Q Acoustics Q2010i - Reviews

Aantal speakerunits
Aanbevolen max. vermogen

newlaad 25-10-2012 Product paar dagen in bezit

Beste Rob,

mijn speakers staan op een Tv-meubel. Mijn luisterruimte is ca. 32m2.

Ik raad wel aan te luisteren naar de speakers, ik wilde perse kleine speakers. Indien je meer bas wenst zijn de 2020i (grotere dieptemaat & meer bas) en de Dali Zensor1 beide mooie opties om te beluisteren.

Ik vind mijn bas wel achterblijven tov mijn oude vloerstaanders. Het detailniveau op laag volume daar ben ik erg van gecharmeerd. (ivm kinderen) gr. Newlaad

newlaad 08-10-2012 Product maand in bezit

Beste lezer,

sinds 1 maand heb ik deze mooie boekenplank luidsprekers thuis aangesloten op mijn Yamaha RX-497 receiver.

Op zoek naar kleine, betaalbare maar ook kwalitatief goede luidsprekers kwam ik de beoordeling van What Hifi tegen. Ging oorspronkelijk voor de 2020i. Echter zowel de Dali Zensor 1 als de 2020i vond ik te groot voor in mijn woonkamer.

Na een luistersessie de 2010i aangeschaft. Ik ben aangenaam verrast door het detail niveau van deze luidsprekers. De luidsprekers zo uit de verpakking klinken wat minder in de bas maar nadat je ze een paar dagen inspeelt klinkt de bas veel voller.

T.o.v. mijn oude vloerstaande luidsprekers is het detailniveau enorm verbeterd, op laag geluidsniveau hoor je veel meer detail, de basweergave is uiteraard lichter dan bij grote vloerstaanders maar de bas is daarentegen wel strakker.

Een top product tegen een zeer schappelijk bedrag!