De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB254EG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Maria1962 10-11-2018

Geweldig geluid

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB254EG

Helemaal geweldig super geluid net of je in de bioscoop zit zo de moeite waard .
Kunnen niet meer zonder willen er nu zelf een kopen

Pluspunten

• Klein neemt weinig plek
  • Topgeluid

Minpunten

• Nog niet ontdekt

lucie 07-11-2018

Mooi geluid

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB254EG

Het is een fijne soundbar, fijn geluid en mooie vormgeving. Het geeft het gevoel midden in de film te zitten. Het is erg eenvoudig aan te sluiten. Ook de Bluetooth is natuurlijk fijn. Je eigen muziek afspelen. Een aanrader

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gebruiksgemak

Sander94 29-10-2018

goede soundbar maar voor in een kleine ruimte

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB254EG

Wij hebben deze speaker mogen testen. Netjes geleverd, goede uitleg hoe hij aangesloten moet worden en dat is reuze simpel. Wel handig is om een hdmi kabel bij de hand te hebben. Deze word namelijk niet er bij geleverd maar heb je wel nodig(in ons geval) De soundbar en de speaker en de soundbar zijn los van elkaar en vereisen beide een stopcontact voor de stroom.

Het in gebruik nemen van de soundbar is simpel en eenvoudig, het geluid is erg goed maar voor in een kleine ruimte. Voor op een grote zolderkamer prima maar een grote woonkamer zal het geluid misschien iets minder zijn.

De subwoofer heeft 4 standen welke te bedienen zijn vanaf de afstandbediening.
De soundbar heeft 3 soorten geluid namelijk standaard, film en muziek.
Ook kan de soundbar verbonden worden met bluetooth(duurd wel even) zodat je via je telefoon of in mijn geval laptop je muziek kan af spelen.

Pluspunten

• zeer compact
  • eenvoudig aan te sluiten
  • goede kwaliteit/prijs

Minpunten

• twijfel of het geschikt is voor een grote ruimte
  • bluetooth is lastig te verbinden

MarkReukers 29-10-2018

Mooi, strak en stijlvol

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB254EG

Uit de doos, 2 stekkers in t stopcontact en luisteren maar. Echt! zo simpel is het. Verbinding maken via bluetooth is het eenvoudigst je kunt echter ook verbinding maken via HDMI of HCR. Jammere is wel dat er geen HDMI is bijgeleverd, voor deze prijs mag je dat van een fabrikant zoals Panasonic wel verwachten.

Het geluid is echt wel goed te noemen. De bas is echt heel erg krachtig en soms wel eens te. Het afstellen van de hoeveelheid bas is echter vrij simpel. Qua hoog had ik niets anders verwacht van Panasonic. Al met al een mooie soundbar die bij vrijwel elke tv past. De sub is dun en zal onder of achter de meeste kasten/banken passen. Ik heb de sub gewoon in in het zicht staan, wat mooi is mag gezien worden

Pluspunten

• design
  • bedieningseenvoud
  • verbindingsopties

Minpunten

• basresonantie
  • verbindingskabels niet meegeleverd

Serife 27-10-2018

Installatie/aansluiting was gemakkelijk.

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB254EG

Voor de installatie moet je alleen twee stekkers in de stopcontact stoppen. Vervolgens kan je met bluetooth gemakkelijk verbinding maken met het apparaat. Als je al verbinding hebt gemaakt met een apparaat en het verschijnt niet op je tweede apparaat, dan moet je de bluetooth knop gedrukt houden voor een paar seconden tot het lichtje snel knippert en dan verschijnt het wel op je apparaat (een tip die ik heb opgezocht).
Bij een HD film die ik via de laptop aan het bekijken was, was er wel een halve seconde vertraging van de audio wat ik niet echt fijn vond, dus ik denk dat het aansluiten van een HDMI of een andere audio kabel toch beter zal zijn.

Verder wil ik zeggen dat de subwoofer echt krachtig is. Je kan ervoor zorgen dat alles om je heen aan het trillen is maar dit heeft ook zijn minpunten, als je het te hard laat aanstaan begint het om een begeven moment irritant te worden met superlage frequenties omdat het een raar gevoel geeft bij je oor. Maar dit is te verhelpen door met de afstandsbediening de subwoofer in balans te brengen (dus de volume ervan te verminderen).

Pluspunten

• Installatie/aansluiting gemakkelijk
  • Subwoofer krachtig

Minpunten

• Bluetooth kan voor audiovertraging zorgen
  • Lage frequenties kunnen irritant zijn

Michele 26-10-2018

Mooi design... prachtig huid

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB254EG

Deze Panasonic soundbar heeft een prachtig design. Mooi warm geluid! Makkelijk te bedienen. je hoeft hem niet apart aan of uit te zetten. Dat is erg fijn! Ik vind het een heel mooi design die precies onder en bij mijn tv past. Kortom.... een fijn product

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Warm geluid

Minpunten

• Valt af en toe weg met het gebruik van Netflix