat ik geluidskwaliteit erg belangrijk vind en mijn vriendin design erg belangrijk, ben ik bij meerdere zaken wezen kijken. Na meerdere keren bij verschillende zaken te hebben geluisterd uiteindelijk mijn keuze op Monitor Audio gevallen.

Wat een geweldig geluid komt hier uit! Naar mijn mening beter dan vergelijkbare B&W speakers (of vergelijkbaar ander merk). Vooral de bas/zware tonen zijn niet te evenaren. Echt een WOW!! effect bij het kijken van films, en genieten bij het beluisteren van muziek.

Daarnaast is het design super mooi! Ik ben voor de hoogglans zwart variant gegaan.
Mijn uiteindelijke 5.1 set bestaat uit:
2x Monitor audio Silver 6
1x Monitor audio Silver Center
2x Monitor audio Radius 90 (kleinere speaker ivm beperkte ruimte achter de bank)

1x Rel T5 subwoofer

Dit alles aangestuurd door een Onkyo receiver.

Mars63 25-09-2015

Nicky,

Ik zit met een soortgelijk luxe probleem. Had een surround set van een ander merk en ben ook voornemens over te stappen naar een soortgelijke combi die jij ook hebt. Ik zit alleen in dubio of ik een REL T5 of een REL T7 zal aanschaffen. Heb jij hier ervaring mee gehad qua keuze van de sub?

Hoor graag je reactie.
M.vr.gr. Marcel / Eva

nickylenders 26-09-2015

Hoi Marcel / Eva,

Ik ben met de keuze van de subwoofer uitgegaan van het advies van de speciaalzaak. Omdat we niet zo'n super grote woonkamer hebben (4x9 ongeveer) voldoet de Rel T5 voor de ruimte. De MA speakers hebben uitzichzelf al een vrij zware bass, maar de T5 geeft bij heftige actie scenes net die gave trillingen mee die je ook echt voelt. Naar mijn mening is de T5 dus voldoende ook omdat we in een rijtjes huis ook nog buren hebben ;).

Je gaat wel echt een gave set aanschaffen!! Veel luister plezier ermee.

Gr Nick