Panasonic SC-HTB494 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB494 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

pauloort 09-02-2019

zeer goed geluid

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB494 zwart

Ik heb dit product gekocht omdat ik ook een Panasonic smart tv heb en daar zeer tevreden over ben. het geluid is goed, ik was alleen niet echt tevreden over de subwoofer, deze was voor mijn smaak veel te nadrukkelijk aanwezig ook met het volume van de subwoofer op de laagste stand.
het wisselen van de sound voorkeur hielp wel maar op de muziek stand en film stand teveel nadreunen. ik heb dit opgelost door onder de sub rubberen doppen te plakken wat een hele verbetering is
verder is dit voor deze prijs een goede aankoop.

Pluspunten

• mooi geluid
  • eenvoudige installatie ( 10 minuten)

Minpunten

• subwoofer te nadrukkelijk aanwezig

J.G.H PINKSTER 01-01-2019

Super mooi geluid met veel mogelijk heden Soundbars

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB494 zwart

Deze Soundbars Is aanbevelen voor iedereen die een Soundbars zoekt.
Zit veel mogelijk heden op voor het instellen van geluid kwaliteiten . De soundbast is apart van de soundbarst die rechtstreeks verbinding maak zonder een kabel en die je overal in de kamer kan plaatsen.

Pluspunten

• Super goed geluid
  • Makelijk te bediennen
  • Geluidkwaliteiten is makelijk instelbaar
  • Is smal en compact past onder medere t.v
  • Soundbast kan je plaatsen in elk hoek van de kamer

Minpunten