Panasonic SC-HTB500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

rcj 30-12-2010
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB500 zwart

Over het geluid ben ik zeer te spreken, zeker als je het kleine formaat in ogenschouw neemt. Ook de vormgeving bevalt mij goed, niet te opvallend blends perfectly met de TV, ook de led indicatoren zijn niet te nadrukkelijk aanwezig. Het probleem wat ik had met dit apparaat,is dat na een aantal uren gebruik, vond het apparaat het schakelen van hdmi 1 naar 2 of omgekeerd niet leuk en sloeg daardoor op tilt, aleen een reset loste het probleem (tijdelijk op) Ik weet niet of dit echt een defect is, in iedergeval voor mij genoeg reden om het apparaat om te ruilen. Is het gebruik van dit apparaat gekoppeld aan activiteiten waarbij je het beeldscherm van je tv aanhebt staan, dan beveel ik je het apparaat van harte aan.

Q65 14-11-2010
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB500 zwart

Enige tijd geleden heb ik deze soundbar gekocht, enkel om het tv geluid bij films te verbeteren. Ik moet zeggen dat ik aangenaam / positief verrast was over het geluid, vooraf had ik zo mijn twijfels. Heb bewust gekozen voor de SC-HTB 500 omdat ik geen behoefte heb aan een soundbar met bijv. (blueray)dvd speler ingebouwd. Ben zelf "audiofiel" en heb een zeer goede stereo set. Wil je een goede en betaalbare soundbar zonder al te veel poespas, dan is deze Panasonic precies wat je zoekt. De duurzaamheid is volgens mij prima, voelt zeer degelijk aan. Heeft afgelopen zomer zelfs een Eisa Award gewonnen !