Bose Soundbar 700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Soundbar 700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j******@l****** 20-01-2023

Waardeloos

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Opzich leuk ding. Ziet er mooi uit. Geluid is niet verkeerd en de app is ook zeer zeker leuk.
Maar wat heb je aan al dat, als het systeem gewoon niet goed werkt.
Loopt vast, start opnieuw op vanzelf, maakt soms knalharde plopgeluiden, en kan soms het volume zomaar op maximaal zetten.
Genoeg reviews op google hierover. Helpdesk Bose doet alsof het een onbekend probleem is en jij de eerste bent die hiermee aankomt. Stuur je hem op, dan krijg je hem of heel erg snel terug met de melding dat men niks kan vinden en een softwareupdate heeft uitgevoerd (wat ik zelf ook wekeleijks controleerde via de app. Dus volledige onzin, want hij was al up to date. Dit kon ik ook zien aan de sw versie. Dus er is niks gedaan).
Soms duurde het gewoon 1,5 maand voordat ik hem terug

Pluspunten

• Geluid
  • App

Minpunten

• Technisch kwaliteit
  • Helpdesk

Justj78 27-08-2022
Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Wij hadden de sb700 in 2020 gekocht, na veel vergelijken met amdere systemen (in de testruimte). Het geluid is erg mooi. Ook het design waren wij voor vegaan. De app is erg uitgebreid en de sb700 reageerd ook goed op "hey google". Totdat de sb700 ineens een eigen leven begon te leiden (vanzelf uit/aan, volume zacht of maximaal, harde ploppen). Al na 1 maand. Terug gestuurd naar bose, niets mee gedaan en na 3 weekn weer terug. Nogsteeds dezelfde klachten. Dus weer retour. Na 1 maand terug met "geupdate". Meteen weer dezelfde problemen. Weer terug gestuurd. 1,5 maand later terug ontvangen met "print vervangen". Na 1 week weer dezelfde problemen. Dus weer retour. 2 maanden later terug ontvangen, glasplaat ,waar beschadigd, krassen en deuken in kunststof. Verpakking was netjes, dus is bij bose zelf gebeurd. Wederom retour en geld terug gehad.

Jeroen 01-05-2022

Goed geluid, slechte techniek

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Pluspunten:
Zeer goede geluidskwaliteit, erg uitgebreide opties, eenmaal geinstalleerd (wat best een uitdaging is, softwarematig) werkt hij goed. Mooi design. Via bose app veel mogelijkheden.

Minpunten:
- Vaak in storing/offline
- begon een eigen leven te leiden. Schakelde zomaar uit of aan. Op den duur het probleem dat het geluid eerst uitviel. Vervolgens schakelde de soundbar zichzelf uit.(met een harde plop), met daarachteraan alle randapparatuur. Na ong. 2 minuten schakelde de soundbar zich weer in, met vaak het volume op maximaal of enorme ruis op maximaal volume. Dit is een veel voorkomende klacht. 1e keer naar bose gestuurd ter reparatie (België). Bose kon niks vinden en had nog nooit van het probleem gehoord (ruim 1 mln hits als je op dit probleem bij bose zoekt). Thuis aangsoten, meteen weer hetzelfde probleem. Weer opgestuurd, "gerepareerd" terug gekregen. Wederom hetzelfde probleem. Weer opgestuurd, een vervangende gekregen. Wederom hetzelfde probleem. Weer opgestuurd, zwaar beschadigd terug ontvangen (vanuit bose, want speaker was goed verpakt, en verpakking was keurig). Dus terug gestuurd en geld terug gekregen.

Pluspunten

• Geluid
  • App en mogelijkheden

Minpunten

• Technisch kwaliteit
  • Service
  • Softwarematige installatie is uitdagend
  • Vaak zomaar offline

Toonen 11-03-2022

Beste bose soundbar 700 serie

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Zeer positief over de bose soundbar 700.
Mooi geluid met zoveel boxjes tweeters enzevoort .
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi prpduct via bose app

Faab 27-08-2021

Voel het geluid met deze soundbar!

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Zeer chique soundbar met super geluid.
Ondanks dat de soundbar geen speciale formaten zoals DTS ondersteund, zit je met deze soundbar altijd midden in de actie.

Zonder de subwoofer 700 is de soundbar zeer krachtig! Alle tonen zijn goed te horen inclusief de bassen (indien de soundbar dicht tegen de muur staat).
Indien er een subwoofer toegevoegd wordt is dit een kanon! Je voelt zelf de voetstappen van de film door je lichaam gaan!
Daarnaast is het nog mogelijk om de surroundspeakers toe te voegen. Ook dit is zeker een aanrader! Hierdoor zit je midden in de actie. Let wel op, zodra je muziek afspeelt doen de surround speakers niet veel.

