Samsung HW-N850 - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N850 op Kieskeurig.nl.

8,9

NvdB 07-02-2019

Geweldig mooie sound! Helaas geen Dolby Atmos

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Sinds kort de HW-N850 in bezit. De installatie is erg eenvoudig en de soundbar en subwoofer zien er goed uit! Houd er wel rekening mee dat het echt een grote soundbar is: ik gebruik hem in combinatie met de QE55Q9F (2018) en de soundbar is net zo breed als de tv. Daarnaast is de soundbar mooi afgewerkt.

Eenmaal geïnstalleerd direct het geluid getest; dit klinkt erg goed! Het geluid is helder en erg mooi. De subwoofer is aardig aanwezig, deze heb ik wat lager gezet om rekening met de buren te houden. Het instellen van de soundbar is ook een eitje, helemaal met de app.

Er is echter één nadeel wat ik ondervonden heb; de ''Dolby Atmos'' wordt niet ondersteund door de tv. Bij navraag bij Samsung moet ik een extern apparaat (bijvoorbeeld Blu-Ray speler) kopen die ''Dolby Atmos'' ondersteund en dan pas werkt het. Dit vind ik een groot gemis..

Desondanks wel een aanrader!

steeefa 27-01-2019

samsung N850

Geschreven voor: Samsung HW-N850

megageluid het is net ofdat je in een bioscoop leuk. onze buurvrouw is minder tevreden met deze aankoop

Geronimo73 28-11-2018

Top Soundbar Dolby Atmos

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Onlangs bij Platte TV.nl de Samsung Cinematic Soundbar SW-N850 aangeschaft. Top apparaat met geweldig geluid, vooral de Dolby Atmos functie klinkt super. Geweldige service gekregen bij Platte TV.nl

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Gebruiksgemak

Henrietje 20-11-2018

Fijne soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Deze soundbar heeft een super geluid. Zelfs aan de zijkant zitten nog boxen. Het geluid komt goed verdeeld de kamer in. Door de duidelijke uitleg in de gebruiksaanwijzing en de meegeleverde beugels is de soundbar makkelijk te installeren. Hij is wel erg breed.

Dennis2 17-11-2018

Geweldig geluid en perfect aan te sluiten

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Dit krachtige geluidssysteem staat bij mij in een kamer van ongeveer 20 m2 en hier functioneert hij prima. Het aansluiten van het systeem verliep ook prima en zonder problemen. Binnen 20 minuten is hij aangesloten en werkt hij zoals hij hoort te werken. Daarnaast is het ook mooi dat de subwoofer draadloos is waardoor er weer een kabel minder hoeft te worden aangesloten. De soundbar en de subwoofer verbinden automatisch met elkaar. Verder is het geluid van dit systeem ook erg mooi en vult hij de gehele ruimte. De subwoofer zorgt voor een diepe bas waardoor je midden in de film of serie zit. Verder vind ik het design prima en staat hij mooi onder een zwarte tv. Voor dit systeem is het ook niet nodig om een Samsung tv te hebben aangezien je hem kan aansluiten met een digitale audio kabel (niet meegeleverd) of een HDMI kabel die is meegeleverd. Al met al een aanrader.

MPF69 16-11-2018

Geweldige geluidservaring

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Wat een geweldige geluidservaring. Heb de soundbar via een optische kabel verbonden met mijn televisie. Maar je kunt het ook via wifi, bluetooth of hdmi kabel verbinden. Ligt aan de leeftijd van je televisie. Soundbar een update gegeven en de app geïnstalleerd. Dit om mijn eigen geluidsvoorkeur in te stellen. Dit doe je via de app. Alles gaat erg vlot en makkelijk. De subwoofer is draadloos, dus overal te plaatsten. De afstandbediening is compact en alleen voorzien de nodige knoppen. Tijdens het kijken van een film/serie, wow, het geluid komt echt overal vandaan. Wat een geweldige geluidservaring. Film kijken wordt nog leuker. Het maakt niet uit waar je zit . Het geluid is nog steeds geweldig. Je eigen muziek afspelen vanaf je tablet of smartphone is ook geweldig. Ik ben erg blij met mijn goede keuze.

Dennis 15-11-2018

Mooi geluid in een grote kamer

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Deze mooie grote soundbar met subwoofer heeft een erg krachtig geluid die de hele woonkamer vult. Bij mij staat hij in een kamer van ongeveer 20 m2 en hier functioneert hij prima. Verder vind ik het design prima en staat hij mooi onder een zwarte tv. De soundbar heeft ook hele goede aansluitmogelijkheden. Ook al heb je geen Samsung tv dan nog kun je de soundbar aansluiten. Een pluspunt voor deze set is dat deze erg gemakkelijk te installeren is. Het enige minpuntje is dat hij wat duur is en misschien iets te groot is voor een gemiddelde tv. Ik zou hem desalniettemin aanraden, want het geeft toch een krachtig vol geluid.

Pluspunten

• Heel makkelijk te installeren
  • Mooi vol geluid

Minpunten

• Grote subwoofer (kan lelijk gevonden worden)

MPF69 14-11-2018

Wat een geluid!!!

Geschreven voor: Samsung HW-N850

De soundbar is eenvoudig op diverse manieren aan je televisie te koppelen. Onder andere scart, wifi, bluetooth en optische kabel. Omdat mijn Samsung televisie wat ouder is, heb ik gekozen voor optische kabel. Subwoofer met de soundbar gekoppeld en bijna klaar voor gebruik. Soundbar koppelen met wifi voor de laatste update. WOW wat een geluid en beleving. Film kijken is super. Concerten kijken en luisteren super. via een app kun je het geluid ook nog aanpassen naar eigen voorkeur. aanrader als je een super geluidservaring wilt hebben.

