Sony SWF-BR100 vloerspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SWF-BR100 vloerspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Piet 11-09-2015

De subwoofer is eenvoudig te plaatsen en aan te sluiten. De zendmodule voor in de tv is zo geplaatst. Er wordt een directe verbinding gemaakt zonder vertraging in het geluid. De lage tonen zijn laag genoeg en vullen de tv perfect aan.

alidafrancina 28-08-2015

Een geweldige geluid op je TV met deze soundbar Je kan naar eigen wens de bassterkte instellen, waardoor je indien het een buitenopname is de wind kan horen

Rianne_vanT 21-07-2015

Samen met Sony Curved KD65S9005B gekocht en nu is het geluid stukken beter, "warmer".
Eerst gebruikten we onze LG Soundbar icm TV maar dat is nu niet nodig, hartstikke goed geluid van de Sony tv en Sony swf.

sjors 12-07-2015

Deze wireless subwoofer als aanvulling tegelijk met onze nieuwe Sony TV gekocht. Zorgt samen met het geluid van de TV ervoor dat we de luidsprekers van onze cinemaset niet meer nodig hebben.

vlimper 23-02-2015

Eerder een Sony KDL-55W815B aangeschaft bij de MediaMarkt. Geluid uit de speakers van de TV is matig door het ontbreken van lage tonen. Deze subwoofer is een prima aanvulling. Eenvoudig aan te sluiten en te gebruiken. Echter moet je nadien nog wel wat geluidsinstellingen maken op je TV om alles goed in balans te krijgen. Zo heb ik in de equalizer de hoge tonen verder omlaag gebracht zodat de scherpe randjes er af zijn en het geheel wat minder blikkerig klinkt. Al met al is deze subwoofer een goede aanvulling op de TV, maar in vergelijking met een soundbar + subwoofer wat aan de dure kant. Als je echter geen extra soundbar en extra kabels bij je TV wilt, en je het geld er voor over hebt, een prima oplossing.

Juicemania 07-12-2014

Ik heb de Sony SWF-BR100 inmiddels een paar weken in bezit en kan heel kort vertellen dat dit een absolute aanrader is voor als u in bezit bent van de Sony KDX9 series. Geluid is uitstekend (diepere bassen) en qua vormgeving zit het goed. De baskist is mooi verwerkt in leer omhulsel en de bovenkant van de plaat heeft een mooie aparte grijze kleur. Ik bezit zelf de witte variant, er is ook een zwarte leverbaar.
Aansluiten is a la minute, zo gebeurd dus...
Over duurzaamheid valt weinig te zeggen aangezien ik deze nog te kort in mijn bezit heb.

alexalex 08-10-2014

ik ben voor deze soundbar gegaan omdat het een toevoeging aan mijn tv is
vormgeving mag gezien worden
en het geluid wat er uit komt mag gehoord worden
gemakkelijk te installeren
en via de tv in te stellen
geeft een mooie lage bass
en vooral bij films een mooi bioscoop geluid

yvaram 30-09-2014

Mooi toestel met handige bediening. Maakt een av-versterker overbodig en de draadloze connectie is makkelijk.

peterd44 13-09-2014

Perfecte sound in combinatie met mijn 4k 65 inch tvtje
Diep laag is geen probleem, als iemand net op zijn eigen gaat is dit perfect geen stereo meer nodig

luka2609 12-09-2014

Ik heb deze soundbar samen met sony 65" 4K TV gekocht.
Hij is echt goed! DRAADLOOS!, Geluid is TOP en design vind ik erg mooi. Hij past zo in elke woonkamer.... denk ik ;-)
Je hoeft verder niets te configureren en hij schakelt zich automatisch aan...:-)
Ik merkte alleen wel dat als je soundbar dicht bij een andere wifi accesspoint zet dat ik soms geluid stoornissen krijgt.... maar dat is op te lossen door hem te verplaatsen.
MAW zeer tevreden.

gfvdb 27-08-2014

Geluidskwaliteit:

De SWF-BR100 is gemaakt om een aanvulling te geven op de speakers in de Sony Bravia Tv's vanaf 2014, dit doet de subwoofer prima. Mooie bass en goed in balans met de Tv.

Design:

Door de draadloze koppeling geen extra kabels. Alleen een USB in de TV,plug and play! De subwoofer heeft een mooi design met alu en een afwerking die lijkt op leer.

Voor mens die een mooi geluid willen met een aanvulling van de bass, dit is de ideale oplossing voor een nette prijs.

Sam97 21-08-2014

Het geeft een prachtig geluid , boven verwachting en design is een mooi geheel met de tv. Het voordeel is dat het draadloos is. ideaal.

BOGDAN Neagu 24-07-2014

I like very much the sound but
Design is better then the sound
This is my fair opinion about this device

j.kosterman 05-07-2014

Het aansluiten is 15 sec werk.
Het geluid verbluffend. Zet de speaker niet dicht bij de TV maar bij je bank o.i.d. het effect is in de hele kamer.
Zeker met de cashback actie van sony dus een prijs van 150 euro bij aankoop van een Sony TV super. LET OP deze werkt alleen op specifieke nieuwe SONY modellen

rogiervanos 14-07-2014

Ben benieuwd. Vorige week een Sony X85 4K TV gekocht. Op de website van plasma discounter staat bij het kopje in de verpakking dat deze erbij zit. Waarschijnlijk een foutje maar na een belletje krijg ik hem gratis geleverd. :)