Sony SWF-BR100 - Reviews

wit
Plaatsing
vloer

Piet 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

De subwoofer is eenvoudig te plaatsen en aan te sluiten. De zendmodule voor in de tv is zo geplaatst. Er wordt een directe verbinding gemaakt zonder vertraging in het geluid. De lage tonen zijn laag genoeg en vullen de tv perfect aan.

alidafrancina 28-08-2015 Product maand in bezit

Een geweldige geluid op je TV met deze soundbar Je kan naar eigen wens de bassterkte instellen, waardoor je indien het een buitenopname is de wind kan horen

vlimper 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Eerder een Sony KDL-55W815B aangeschaft bij de MediaMarkt. Geluid uit de speakers van de TV is matig door het ontbreken van lage tonen. Deze subwoofer is een prima aanvulling. Eenvoudig aan te sluiten en te gebruiken. Echter moet je nadien nog wel wat geluidsinstellingen maken op je TV om alles goed in balans te krijgen. Zo heb ik in de equalizer de hoge tonen verder omlaag gebracht zodat de scherpe randjes er af zijn en het geheel wat minder blikkerig klinkt. Al met al is deze subwoofer een goede aanvulling op de TV, maar in vergelijking met een soundbar + subwoofer wat aan de dure kant. Als je echter geen extra soundbar en extra kabels bij je TV wilt, en je het geld er voor over hebt, een prima oplossing.

Juicemania 07-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de Sony SWF-BR100 inmiddels een paar weken in bezit en kan heel kort vertellen dat dit een absolute aanrader is voor als u in bezit bent van de Sony KDX9 series. Geluid is uitstekend (diepere bassen) en qua vormgeving zit het goed. De baskist is mooi verwerkt in leer omhulsel en de bovenkant van de plaat heeft een mooie aparte grijze kleur. Ik bezit zelf de witte variant, er is ook een zwarte leverbaar.
Aansluiten is a la minute, zo gebeurd dus...
Over duurzaamheid valt weinig te zeggen aangezien ik deze nog te kort in mijn bezit heb.

alexalex 08-10-2014 Product paar weken in bezit

ik ben voor deze soundbar gegaan omdat het een toevoeging aan mijn tv is
vormgeving mag gezien worden
en het geluid wat er uit komt mag gehoord worden
gemakkelijk te installeren
en via de tv in te stellen
geeft een mooie lage bass
en vooral bij films een mooi bioscoop geluid

yvaram 30-09-2014 Product maand in bezit

Mooi toestel met handige bediening. Maakt een av-versterker overbodig en de draadloze connectie is makkelijk.

peterd44 13-09-2014 Product paar weken in bezit

Perfecte sound in combinatie met mijn 4k 65 inch tvtje
Diep laag is geen probleem, als iemand net op zijn eigen gaat is dit perfect geen stereo meer nodig

luka2609 12-09-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze soundbar samen met sony 65" 4K TV gekocht.
Hij is echt goed! DRAADLOOS!, Geluid is TOP en design vind ik erg mooi. Hij past zo in elke woonkamer.... denk ik ;-)
Je hoeft verder niets te configureren en hij schakelt zich automatisch aan...:-)
Ik merkte alleen wel dat als je soundbar dicht bij een andere wifi accesspoint zet dat ik soms geluid stoornissen krijgt.... maar dat is op te lossen door hem te verplaatsen.
MAW zeer tevreden.

Cristoff 01-09-2014 Product maand in bezit

Ik heb een "Subwoofer" aangekocht om samen met de 2-ingebouwde luidsprekers in mijn nieuwe TV Sony,het geluid beter te laten klinken,Ik ben tevreden, mooi Design,de combinatie geeft mooi geluid,een aanrader ,,,

gfvdb 27-08-2014 Product kwartaal in bezit

Geluidskwaliteit:

De SWF-BR100 is gemaakt om een aanvulling te geven op de speakers in de Sony Bravia Tv's vanaf 2014, dit doet de subwoofer prima. Mooie bass en goed in balans met de Tv.

Design:

Door de draadloze koppeling geen extra kabels. Alleen een USB in de TV,plug and play! De subwoofer heeft een mooi design met alu en een afwerking die lijkt op leer.

Voor mens die een mooi geluid willen met een aanvulling van de bass, dit is de ideale oplossing voor een nette prijs.

Sam97 21-08-2014 Product kwartaal in bezit

Het geeft een prachtig geluid , boven verwachting en design is een mooi geheel met de tv. Het voordeel is dat het draadloos is. ideaal.

Cristoff 19-08-2014 Product maand in bezit

Om mijn Sony Tv volledig te maken,heb ik de Bass-Woofer SWF-BR100 gekocht samen met de ingebouwde luidsprekers van de Tv geeft dat wel goed resultaat,het design van de woober is af ,mooi om te zien en draadloos te verbinden,je moet de instellingen wel aanpassen naar u smaak ,

David Vanderheyden 28-07-2014 Product paar weken in bezit

Iedereen is enthousiast over het mooie kamervullende geluid en het strakke design. De weergave van muziekkanalen en films is indrukwekkend.

BOGDAN Neagu 24-07-2014 Product paar weken in bezit

I like very much the sound but
Design is better then the sound
This is my fair opinion about this device

plan801 24-07-2014 Product paar weken in bezit

De woofer-kast heeft een mooi design ( en past geweldig goed bij mijn installatie,ik hoor de bass nog niet voldoende ( maar misschien ligt het aan mij) ik zoek het nog verder uit ( kwa regelingen) of kan iemand mij een tip geven?

j.kosterman 05-07-2014 Product paar dagen in bezit

Het aansluiten is 15 sec werk.
Het geluid verbluffend. Zet de speaker niet dicht bij de TV maar bij je bank o.i.d. het effect is in de hele kamer.
Zeker met de cashback actie van sony dus een prijs van 150 euro bij aankoop van een Sony TV super. LET OP deze werkt alleen op specifieke nieuwe SONY modellen