Samsung HW-N300/XN zwart - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N300/XN zwart op Kieskeurig.nl.

Bram93 17-11-2018

Primma soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Makkelijk en snel aangesloten.
Kabeltje er in en luisteren maar.
Plug en play.

Helaas geen kabeltje mee geleverd voor het aansluiten.
Geen HDMI aanwezig.

Verbinden via Bluetooth met mijn telefoon ging snel en gemakkelijk alleen ik moet de soundbar wel elke keer aanklikken bij de instellingen.
(Dit hebben andere Bluetooth speakers niet bij mij)

Het geluid zelf is in vergelijking met het geluid van de tv een enorme verbetering ondanks dat er geen losse subwoofer bij zit.
Het is geen 5.1 Dolby set maar het geld zeker waard.

Makkelijk op te hangen dmv 2 bevestegingspunten en ziet er dan strak uit.

De usb poort zit aan de achterkant, dit is niet handig als de bar aan de muur hant.
Evt op te lossen met een kabeltje.

Pluspunten

• Plug en play

Minpunten

• Geen kabel mee geleverd

Bram93 13-11-2018

Primma soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Aansluiten op de tv was zo gedaan met een optische kabel, (Deze wordt helaas niet meegeleverd)
Of via Bluetooth met een telefoon.

De soundbar is in vergelijking met de duurdere varianten niet erg groot maar daardoor is hij altijd wel netjes weg te zetten.
Ook kan de soundbar makkelijk opgehangen worden dmv 2 bevestegingspunten aan de achterkant.

Alle aansluitingen zitten in een inham aan de achterkant/onderkant, voor de USB poort niet ideaal als je vaak wilt wisselen met bijvoorbeeld een USB stick. (Dit is evt op te lossen met een extra kabeltje)

Hij komt met een extra afstandsbediening, afhankelijk van je tv afstandsbediening kan je deze instellen zodat je hem niet nodig hebt.
Met de auto on/of functie heb je de afstand bediening toch niet heel veel nodig.

Aan de zijkant zitten ook nog bedieningsknoppen maar die gebruiken we eigenlijk niet.

Het geluid is een stuk beter dan het geluid van de tv zelf.
We gebruiken de soundbar in een niet al te grote kamer, hiervoor is hij primma geschikt.
Prijs/kwaliteit verhouding zijn dik in orde.

Jim 12-11-2018

Voor de prijs een heerlijk geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Ik ben zeer tevreden over de soundbar. Ik merkte pas echt het verschil hoe erg geluid eigenlijk uitmaakt toen ik de soundbar aansloot (na 2 tellen gebeurd). Ik heb alleen erg lang moeten stoeien met het verbinden van mijn telefoon aan de bluetooth connectie (andere telefoons ook) als je hem eenmaal hebt gevonden is dit echter geen probleem meer dus ik zou zeggen even investeren. Ik ben ontzettend blij met de soundbar en zou hem zeker aanraden voor deze prijs.

Pluspunten

• goed geluid
  • compact

Minpunten

• bluetooth verbindt slecht
  • volume niet zichtbaar

Anoniem 11-11-2018

Prachtige subwoofer

Geweldige subwoofer
Aan te sluiten via Bluetooth of zeer goede koppeling via digital Audio kabel.
Prachtige aanvulling voor mijn Samsung tv.
Ook muziek via je telefoon af te spelen via de Bluetooth

Ronald de Maker 11-11-2018

Heerlijke soundbar

Lekkere soundbar
Eindelijk knap geluid bij de tv
Dit maakt dat je veel meer beleving krijgt vanuit je tv
Goede keus
Koppen met een digitale audio kabel en je kunt hem bedienen met je afstandsbediening van je tv
Topper

• Afmeting

Minpunten

• Geen HDMI

Jimmie 09-11-2018

Een fantastisch geluid voor zo'n doosje

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Ik heb de soundbar nu bijna een maand en moet zeggen dat ik enorm aan het genieten ben van het geluid op de TV, er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Ik had nooit gedacht dat geluid zo anders kon zijn vanuit een box. Ik heb alleen wat hinder ondervonden aan het installeren van de bluetooth op mijn telefoon maar sinds ik deze heb gevonden is dit geen probleem meer. Ik vind het jammer dat je niet kan zien op welk percentage je volume nou eigenlijk staat dit is nu namelijk best onduidelijk. Verder vind ik het een topapparaat waar ik super veel plezier van ga hebben en waar ik intens van ga genieten.

Dave2244 08-11-2018

Klein van formaat!

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Sinds kort ben ik in het bezit van deze kleine maar fijne soundbar. De draadloze aanslutiing op onze samsung tv kon ik helaas niet testen omdat deze niet is uitgerust met SoundConnect. Wel heb ik deze kunnen aansluiten met een optische kabel. Vanaf dat moment word het geluid al direct door de soundbar aangestuurd.

