LG SK10Y zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG SK10Y zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

andre 04-03-2019

mijn grootste teleurstelling

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

Heb de sk10y samen met de spk8 gekocht. Helaas vind ik dit product zo tegenvallen dat ik hem graag terug wil brengen. High res sound? Laat me niet lachen. De stemmen klinken verschrikkelijk. het klinkt dof, heel erg blikkerig en totaal niet vol, Mis een deel van het frequentie bereik. Ik weet dat ik echt niet mag vergelijken met normale speakers maar mijn zelfbouw speakers van 150 euro per stuk klinken vele malen beter. Het zal waarschijnlijk goed klinken voor een soundbar maar voor mij dan maar geen dolby atmos geef mij maar het volle bereik van echte speakers.

guus5050 17-01-2019

super soundbar ever

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

de kroon op het werk. heb een LG Oled tv, een LG 4K speler en nu de LG soundbar. alles werkt super op elkaar en met de Google home super makkelijk streamen. al met al een zeer goede aankoop en ben uiterst tevreden.

Pluspunten

• super geluid
  • pas goed bij overige LG producten

Minpunten

• geen

Danny van der Leij 16-01-2019

De beste soundbar

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

De LG SK10Y soundbar heb ik gekozen omdat ik al een LG 4K tv heb en de prijs is ook relatief goedkoop vergelijkbaar aan de andere high end modellen. De geluidskwaliteit van LG SK10Y is gewoon fenomeen goed,ik heb er geen spijt van dat ik die beslissing heb genomen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Superior geluidskwaliteit
  • Prijs
  • Build quality

heplam 07-01-2019

Wat een geweldig apparaat

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

Beste Soundbar die ik ooit heb gehad en ik heb er heel wat verslonden maar was nooit tevreden.
Dolby Atmos is ook echt Dolby atmos, een geluid wat er uitkomt, ook in combinatie met een LG Oled Tv echt een aanwinst.

Voorlopige geen andere meer voor mij erg content hiermee

Pluspunten

• Super geluid
  • Dolby Atmos
  • Makkelijke aansluitingen
  • Beste wat er is momenteel qua geluid

Minpunten

• Redelijk groot

Jos 28-11-2018

Beste soundbar ooit.

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

Na een sonos set gehad te hebben die mij niet beviel op zoek gegaan naar een atmos soundbar. Deze was 639.00 op black friDay, meteen gehaald en krijg ook nig 200.00 cashback van lg retour. Dan is dit absoluut een koopje.
Soundbar aangesloten op tv en sony 4 k speler erop aangesloten. Let wel dut moet op de soundbar en niet op de
Tv anders hebbje geen atmos omdat de meeste tv’s geen atmos doorlaten. De bar geeft 4 k door dat is ideaal.
Op you tube atmos tracks beluisterd, je weet echt niet wat je hoort wat een beleving. De honden waren ook aan het rondkijken bij de regen tracks.
Bij films waan je in de bioscoop echt top geluid. Het is een erg lange soundbar en past niet op elke kast.

Pluspunten

• Atmos
  • 4k door gifte
  • Zeer mooi uiterlijk
  • Klaar voor de toekomst
  • Genoeg aansluitingen

Minpunten

• Te lang voor sommige

Joop 01-11-2018

Super geluid voor een kleine prijs

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

Ik heb voor de LG SK10Y gekozon omdat ik een betaalbare soundbar zocht die goed met lg apparatuur kon samenwerken. Toen ik de soundbar eenmaal had, beek de soundbar zelfs ook goed met onze oude samsung tv te werken. Bediening kon met één afstandbediening.
Nu we alles van LG hebben werkt het helemaal goed samen. Het geluid fenominaal tijdens het film kijken. En de prijs was uitermate goed in vergelijking met vergelijkbare producten. Het aansluiten wad helemaal simpel. Het werkte gewoon.

Pluspunten

• Fenominaal geluid
  • Relatief goedkoop
  • Je kan de bas voelen
  • Hoge audio kwaliteit
  • Balans van het geluid is goed

Minpunten

• Groot
  • De surroundspeakers kunnen het geluid niet omhoog

luk 28-09-2018

Super geluid

Geschreven voor: LG SK10Y zwart

De soundbar is echt goed... geluid is helder en zeer verstaanbaar ook in actie scenes.
Het atmos effect merk je duidelijk het geluid komt gewoon van al de kanten en dat van een soundbar!

wij hebben hem samen met een TK-10 gekocht en zo aan onze LG OLED gezet. Oogt zeer goed samen.

Pluspunten

• kwaliteit van geluid
  • atmos
  • handige afstandbediening