Samsung HW-MS650 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-MS650 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

M 25-05-2020

Letop!! Geen ondersteuning samsung!!

Let op!
Per heden krijgt de hs ms650 GEEN firmware updates meer.
Dit product in NIET compatible met android 10 en zal dit dus ook nooit worden. Dit ontdekte ik na verbindingsproblemen via wifi. Ik heb contact gezocht met samsung. Zij meldde mij dat er geen updates meer komen en niet compatible is met android 10.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Ontwerp

Minpunten

• Prijs
  • Koppelen met wifi
  • Niet compatible met Android 10
  • Zal geen updates meer ontvangen.
  • Laatste update was in 2018

Tuur 27-02-2020

In theorie een mooi product, praktijk is erg slecht

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Sinds 2 jaar in het bezit van de soundbar van samsung. In het begin was het allemaal prima. Product leverde goed geluid en zocht verbinding met wifi en bleutooth. Ongeveer 4 maanden geleden stopte het apparaat er ineens mee en gaf hij aan dat de Wi-Fi niet meer verbonden is. Sindsdien alles eraan gedaan ok te zorgen dat er weer verbinding komt, maar zonder resultaat.

Op dit moment heb ik dus een soundbar die aan kan, maar niks doet. Heeft nergens verbinding mee (bleutooth, WiFi of via kabels). Handleiding is erg summier en staat niks in over eventuele problemen.
Support vanuit samsung is slecht. Nog geen contact gekregen terwijl ik al verschillende malen contact heb gezocht.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Goed geluid (als die het doet)

Minpunten

• Slechte connectiviteit
  • Slechte support vanuit samsung

Marten 18-03-2019
  • Product gekregen

Top soundbar!!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb deze soundbar gekocht obv de positieve recensies. Qua formaat valt hij inderdaad groot uit, maar het geluid wat er uitkomt is top!! Ik heb nog wel een vraag: ik krijg geen geluid als ik deze soundbar via HDMI ARC koppel met mijn LG televisie (LG Oled 55EG9A7V). Alleen via optische kabel. Weet iemand een oplossing hiervoor of is dit alleen mogelijk met een Samsung televisie? Alvast bedankt voor de reactie.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• HDMI ARC werkt niet met LG tv

Glenn 09-03-2019

Absoluut waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Deze bar nu ongeveer 2 weken in bezit en ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit. Geluid is over de gehele linie prima in orde muv van de lows, deze klinken wat leeg. Ik heb deze bar aangeschaft incuslief de woofer en kan dit zeker aanraden als je films wilt kijken, muziek wilt luisteren en/of wilt gamen. Voor alleen tv kijken is de bar voldoende. Installatie van bar en woofer was simpel. Tevens gebruik ik de multiroom app van Samsung om de bar aan WIFI te koppelen en muziek te streamen zonder je telefoon te tetheren via bluetooth. De Deezer en Tunin mogelijk binnen deze app werken prima (bijkomend voordeel met Deezer is wanneer je muziek streamt via WIFI dit niet als extra bezette user wordt gezien binnen het account). Enige wat een puntje was, was het aansluiten van de PS4 met behoud van DTS/DD geluid aangezien we via de console Netflix kijken. De juiste manier is HDMI van TV naar de bar en (de bijgeleverde) optische kabel van de bar naar de PS4.

Piet 04-01-2019

Stevige en degelijke soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Extra vermogen uit de speakers is wel prettig vooral bij muziekprogrammas, wil je echt de ``bassen`` in zal je toch iets met een subwoofer moeten kopen.
Voor de doorsnee liefhebber is deze soundbar voldoende, aansluiting via bestaande Samsung TV is makkelijk te realiseren.
internet radio eenvoudig te streamen via tablet of smartphone.
Optische kabel is bijgesloten HDMI kabel niet.