Kortom de soundbar is zeer zeker een aanrader!
Indien het budget het toelaat zou ik zeker de complete set nemen!

Pluspunten

• Strak design
  • Top geluid
  • Subwoofer kan toegevoegd worden (2 stuks)
  • Surround kan toegevoegd worden
  • Spraakbediening

Minpunten

• Geen Dolby Atmos of DTS X

e**********@z******* 10-06-2021

Goed apparaat prijs - kwaliteitsverhouding erg goed

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Goede geluidsweergave, goede prijs- kwaliteitsverhouding! Goede koop samen met subwoofer 700

Pluspunten

• Geluid
  • Vorm
  • Aansluiting

L******@s************ 24-05-2021

Duur voor enkel een soundbar.

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Valt tegen qua geluid en bediening. Mooi design maar presentatie valt in het niets bij mijn oude Harman Kardon 5.1. De naam Boze geeft niet wat ik er van verwacht. Heb enkel de soundbar. Dat is echt niet voldoende om serieus van je muziek te genieten. Prijs is ook erg hoog. Bij BCC gekocht. Als je van plan bent dit soort bedragen uit te gegeven ga dan naar een echte specialist.

• Installatie

Minpunten

• prijs
  • Geluid
  • bediening

Antonofje 21-01-2021

Problemen en geen ondersteuning of service

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Na 5 dagen proberen, aansluiten, installeren, terugzetten op fabrieksinstellingen heb ik het opgegeven.

De problemen;
Geen ARC vanaf Samsung Smart TV (met ARC)
Zeer korte geluid onderbrekingen, gemiddeld 1 x per ca 2 minuten bij geluid via optische kabel.
Universele afstandbediening werkt niet met Samsung Smart TV en VU+ Ultimo 4K sat receiver.
Geen ondersteuning of hulp van Bose, chat wordt niet beantwoord.

Set gaat terug en vervang de soundbar 700 voor Sonos. Vroeger was Bose een topmerk met goede service maar heden levert Bose waren uit China en verleent geen enkele service.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• Installatie
  • Service

N.Breebaart 12-11-2020

Perfect

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Ik ging voor 2 merken maar door de vaardigheid en kennis van de verkoper van BCC heeft het mij toen besloten om voor Bose te gaan. De techniek en geluid bij de opstelling die ik kreeg te horen in de winkel staat Bose bij mij hoog in het vaandel met andere woorden Toppie.

Pluspunten

• Geweldig geluid, ook zonder basbox
  • Draadloos
  • Snel en eenvoudig te installeren
  • Prijsverhouding met andere merken is goed
  • Met afstandbediening

Richard09 15-03-2020

Goed geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Hij heeft een geweldig geluid zeker met de achter speakers het enigste min punt zijn de microfoons of ik nou zacht praat of hard de spraak assistant werkt voor geen meter dat is wel een min punt

Pluspunten

• Geluid
  • Dessign

Minpunten

• Microfoons

Wilma Nieuwenhuyse 04-01-2020

Prachtig design, geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Fantastische aankoop, prachtig geluid, strak design. Een prijzige uitgave.
De radio gaat via de LG tv, jammer dat de tv blijft aan staan.
Je moet je wel verdiepen in de werking van dit product.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Geweldig geluid

Minpunten

• gebruiksgemak

Ger. K 15-12-2019

soundbar in combinatie met de satellieten en woofer

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

in de winkel kwam deze combinatie het beste eruit.
vormgeving en geluid.
geen snoertjes
en in het wit is het een mooi geheel met mij tv

Pluspunten

• zeer goed geluid (vol zonder te dreunen)
  • klein en mooi met een grote prestatie
  • simpel te bedienen
  • leuk ook Google assistent
  • dit weer leuk met andere smart te kombineren

Minpunten

• prijzig maar dan heb ook wat

reuzenrob 30-11-2019

bose soundbar 700 super geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

na de bose 300 500 700 te hebben beluisterd zijn we gegaan voor de 700 serie .geen spijt van en wat ook leuk is de spraakherkenning google zal het druk krijgen ondanks dat we niet voor de hoofdprijs wilde gaan toch maar gekocht maar ja kwaliteit kost geld .

