JBL Bar 2.1 - Reviews

Type/soort
soundbar

sillycious 02-10-2018

Prachtig.

Lastig om uit al het aanbod van vandaag de dag een soundbar te vinden. Deze is mij geadviseerd vanwege het volle en warme geluid met goede bas. Geen woord van gelogen, heb een vergelijkbare set van het merk X gehoord, en dat klonk veel scheller.
Mooi ontwerp, en voegt echt iets toe aan het geluid van de tv. Paired ook makkelijk met bluetooth, dus muziek via mobiel of tablet is ook heerlijk om te luisteren. Heeft een zeer beknopte manual meegeleverd, maar op de site van JBL zelf staat een uitgebreide gebruiksaanwijzing in pdf.
Duurzaamheid moet nog blijken, maar ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Bas
  • Uitstraling, ontwerp
  • Useability

Minpunten

• Veel te korte voedingskabels
Geschreven voor: JBL Bar 2.1

Wim S 21-08-2018

Goede set, prima geluid, lage bas.

Er is veel te koop. Kan je rond de 300 wel 'kwaliteit' kopen? Ik denk het wel. Met de juiste instelling krijg je bij zowel film als muziek een prima diepe bas. Midden tonen zijn helaas niet in te stellen en zouden voor mij wat minder mogen. Totale plaatje is echter goed.

Pluspunten

• bas
  • vormgeving

Minpunten

• tonen niet instelbaar, alleen bas
Geschreven voor: JBL Bar 2.1

sillycious 02-10-2018

Tonen zijn zeker wel instelbaar. Je kunt de JBL bar instellen op standaard, film, spraak, muziek en sport. Je hoort echt het verschil.