JBL Bar 3.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Bar 3.1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jerry 21-11-2019

Jbl 3.1

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

Het brommende geluid uit de subwoofer kan worden opgelost.
De digitale kabel in de Horizon pluggen en van daar uit naar de sub.
Nu maakt het signaal geen om weg meer maar produceert het rechtstreeks.

Probeer het!

B.Witte 02-10-2019

Wat een geluid en wat is dit makkelijk aan te sluiten.

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

Nadat ik een voorbeeld in de zaak had gekregen was ik over stag en heb de aankoop gedaan. Thuis aangekomen was de set zo aangesloten en werkt zonder probleem meteen. Daarna even uittesten met de soundtrack van een film, wat een geluid. Nadeel is dat ik rekening moet houden met de buren. Kortom, geweldig product voor een geweldige prijs

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Perfecte bas
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Rekening houden met de buren

Harry Dekker 09-07-2019

Makkelijke bediening. perfect geluid mede door subwoofer.

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

Helemaal tevreden, super mooi (vol) geluid. Mijn versterker plus alle boxen en bedrading eruit, Mijn vrouw bij en ik blij.

Marco de Groot 16-12-2018

Super geluid echt een bioscoop in huis

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

Door een goed advies in de winkel heb ik deze soundbar gekocht. Ik heb hem aangesloten en wat een geluid super echt een bioscoop in huis.

Pluspunten

• Super geluid
  • Gemakkelijk aan te sluiten
  • Aansluiten op de tv gaat erg gemakkelijj
  • Compleet met muurbevestiging
  • Hij werkt ook op de afstandsbediening van KPN

uilke 28-03-2018

jbl soundbar 3.1

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

waardeloze subwoofer, ding stoort, geeft een driedubbele bas, lijkt wel een storm, soms goed meestal niet

Pluspunten

• ziet er leuk uit
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• sub
  • subwoofer
  • subwoofer

Jan 08-03-2018

JBL na 3 maanden gebruik

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

De verwachting van JBL hooggespannen maar niet helemaal waargemaakt. Deze aangesloten met opto voor audio op de Mediabox van Ziggo en HDMI op de TV. Soms komt er zomaar een harde BOM uit de subwoofer (draadloos) en bijgeluiden uit de sub. Dit is wel te verhelpen door de soundbar uit te zetten en dan weer aan, maar wel vreemd. Het geluid is over het algemeen goed. Juist voor deze gekozen om niet te veel uit te geven gezien de snelle ontwikkeling van soundbars. Over het algemeen redelijk tevreden.

Pluspunten

• Basbox werk draadloos met de bar
  • Mooie vormgeving
  • Geluid is beter dan allen de TV

Minpunten

• Geen WiFi
  • Niet programmeerbaar voor radio
  • Handleiding van internet halen

Jan 18-11-2017

Goede kwaliteit voor de prijs

Geschreven voor: JBL Bar 3.1

De Soundbar gekocht omdat wij van de boxen af wilde. Uiteindelijk zijn deze toch een sta in de weg en met de modernere techniek/kwaliteit moet het anders kunnen, dus op zoek. Uitgekomen bij de JBL (onderdeel van Harman) en gekozen voor de nieuwe 3.1 met draadloze sub. Na alles geinstalleerd te hebben, gaat eenvoudig, via spraak naar muziek en daarna films. Omdat wij ook een tuner hadden wordt de radio nu via de Mediabox (Ziggo) op de Bar gezet met optische verbinding. De Bar gaat via HDMI (ARC) vanaf de TV. De omschakeling van Mediabox (OPT) naar TV (ARC) moet je zelf doen via de goed werkende afstandsbediening, gaat helaas niet automatisch; of ik ben er nog niet achter hoe dat moet. Het geluid voor alleen muziek moet voor een vollere klank terug van surround (films) naar standaard om een voller geluid, middels de afstandsbediening. Films met surround is prima. De draadloze bas werkt prima, waarbij de koppeling automatisch ging bij het installeren. Kortom een goede aanwinst als het gaat om goede geluidkwaliteit als je van een 6 speaker (Magnat) systeem af wilt zoals wij. Wij hebben vele soundbars inmiddels gehoord maar wij ervaren dat het absoluut essentieel is dat je gekozen systeem ook de juiste klankkleur thuis heeft als hoe je dat in de winkel hebt ervaren. Ondanks het goede resultaat van de 3.1 gaan wij toch nog ook de nieuwe 5.1 beluisteren (heeft 2 afneembare speakers als eventuele achter speakers) en wellicht ook nog thuis proberen.
Over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen wij hebben de bar pas een paar dagen, maar wil de eerste ervaring potentiele kopers niet onthouden.

Pluspunten

• Mooi compact systeem
  • Zeer acceptabel geluid voor de prijs
  • Eenvoudig en goede aansluitmogelijkheden
  • Werk prima met bluetooth
  • Basbox werk prima samen met de bar

Minpunten

• Radiogeluid minder 'vol'
  • Niet programmeerbaar voor radio
  • Gebruikershandleiding van internet downloaden
  • Geen WiFi