Pluspunten

• super geluid
  • spraak herkenning
  • eindelijk wel iemand die naar me luisterd

Minpunten

• blijft veel geld

tigerone 25-11-2019

geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Deze soundbar 700 heeft alles wat ik er van verwacht en heel makkelijk in de bediening, gewoon via je tablet of je smartfoon kun je alles bedienen en instellen.
Ook andere boxen kun je heel gemakkelijk koppelen aan de soundbar 700.

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijk aanpassen
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen

Hans 22-10-2019

Goed geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Ik heb sinds enkele weken de Bose 700 soundbar i.c.m. de Bose subwoofer.
Ik heb deze aangesloten met een tevens nieuw aangekochte tv van Samsung QE55Q90R.
Installatie verliep goed met de Bose app.
Ik heb de Soundbar via de HDMI aansluiting met de tv gekoppeld via de HDMI eARC op de tv.
Probleem is nu dat beeld en geluid niet synchroon lopen. Er zit een duidelijke vertraging in wat behoorlijk irritant is en krijg ik ook niet afgesteld. Via de winkel nagevraagd en zij geven aan om de optische aansluiting te gebruiken echter wordt door Bose niet aanbevolen en lijkt me qua geluidskwaliteit ook niet optimaal.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Verder ben ik uiterst tevreden over de geluidskwaliteit zeker met de subwoofer bij het kijken van films een genot.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Vormgeving
  • afstandbediening

Minpunten

• Geluid en beeld krijg ik niet synchroon

IoTFreak 01-04-2019

Achterhaald product voldoet niet aan de eisen van vandaag

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Ik ben uitgegaan van de kundigheid van de verkoper. Ik vroeg een oplossing waarbij ik alles kon doen middels mijn telefoon en geen afstandsbedieningen meer nodig had.
Helaas dit kan niet met de soundbar 700 van Bose.

De app is niet gebruiksvriendelijk en laat veel te wensen over. Ook het feit dat er geen OSD op de soundbar zit maakt de app helemaal onhandelbaar (Bose Music).

Er is maar 1 HDMI ingang die ook tevens als ARC poort dient dus moet je alles naar je TV doorsturen. Denk aan je Bluray en AppleTV bijvoorbeeld. Het is geen DLNA apparaat dus is niet e ontdekken in je eigen netwerk zonder de appte gebruiken. Als je dan toch afscheid wilt nemen van aansluitingen zou ikzelf TOS-link laten vervallen.

Over geluidskwaliteit valt te twisten echter met de Adaptiq ingericht is het geluid echt mooi overal in je kamer. Dus voor wat minder eissende gebruikers is dit zeker een elegante oplossing. Zeker met de Base Module 700 (optioneel) is het helemaal af en heb je geen gedoe meer met snoertjes.

Er zijn prijs kwaliteit verhoudend wel betere producten op de markt.

Pluspunten

• Kwaliteit van het geluid
  • Soundbar is lekker compact
  • Duidelijke quick install guide
  • Goede verpakking

Minpunten

• 1 HDMI poort
  • AB reageert traag en is van onprettig materiaal
  • Weinig informatie te vinden op de website
  • De app biedt weinig mogelijkheden
  • De app is zeer onvriendelijk en niet intuïtief

Sandra 12-03-2019

Bose soundbar 700

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Vindt het een super mooi systeem met de bij behorende bose bass modulen en surroundspeakers. Super mooi geluid. Vindt het wel jammer dat de verlichting van de afstandbediening zeer kort blijft branden waardoor je constant de afstandbediening moet bewegen.

Pluspunten

• Geluid
  • Uitstraling
  • Installatie

Minpunten

• Verlichting afstandbediening
  • Prijs

Andy 06-03-2019

Goed produkt

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Was enige tijd op zoek naar een goede soundbar had er een van Samsung, na geluisterd te hebben bij een speciaal zaak ben ik gaan Google's om een mooie prijs te zoeken voor de bose 700.
In Nederland is hij overal 899 euro, flink aan de prijs echter vlak over de grens bij Saturn stond het product voor 649 euro, dat gaf de doorslagen een dagje uit , geïnstalleerd en genieten van het mooie geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Instalatie

F.P.M. Boonen 05-02-2019

Zeer goede soundbar

Update op 05/02/2019:
Qua design mooi vormgegeven soundbar. In deze mooie behuizing woont een enorme techniek die o.a. voor een geweldig geluid zorgt. Via de eenvoudig te bedienen app kan men het geluid snel en volledig naar persoonlijke voorkeuren instellen. Het aansluiten op de Televisie is eenvoudig en het in te stellen geluid maakt het gebruik van ondertiteling overbodig.

