Polk Audio Signa S1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polk Audio Signa S1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob Boogaard 16-02-2019

Prima geluid

Geschreven voor: Polk Audio Signa S1 zwart

Pas een 40inch Samsung TV gekocht en wilde hierbij een soundbar. Een Samsung paste precies hieronder maar voor veel minder geld een erg goed klinkende. Vanwege de laagste prijs garantie gekocht bij cameraexpres. De breedte is hetzelfde als de 40inch TV. Installatie binnen enkele minuten: optische kabel erin en 2 stekkers voor 220v (soundbar en sub) en klaar. De sub is draadloos en is gelijk gekoppeld aan de soundbar. De afstandsbediening is eenvoudig maar voldoende. Volume, bas instelbaar en 6 vaste instellingen voor audio. En bronkeuze van de soundbar: aux, bleutooth of optisch. Voor dit geld (139 euro) zeker een goede keuze. TV geluid moet wel uitgezet worden vanwege de hoorbare vertraging in het audio.

Pluspunten

• Snelle en eenvoudige installatie
  • Erg goed geluid, zeker voor het geld
  • Sub is draadloos

Vincent 03-10-2018

Soundbar met mooi geluid.

Geschreven voor: Polk Audio Signa S1 zwart

Super geluid en makkelijk aan te sluiten. Helaas is de afstandbediening minnetjes. Subwoofer is prima en het klinkt geweldig.

Jan 30-04-2018

Prima soundbar

Geschreven voor: Polk Audio Signa S1 zwart

Mooi geluid geen moment spijt van deze aankoop mooie vormgeving en makkelijke
bediening kortom goede prijs en kwaliteits verhouding

Maurice 05-11-2017

Mooi geluid, plug & play met alle snoertjes

Geschreven voor: Polk Audio Signa S1 zwart

Ik kende het merk niet, maar het geluid is zeer goed. Werkt als tv speaker (optische kabel) of als bluetooth speaker. Alle snoertjes worden meegeleverd, incl optische (niet de audio) kabel. Bediening loopt via remote of op de bar zelf. Remote is lekker simpel. Enige nadeel is dat je goed moet richten.

Pluspunten

• Plug & play
  • Vol geluid
  • Prijs-kwaliteit
  • Optische kabel meegeleverd

Minpunten

• Reactie afstandsbediening
  • Lampjes (indicatoren) erg klein