Pluspunten

• geluid
  • Bediening
  • installatie
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog niet ontdekt

Anoniem 09-02-2019

Fantastisch apparaat, perfect geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Ik ben bijzonder tevreden met het apparaat. Niet goedkoop maar dan heb je wel wat. Nu heb ik een echte thuisbioskoop met perfect geluid. Eenvoudige bediening met handzame afstandbediening. Echte aanrader!! Hij is wel wat groot. Alleen de gebruiksaanwijzing van de rear speakerset klopt niet helemaal; geen wifi-dongle nodig bij dit model.

Frank 08-02-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Prachtig cinema geluid ! eenvoudig aan te sluiten mooi design. Super bass sound Afstandbediening makkelijk te koppelen met TV , Samsung.

anoniem1234 04-02-2019

Prima ding!

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Ik heb de HW-N850 nu 1,5 week in bezit en ik ben er erg tevreden mee. Het produceert prachtig geluid. Installatie was erg makkelijk. De soundbar is ook erg makkelijk in gebruik. Als je hem goed geïnstalleerd hebt kun je de afstandsbediening bijna letterlijk weg gooien. Spotify start je heel makkelijk vanaf je mobiel, ook als de soundbar uit staat. De soundbar gaat ook vanzelf aan en uit als je de tv start. Zoals gezegd, prachtig geluid, alleen de echte 'atmos ervaring' heb ik nog niet mee gemaakt, wel speciaal een film uitgezocht met atmos (erg weinig titels op netflix nog...). Wat dat betreft niet een echte wauw, maar hoe verder alles klinkt wel een wauw wat mij betreft. Qua design vind ik de soundbar ook erg mooi. Hij is wel heel breed, hou daar rekening mee. Staat denk ik niet mooi onder een tv die smaller is. Zelf een tv die breder is en daar is ie dus erg mooi! Zeker een aanrader!

Petra 03-02-2019

Soundbar Samsung HW-N850

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Perfekt geluid. Gewoon Super. Je hoeft voor het effect niet meer naar bioscoop toe.
Ideaal zo'n thuisbioscoop.

Bea KOk 03-02-2019

goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850

vanwege de goed prijs/kwaliteitsverhouding. Het product ziet er mooi uit is makkelijk in gebruik en het geluid is super mooi! heel blij mee

johan 02-02-2019

zeer mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850

de soundbar HW-N850 heeft een mooi geluid. is makkelijk te bedienen en ziet er zeer degelijk uit. zeer gemakkelijke afstandsbediening

Pluspunten

• mooi geluid
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• prijs
  • display
  • soundbar is redelijk hoog

Stef 31-01-2019

Atmos soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Na veel reviews gelezen en de Samsung Soundbar gehoord te hebben heel bewust gekozen voor deze muziek beleving. Gaat prima samen met TV, Apple TV en speelt Atmos geweldig af.

IK 31-01-2019

SOUNDBAR N-850

Geschreven voor: Samsung HW-N850

ZEER GOED GELUID, HANDIG IN GEBRUIK, PAS MOOI BIJ DE TV..............................................

P Emmen 30-01-2019

mooie soumdbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850

zeer mooie soundbar. Strak desing. Makkelijk aan te sluiten en te installeren. Losse bassbox erbij voor de lage tonen die jeook echt voelt. Ook via bleu tooth en wifi werkt het uitsteken. Een echt bioscoop ervaring in je woonkamer

Pluspunten

• desing
  • makkelijkheid

audi 30-01-2019

soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Het geluid is prachtig,vooral met films maar ook youtube muziek klinkt zeer goed,dit product is een aanvulling op mijn Samsung 65 inch Qled!

Ronald 27-01-2019

Top geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Sinds vandaag heb ik deze soundbar. Wat komt hier een fantastisch geluid uit. vooral bij de films komt hij goed tot zijn recht.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Makkelijk te bedienen met samsung tv

Minpunten

• Grootte

Inferno73 27-01-2019

Volwaardige sound!

Geschreven voor: Samsung HW-N850

Afgelopen donderdag aanvankelijk de HW-N950 gekocht. Helaas bleek dit product bij installatie thuis niet te werken en moest deze helaas retourneren. Jammer genoeg was dit type niet meer bij de winkel voorradig, maar de N850 wel. De 2 additionele speakers zou ik wellicht toch niet missen. En dat is deels waar, na een eenvoudige plug and play installatie met mijn Samung 8-serie tv kon ik genieten van een prachtige sound. De soundbar pas wat lengte betreft exact onder mijn tv. Zeer mooie combi! Geluid is vol en diep en is aanpasbaar op aspecten als de treble, bas, front, side and rear speaker. Wat ik verwacht zou hebben is dat de soundbar de mogelijkheid zou hebben om de installatie/configuratie van de speakers zou kunnen optimaliseren aan de kamer, maar goed dit mag de pret niet drukken. Geluid is zeer prima te noemen. WIl je toch echt voor het optimale bioscoopeffect, dan zou ik wel voor de N950 gaan. Deze zou naar mijn mening toch echt wel wat toevoegen, maar goed daar zit dan ook prijsverschil in. Het is dat de winkel deze niet meer voorradig had, anders had ik deze geïnstalleerd gehad.