Review van 18/10/2018:
“Geweldenaar in geluid en eenvoudig gebruik.”
De geluidskwaliteit van de soundbar is geweldig. Aangesloten op je TV zorgt hij voor een goed te volgen geluid zodat " terugspoelen" of ondertiteling overbodig wordt. Wat een vooruitgang.
Het aansluiten en installeren is eenvoudig. Er zijn met deze soundbar heel veel mogelijkheden die gemakkelijk met de I-pad op te roepen en te bedienen zijn.
Kinderlijke eenvoud qua bediening en een geweldenaar in geluid.

• Geweldig geluid
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Geen minpunten

Bas 07-01-2019

Mooi breed en een super strak geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Een geweldige sound bar met super vol geluid en ook verder uit te breiden het kost wat maar dan heb je ook echt wat

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Past geluid aan aan de omgeving

John Ststue 12-11-2018

Mooi smal design en eindelijk WIT

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Hoewel ik over het geluid niet volledig tevreden ben in verschil met mijn Surround receiver en 5.2 opstelling met losse boxen
Al ben ik nu wel gewend aan het geluid
Mijn losse audio gebruik ik alleen nog voor muziek.

Maar ik ben voor de nieuwe kopers wel blij dat de soundbar gelijk met de achterdpeakertjes nu eindelijk ook in het wit leverbaar is. Jammer dat Bose niet meteen gelijk de zwarte en witte uitvoering op de markt heeft gezet. Nu heb ik de zwarte uitvoeringen en daar baal ik een beetje van. Anders had ik de hele set in het wit gekocht dat had beter in mijn intetieur grpast

Pluspunten

• Goed voor films
  • Nu hele set in wit leverbaar

Minpunten

• Niet voor de echte muziek luisteraar
  • Geen fijnafstelling toonregeling

Fitter67 12-11-2018

Bioscoopgevoel voor thuis

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

We hebben de Bose Soundbar 700 nu een paar weken in bezit in combinatie met de Bose surround speakers.

Het design is gewoon om stil van te worden, niets meer aan toe te voegen, strakker dan strak. De zwart glazen bovenkant maakt het meer dan af.
Installeren is een makkie, even de tijd er voor nemen en dan gaat het bijna vanzelf. dit kan echt iedereen met behulp van de applicatie via je telefoon (deze dien je wel eerst te downloaden). De gebruiksaanwijzing voor de verdere instellingen is wel een lastig dingetje om uit te zoeken.

Wat is het een genot om hiernaar te luisteren! Het geluid is echt meer dan super helder. Standje burenruzie heeft deze geen probleem mee (en wij wonen vrijstaand). Zelfs zonder bas module een absolute aanrader. Via verbinding met internet (bekabeld / Wifi) kun je al je favoriete muziek beluisteren. De koppeling met o.a. Spotify (premium account) en Deezer is eenvoudig te regelen.

Film kijken is een genot me deze Soundbar in combinatie met de surround speakers. Het geluid zo goed dat ik soms denk dat het echt is, laatst in een film regende het en ik dacht echt dat het buiten ook regende, zo echt klonk het.

En de bediening van alles is erg eenvoudig op een mooie functionele verlichte afstandbediening. Met deze afstandbediening kun je meerdere apparaten bedienen, alleen helaas niet het digitale tv kastje van de kpn (of ik heb nog niet uitgevonden hoe...)

Pluspunten

• strak design
  • heerlijk geluid

Minpunten

• gebruiksaanwijzing instellingen lastig

AcesHigh 05-11-2018

Geweldig geluid en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

Ik heb de boze surround speakers samen met de soundbar 700 net een paar weken in huis. Het plezier begon al bij het uitpakken, alles is netjes verpakt en ziet er prachtig uit.

De installatie is heel makkelijk. Door verbinding te maken met het Internet (bekabeld / Wifi) kun je direct je favoriete muziek beluisteren. Soundbar aansluiten aan de tv kan via een HDMI eARC- of AR en/of optisch. Met de Bose Music-app dien je de installatie verder af te ronden. De applicatie lijdt je langs alle stappen, naderhand kun je enkele voorkeuren zelf aanpassen in de app. De surround speakers sluit je alleen aan op het lichtnet verder zijn ze draadloos. Ook deze kun je verder kalibreren met behulp van de app. Door de ADAPTiQ audiokalibratietechnologie pas je de soundbar aan aan de kamer, ongeacht de vorm en de meubels die erin staan.