Pluspunten

• Strak, degelijk en eenvoudig
  • Moder design

Minpunten

• te weinig vermogen voor grotere ruimte

J. Halm 24-12-2018

Perfecte soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Zeer goede soundbar, met een perfecte geluidsweergave, aansluiten op onze Philips televisie ging vlot en zonder problemen.
Ook de bleutooth en de wifi functioneren zonder problemen.
De wifi werkt weldegelijk ook zonder Samsung TV.
Via de multiroom app is alles te regelen.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te sluiten
  • Perfecte geluidsweergave
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Bleutooth functie
  • Wifi werkt perfect

Minpunten

• Is wel groot

Ad 07-12-2018

Prima geluid, verfijnd regelbaar met kleine afstandbediening

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Soundbar met mooi geluid, verfijnd instelbaar met compacte bijgeleverde afstandbediening: vooral muziek, film en heldere spraak (sound mode) geven prima resultaat waarbij bas en treble daarbij nog extra van -6 tot +6 in te stellen zijn op basis van persoonlijke voorkeur. Ook het simpelweg op ON zetten van de smart mode geeft automtisch goed geluid op basis van het aangeboden signaal (bijv. Journaal met afwisselend spraak en muziekfragmenten); ook bij deze instelling kan -6 tot +6 ingesteld worden. Kortom, geen extra box/subwoofer nodig!

Pluspunten

• Prima geluid
  • Instellingsmogelijkheden
  • Strakke vormgeving met weggewerkte front-display
  • Plug&play met hdmi-kabel (niet bijgeleverd)

Minpunten

• Vrij kort snoer
  • Hdmi-kabel niet bijgeleverd

Joke 06-08-2018

Verrassend!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

We waren toe aan een nieuw geluid. We hebben deze soundbar gekozen omdat we ook een Samsung tv hebben. Onze verwachtingen zijn meer dan overtroffen! Deze combinatie is helemaal af. Met ons "eitje" kunnen we alles bedienen.
We zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Geweldig goed geluid
  • Gemakkelijk aan te sluiten

Cor 02-08-2018

goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik vind het een goed kwaliteit product.
De tv is gemakkelijk te koppelen aan de sound bar.
Ik ben er blij met mijn nieuwe aankoop.

Samsung MS650 01-08-2018

Sound Bar with AWESOME sound!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

After searching and viewing many different reviews, I came across the MS650 from Samsung. I found a great deal on platteTV and bought it soon after.

WHAT A GREAT CHOICE!!! It is truly unbelievable to hear the sound coming from this device. Crisp quality with endless bass and perfect treble.

All round great sound, with great compatibility. Wifi, Bluetooth etc all tested very well,

It is an absolute joy - my best tech-buy of the last 3 years.

Well done Samsung! Home run!

Pluspunten

• Compatibilty
  • Wireless
  • Crystal clear sound
  • Easy setup
  • Many inputs/outputs

Minpunten

• Slightly longer (size) than needed
  • Wi-Fi only works with selected Samsung TV's
  • Awkward Cable Hook

Rieks 25-07-2018

mooi robuust

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Prima soundbar. Vele mogelijlheden v.w.b. aansluiten van sounbar op tv. robuust apparaat. Makkelijk op te hangen onder de tv

Jonathan 25-07-2018

Super goed geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Erg blij met deze soundbar. Deze soundbar heeft een ingebouwde subwoofer die ook erg goede bass weergeeft. Een subwoofer is beslist niet nodig. Ook uit te breiden naar een 5.1 surround set.

Pluspunten

• Mooi vormgeving
  • Ingebouwde subwoofer

Michel 23-07-2018

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Super geluid en makkelijk aan te sluiten. Zelfs zonder losse subwoofer een mooie bass. Had ik veel eerder moeten doen

AK 14-07-2018

Not bad for all-in-one sound bar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

For an all-in-one sound bar, it does a great job. Sound quality is crisp, connectivity is good and the setup is simple. Not very impressed with the the surround sound.

Pluspunten

• sound quality
  • simplicity

Minpunten

• surround sound

MMO 12-07-2018

Mooi en helder geluid. Gemakkelijk te installeren!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

De Samsung Soundbar HW-MS650/XN is gemakkelijk te installeren. Geeft een mooi en helder geluid. Zeer gebruiksvriendelijk en een goede kwaliteit!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Makkelijke installatie
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

P huijsen 08-07-2018

soundbar HW-MS650

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Hij werkt top met een goed geluid. Wel even het boekje lezen.
Keuze met geluid instellingen voldoende. Alleen afstandsbediening was even zoeken naar de volume knop.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• nog niet gevolden

Veerle 08-07-2018

Heel goed

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

De Samsung Soundbar ms650 sluit qua desing enorm goed aan bij onze Samsung Qled televisie. Het geluid van de Soundbar is verrassend goed gezien de compactheid van het design. De soundbar heeft een goed bass volume en het geluid bereikt de gehele ruimte van de woonkamer. Dit maakt de beleving van films/series des te aangenamer. Een echte aanrader.

