Yamaha YAS-106 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha YAS-106 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pauloort 23-07-2019

goede soundbar

Geschreven voor: Yamaha YAS-106 zwart

Deze soundbar gekocht naar aanleiding van diverse reviews op youtube. het geluid is zeer goed, ik heb van alles afgespeeld van klassiek tot Metal en het geluid is echt super. dat er geen subwoofer bijzit is geen probleem, er is genoeg bas aanwezig als je dat wilt en ook regelbaar.
als er niet genoeg bas inzit naar jouw smaak, kun je ook nog een subwoofer erbij aansluiten, maar voor mij niet nodig.
hiervoor had ik een Panasonic die ook goed uit de test komt,maar bij deze was de bas te overheersend.
kortom een zeer fijne sub, voor een prijs die alleszins redelijk is.
over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar ik heb hem gekocht via de "dikke"website en er is garantie.

Niek 29-06-2019

top prijs kwaliteit soundbar

Geschreven voor: Yamaha YAS-106 zwart

ik heb een aantal soundbars geprobeerd maar allen misten iets , of bas of helderheid of volheid van het geluid , maar deze Yamaha is voor mij echt een toppertje zeker voor deze prijs ( ik heb 175 euro betaald bij Bolcom ) , het geluid klinkt echt goed en maakt tv kijken tot een belevenis

Pluspunten

• helder geluid
  • vol geluid
  • voldoende bas
  • mooi design

Minpunten

• tot nu toe geen