De Bose Soundbar 700 wordt geleverd met een mooie verlichte afstandsbediening die geen gebruik maakt van infrarood maar van Bluetooth. Je kan dus vanuit elke hoek van de kamer met de soundbar communiceren. Je kan de afstandsbediening programmeren om je tv, kabel-/satellietdecoder, gameconsole, dvd- of Blu-ray speler of andere bron te bedienen. Erg handig om het aantal afstandsbedieningen te beperken.

Het geluid is zeer zuiver vanuit de soundbar, categorie multiroomsysteem is meer op zijn plaats. Ik heb alle soorten muziek afgespeeld van klassiek tot rock, van house tot blues en soul. Het klinkt allemaal super!! Wel mis ik diepte, een lekkere bas. Maar daar heb je de Bass module voor, die heb ik niet kunnen testen. De surroundspeakers daar en tegen vond ik een beetje tegenvallen. Het geluid klinkt ver en een beetje blikkerig en heeft niet heel veel invloed op de toch al goede surround prestaties van de soundbar zelf. Als je ze uitzet merk je het uiteraard wel maar ik vind het niet voldoende.

Muziek streamen kan via de Bose app en wordt dan gestreamed via je wifi systeem. Ik merkte vaak dat er geen goede verbinding was maar dat kan door mijn wifi dekking komen. Ik vond de Bose app niet echt handig om streamingdienst Spotify te gebruiken, ik gebruikte het liefst de Spotify app zelf en dan gewoon via bluetooth, dan had ik geen verbindings-problemen problemen. Je moet ook een premium account hebben wil je de Bose app gebruiken.

Al met al ben ik uitermate tevreden met de Soundbar en de surroundspeakers zijn een leuke aanvulling maar in mijn opinie geen must wel de Bass module voor meer diepte; een 8/10.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Prijs
  • Lage tonen

Valentijn 01-11-2018

Bose gaat voor 3.0

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

De soundbar wordt in een mooie verpakking geleverd dat direct kwaliteit en zorg voor het product uitstraalt. Het design is prachtig te noemen en de soundbar zal dan ook ieder interieur verrijken. Wat een bedieningsgemak biedt de fraai vormgegeven afstandsbediening. Deze maakt het mogelijk alle apparaten zonder problemen te bedienen. Alleen de knoppen die je nodig hebt lichten op.
Ik heb zelf de soundbar gekoppeld aan de bass module 700 van Bose. Dit maakt het een geweldig set waarbij een echte thuisbioscoop ontstaat die voor beleving zorgt, maar geluid ook laat voelen.
Bose heeft een app ontwikkeld die het mogelijk maakt naadloos te schakelen tussen zenders, afspeellijsten en diensten. De app helpt tevens bij de installatie van de set, die eenvoudiger is dan dat sommige reviews doen geloven.
Een juiste installatie zorgt voor een mooi afgestemd geluid in iedere (woon)kamer.
Ik ben heel benieuwd naar de uitbreidingen welke er gaan komen in 2019 zoals de aangekondigde spraakbesturing.
Design en geluid komen hier samen en zorgen voor een geweldig luistergenot!

• Universal remote
  • HDMI ARC-connectiviteit
  • Gepersonaliseerde app
  • Het geluid

Minpunten

• Prijs

Mil Leerwasser 31-10-2018

Stijlvol design, goed geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700

De bose soundbar is een pareltje. Of ik nu aan het gamen ben, een film kijk of muziek draai voor mijn zoontje. Het geluid is op en top. Ik krijg er geen genoeg van. In combinatie met de surround speakers krijgt het geluid nog meer diepte.

De kwaliteit van het geheel is zoals je van Bose mag verwachten. Van de verpakking tot de afwerking. Super!

Uiteraard zijn er ook minpunten maar dat zijn er niet veel. Eén van de minpunten is de afstandsbediening. Die is erg groot en veel knoppen die ik niet gebruik. Wat wel weer mooi aan de AB is, is dat de toetsen bij aanraking oplichten zodat je ook in het donker op het juiste knopje drukt.
Nog een nadeel is dat de glasplaat bovenop de soundbar nogal gevoelig is voor stof en kindervingertjes.
Laatste nadeel is dat het voor mij onduidelijk is of de soundbar aan of uit staat. Eén ledlichtje had hier kunnen helpen.

Maar deze nadeeltjes zijn kleinigheidjes en worden weggevaagd door alle eerder genoemde pluspunten. Een absolute aanrader voor iedere liefhebber van goed geluid.

Pluspunten

• Geluid!
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Vlekgevoelig
  • Prijs
  • Grote afstandsbediening