Deze soundbar is natuurlijk niet te vergelijken met grotere en duurdere producten van hetzelfde soort maar voor dezze prijs doet hij in mijn ogen niet onder.

De bluetooth verbinding is makkelijk aangemaakt om zo ook te genieten van je muziek op je smartphone. Je kunt ook voor het gemakt een usb in de soundbar stoppen met je favoriete nummers en deze speelt hij dan ook zonder moeite af.

Het formaat is ook best de moeite waard om te vermelden. Door zijn kleine formaat kan je hem (bijna) overal kwijt. Hij is uiteraard ergens liggend neer te zetten, maar als men liever heeft dat deze aan de muur komt te hangen zorgen de 2 ophangpunten ervoor dat dit ook zonder problemen kan gebeuren.

Naar mijn mening een mooi en fatsoenlijk product voor een zeer schappelijke prijs.

Dennis2 08-11-2018

Compact design, maar lastig aan te sluiten

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Ik vind de HW-N300 een mooie compacte soundbar, maar ik mis de aansluitmogelijkheid van een HDMI kabel. Ik vind anno 2018 dat een soundbar altijd een HDMI uitgang/ingang moet hebben. Nu heb je eigenlijk een Samsung tv nodig om hem draadloos aan te sluiten terwijl ik zelf een ander merk heb. Ook heb ik geen digitale audio kabel en kan ik hem dus niet aansluiten op de tv. Wel heb ik via bluetooth en mijn telefoon kunnen genieten van het geluid dat deze compacte soundbar produceert. Hij staat in een kleine ruimte en vult deze ruimte met een mooi geluid. Ook doordat de prijs mee valt zou ik hem wel aanraden voor mensen met een Samsung tv of een tv met bluetooth. Verder is het design strak waardoor deze niet erg opvallend is en je afleid zodra je naar de tv kijkt. Al met al een mooie soundbar met een mooi geluid, maar lastig aan te sluiten.

petra84luna 05-11-2018

prima prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Het geluid is verrassend goed, ten opzichte van de prijs. Ook de ingebouwde sub klinkt erg goed. Het surround effect dat gecreëerd kan worden is een leuke aanvuling op het tv geluid. Wel jammer dat deze niet optimaal samenwerkt met de tv en remote. Ook de instellingen zijn niet optimaal via de app aangezien deze niet beschikbaar zijn als deze verbonden is met de tv.

Pluspunten

• Formaat
  • Bluetooth

Minpunten

• Geen HDMI
  • Weinig instellingen
  • geen instellingen mogelijk bij verbinding met tv

Dave2244 05-11-2018

Klein van formaat, groot geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

De Samsung HW-N300 is een kleine subwoofer die niet mag onderdoen aan de grote varianten van soundbars. Hij is makkelijk te bevestigen aan de muur, of zoals hier is worden gedaan, gewoon onder de tv geplaatst op het tv kastje.

Het aansluiten spreek voor zich, stroomkabel erin, verbinding via de SoundConnect optie op je tv (die ik helaas niet had) of via de , let op niet meegeleverde, optische kabel en je geniet meteen van het geluid uit de subwoofer.

De soundbar heeft ook een bluetooth functie waarbij je, in mijn geval een S7 edge, smartphone kunt aansluiten om z je muziek te streamen naar je soundbar.

Ook heeft de soundbar een usb ingang om zo je muziek vanaf de usb te spelen. Usb erin en op start drukken is hierbij alles wat je hoeft te doen.

Kort samen gevat is deze soundbar ideaal voor iemand niet of niet veel plek heeft bij de tv of als men niet een hele installatie wilt aansluiten met extra subwoofer e.d.

Pluspunten

• Te bedienen met de afstandbediening van je tv
  • Klein van formaat

Minpunten

• Geen meegeleverde optische kabel

Dennis 03-11-2018

Compacte soundbar met mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N300/XN zwart

Deze Samsung soundbar heeft een compact formaat en een strak design. Door het compacte formaat past deze gemakkelijk onder een kleinere tv (40 inch). De kwaliteit van het geluid vind ik goed voor zo'n compacte soundbar. Over de mogelijkheden van de soundbar ben ik minder te spreken. Er wordt namelijk geen HDMI kabel meegeleverd. Wanneer je geen Samsung tv hebt is het dus lastig om de soundbar te verbinden met je tv. De enige mogelijkheid is de digitale audio kabel, maar deze is dan weer niet standaard meegeleverd.
Ik vind de soundbar wel een goed geluid produceren, maar doordat het ingewikkeld is om deze te verbinden met de tv zou ik adviseren om de soundbar alleen te nemen wanneer je een Samsung tv hebt.

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • Goed geluid
  • Compact

Minpunten

• Geen HDMI aansluiting
  • Niet erg handig als je geen Samsung tv hebt