Samsung HW-N400 - Reviews

bluetooth
Type/soort
soundbar

LizaO 27-06-2018

Goed geluid, compact en simpel

We gebruiken de soundbar nu 3 weken naar volle tevredenheid. De soundbar van Samsung biedt mooi geluid voor weinig geld. Echt top! In vergelijking met de soundplate die we eerst bij onze tv hadden, geeft de soundbar wat voller en dieper geluid. Het was nog best een zoektocht, want we wilden absoluut geen losse subwoofer naast onze tv hebben staan. Deze soundbar geeft mooi geluid zonder dat een losse sub nodig is!Echt veel geluid zeer compact verpakt.

Groot voordeel van de soundbar is het gemak waarmee hij gekoppeld kan worden aan de Samsung tv. Echt 2 klikken en de tv en soundbar zijn aan elkaar gekoppeld. Dit betekent ook dat de soundbar automatisch aangaat wanneer je de tv aanzet. Er is dus maar 1 afstandbediening nodig, enorm handig vind ik.

Een ander voordeel is de makkelijke communicatie via bluetooth met je telefoon. Onze bluetooth radio gebruiken we niet meer, want spotify gooi je zo via de soundbar de kamer in en geeft super geluid.

Al met al zeer tevreden over deze soundbar!

Pluspunten

• gemakkelijk te koppelen met tv
  • mooi geluid
  • geen losse subwoofer nodig
  • waar voor je geld

JMeijer 13-07-2018

Klein maar krachtig

Sinds 2 maanden deze fantastische soundbar in huis, en er tot nu toe nog elke dag even veel van genoten! Voor het formaat van de soundbar zou je niet al te veel verwachten, maar het geluid zal je zeker verassen. Ook past hij erg mooi kwa formaat onder mijn televisie, en oogt het strakke design hierbij erg goed!
Wat betreft geluid zit je met zowel hoge/lage tonen erg goed, geen enkele vervorming bij hoger volume waargenomen.
De beste functie vind ik trouwens het verbinden met Bluetooth, zo kan ik ook mijn smartphone makkelijk gebruiken om audio af te spelen, echt een topper.
Misschien wel de beste soundbar voor deze zachte prijs, dus zeker een aanrader!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Timo 22-06-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

De soundbar is eenvoudig aan te sluiten en ziet er mooi uit, vooral omdat er geen losse subwoofer bij zit.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Eenvoudig te installeren
  • Goed geluid

gautier 14-05-2018

Goed en mooi geluid

Mooi en goed geluid. Makkelijk aansluiten met kabel voor TV en via blue-tooth via app.

via mediamarkt binnen 24 h geleverd