Siem 07-07-2018

Goede audiokwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Grote soundbar die in zn eentje al beter geluid geeft dan mijn vorige HomeCinema set 5.1
Moet minimaal 47 inch TV hebben omdat anders de soundbar niet goed past bij de tv.
Tot nu toe erg tevreden!

Pluspunten

• Geluid
  • Mogelijkheden
  • Wifi
  • Bluetooth

Jan M 06-07-2018

Perfect geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Deze soundbar met name gekocht om stemmen beter te kunnen verstaan.
Zeker in films waarin met een accent wordt gesproken merk je het verschil in verstaanbaarheid.
Maar uiteraard ook zeer tevreden over de muziek weergave o.a. via de App

tineke joren 05-07-2018

Soundbar HW-MS650

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Goed geluid en mooie vormgeving, past ook bij onze Samsung televisie.
Makkelijk zelf te monteren was in een half uur gepiept

Pluspunten

• mooi
  • geluid oke

Grasmeijer 04-07-2018

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Bij het aansluiten schrik je je levenloos als het geluid ineens op de soundbar komt! Wat een fantastisch geluid heeft deze soundbar. En dan moeten de rearspeakers nog komen!

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Draadloos met samsung bluetooth
  • Kind kan de was doen

Mister Mike 04-07-2018

Zijn geld waard

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Is precies wat ik er van verwachte, geluid helder en bas perfect om geen overlast te veroorzaken bij de buren. Simpel installeren en werkt super met de Samsung multieroom app over wifi.

Pluspunten

• geluid
  • hdmi arc
  • fijne bas
  • installeren
  • prijs

Niels 04-07-2018

Goed geluid, meerwaarde voor bij de tv

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik zocht een soundbar, omdat ik het geluid uit de TV niet voldoende vond. Aangezien ik een samsung TV had van 2017 wilde ik het liefst ook een soundbar voor 2017, zodat het goed samenwerkt. Tot nu toe zeker geen klagen daarover. Op internet stond dat sommigen de afmetingen aan de grote kant vonden, zelf vind ik dat hij prima past onder mijn 65 inch tv. Wellicht als je de tv en soundbar aan de muur hangt, steekt hij wat ver uit vanaf de muur.

Het geluid is merkbaar beter dan dat van de tv en er zit een subwoofer ingebouwd in de soundbar. Deze haalt niet de kwaliteit van een losse subwoofer, maar is wel aanwezig en het scheelt ook een bulkige box naast de tv meubel.

Installatie was makkelijk en met wifi kunnen verbinden via de TV, zodat ik de soundbar ook via de telefoon kan gebruiken om muziek te luisteren.

Daarnaast ook voor deze Soundbar gekozen vanwege de lopende actie van Samsung dat er twee achterspeakers meegeleverd worden. Deze heb ik nog niet in huis, dus daar kan ik verder niks over zeggen, maar in verhouding een goede prijs voor wat je ervoor terugkrijgt.

Enige nadeel is dat het volume rap oploopt als ik het volume via de telefoon bedien en op het moment dat ik schakel naar een andere bron, dan kan het volume ineens op een ander niveau staan (harder of zachter).

Tevens is er een mogelijkheid om voeding vanaf de soundbar door te lussen naar de TV, echter wordt de kabel die je hiervoor nodig hebt niet meegeleverd en is deze ook niet te verkrijgen bij de meeste winkels.

Pluspunten

• Compatibiliteit
  • Wifi
  • Prijs
  • Ingebouwde subwoofer

Minpunten

• Volume controle via meerdere bronnen

Alex 02-07-2018

Goede geluidsweergave

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Uitvoering product voor zowel de geluidsweergave als in een toegevoegde waarde voor interieur en gemak in gebruik een algehele aanwinst.

MN 29-06-2018

Fantastisch bioscoop gevoel

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Fantastische soundbar, enorm blij mee. Mooie diepe bas en vol geluid. Heb deze samen met een Samsung smart tv gekocht en de connectiviteit is super eenvoudig. De mogelijkheden om de soundbar voor andere doeleinden te gebruiken zoals het streamen van muziek vanaf je telefoon is ook chill. Eigenlijk net een sonos-idee maar dan voor de bioscoop/tv-kamer. Absolute aanrader

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Degelijke kwaliteit
  • Goede connectiviteit