Samsung HW-N300/XN zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N300/XN zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Bram93 17-11-2018

Primma soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Makkelijk en snel aangesloten.
Kabeltje er in en luisteren maar.
Plug en play.

Helaas geen kabeltje mee geleverd voor het aansluiten.
Geen HDMI aanwezig.

Verbinden via Bluetooth met mijn telefoon ging snel en gemakkelijk alleen ik moet de soundbar wel elke keer aanklikken bij de instellingen.
(Dit hebben andere Bluetooth speakers niet bij mij)

Het geluid zelf is in vergelijking met het geluid van de tv een enorme verbetering ondanks dat er geen losse subwoofer bij zit.
Het is geen 5.1 Dolby set maar het geld zeker waard.

Makkelijk op te hangen dmv 2 bevestegingspunten en ziet er dan strak uit.

De usb poort zit aan de achterkant, dit is niet handig als de bar aan de muur hant.
Evt op te lossen met een kabeltje.

Pluspunten

• Plug en play

Minpunten

• Geen kabel mee geleverd

Jim 12-11-2018

Voor de prijs een heerlijk geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Ik ben zeer tevreden over de soundbar. Ik merkte pas echt het verschil hoe erg geluid eigenlijk uitmaakt toen ik de soundbar aansloot (na 2 tellen gebeurd). Ik heb alleen erg lang moeten stoeien met het verbinden van mijn telefoon aan de bluetooth connectie (andere telefoons ook) als je hem eenmaal hebt gevonden is dit echter geen probleem meer dus ik zou zeggen even investeren. Ik ben ontzettend blij met de soundbar en zou hem zeker aanraden voor deze prijs.

Pluspunten

• goed geluid
  • compact

Minpunten

• bluetooth verbindt slecht
  • volume niet zichtbaar

Ronald de Maker 11-11-2018

Heerlijke soundbar

Lekkere soundbar
Eindelijk knap geluid bij de tv
Dit maakt dat je veel meer beleving krijgt vanuit je tv
Goede keus
Koppen met een digitale audio kabel en je kunt hem bedienen met je afstandsbediening van je tv
Topper

Pluspunten

• Geluid
  • Afmeting

Minpunten

• Geen HDMI

petra84luna 05-11-2018

prima prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Het geluid is verrassend goed, ten opzichte van de prijs. Ook de ingebouwde sub klinkt erg goed. Het surround effect dat gecreëerd kan worden is een leuke aanvuling op het tv geluid. Wel jammer dat deze niet optimaal samenwerkt met de tv en remote. Ook de instellingen zijn niet optimaal via de app aangezien deze niet beschikbaar zijn als deze verbonden is met de tv.

Pluspunten

• Formaat
  • Bluetooth
  • Geluid

Minpunten

• Geen HDMI
  • Weinig instellingen
  • geen instellingen mogelijk bij verbinding met tv

Dave2244 05-11-2018

Klein van formaat, groot geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

De Samsung HW-N300 is een kleine subwoofer die niet mag onderdoen aan de grote varianten van soundbars. Hij is makkelijk te bevestigen aan de muur, of zoals hier is worden gedaan, gewoon onder de tv geplaatst op het tv kastje.

Het aansluiten spreek voor zich, stroomkabel erin, verbinding via de SoundConnect optie op je tv (die ik helaas niet had) of via de , let op niet meegeleverde, optische kabel en je geniet meteen van het geluid uit de subwoofer.

De soundbar heeft ook een bluetooth functie waarbij je, in mijn geval een S7 edge, smartphone kunt aansluiten om z je muziek te streamen naar je soundbar.

Ook heeft de soundbar een usb ingang om zo je muziek vanaf de usb te spelen. Usb erin en op start drukken is hierbij alles wat je hoeft te doen.

Kort samen gevat is deze soundbar ideaal voor iemand niet of niet veel plek heeft bij de tv of als men niet een hele installatie wilt aansluiten met extra subwoofer e.d.

Pluspunten

• Te bedienen met de afstandbediening van je tv
  • Klein van formaat

Minpunten

• Geen meegeleverde optische kabel

Dennis 03-11-2018

Compacte soundbar met mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Deze Samsung soundbar heeft een compact formaat en een strak design. Door het compacte formaat past deze gemakkelijk onder een kleinere tv (40 inch). De kwaliteit van het geluid vind ik goed voor zo'n compacte soundbar. Over de mogelijkheden van de soundbar ben ik minder te spreken. Er wordt namelijk geen HDMI kabel meegeleverd. Wanneer je geen Samsung tv hebt is het dus lastig om de soundbar te verbinden met je tv. De enige mogelijkheid is de digitale audio kabel, maar deze is dan weer niet standaard meegeleverd.
Ik vind de soundbar wel een goed geluid produceren, maar doordat het ingewikkeld is om deze te verbinden met de tv zou ik adviseren om de soundbar alleen te nemen wanneer je een Samsung tv hebt.

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • Goed geluid
  • Compact

Minpunten

• Geen HDMI aansluiting
  • Niet erg handig als je geen Samsung tv hebt