Samsung HW-MS650 zwart - Reviews

geen subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-MS650 zwart op Kieskeurig.nl.

Toine 04-08-2018

Geheel zoals verwacht; great sound

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Na bestudering van 20 verschillende soundbars. Uiteindelijk voor deze gegaan. Een van de weinige wasrbij je geen losse basspeaker nodig hebt. En zeer tevreden. Perfect geluid en eenvoudige instellingen. Aanrader voor deze prijsklasse.

mk13139 12-02-2020

Werkt niet met Android 10

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

De Samsung Multiroom app werkt niet met Android 10. Op het community forum staan 15 pagina's aan klachten, echter lijkt Samsung er geen gehoor aan te geven.
De volumebediening via Spotify Connect werkt eveneens beroerd, de stappen zijn veel te groot waardoor het volume altijd te zacht of oorverdovend hard staat.

PietO 20-01-2019

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Na een jaar in gebruik nog nooit geen spijt gehad van deze aankoop. Samen met de achtergrondboxen super geluid. Soms schrik ik nog van het geluid van auto`s e.d in een flim, omdat je denkt dat het van buiten komt. Het geluid gaat ook mooi het vertrek rond.

Hugo 03-08-2018

Warm geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Tevreden met mijn aankoop. Warm geluid.
Ik krijg de rear end speakers er nog bij en hoop dat het surround effect dan groter is

Towiiba 18-07-2018

Prachtige Sound uit een strakke soundbar.

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Gisteren gekocht, aansluiten ging super eenvoudig en ook zonder subwoofer klonk de klasseiker Top Gun als of ik in een bioskoop zat. De vliegtuigen kwamen visueel en geluid technisch overal vandaan. echt een aanrader. Nu nog wachten op de gratis surround speakers en dan helemaal genieten. Echt een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding in optima vorma.

Erwin T 10-07-2018

Geweldige Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb de Soundbar nu een paar dagen in huis en ik geniet ervan, wat een geweldig geluid komt daar uit!
Zowel bij muziek, als bij het kijken van films is het iedere dag weer genieten....
Een prachtig helder geluid met een mooie diepe bass.....
En dan heb ik de achter surroundspeakers nog niet eens.
De Soundbar alleen al, voldoet aan al mijn wensen.....
Geen minuut spijt dat ik deze heb gekocht!
Zeer makkelijk aan te sluiten.

Ik heb geen enkel minpuntje.

Sebastiaan 04-07-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik was gecharmeerd van andere merken voor het geluid tot dat ik deze aan sloot op mijn Samsung tv. Top aankoop en geen spijt van gehad.

Patje 29-06-2018

Geweldige soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb dit 26.6.2018 gekocht en ik ben er super blij mee voor de prijs krijg je veel opties en goed geluid
En ik ben nog geen probleemen tegengekomen dus super soundbar.

Witjes1971 26-06-2018

Super mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Vandaag opgehangen aan de muur super dat de beugels er bij zaten.
Gelijk aangesloten (heel eenvoudig)en ben verrast wat voor geluid er in zit.
Mooie bas en goede verstaanbare mensen.
Eenvoudige makkelijke bediening.
Ben er super blij mee en ga er veel plezier mee beleven.

Toon 25-06-2018

Perfect..!!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb de soundbar pas enkele dagen in mijn bezit maar ben verbluft over het resultaat... echt een aanwinst.
Bediening en geluid perfect.

Nico1978 18-06-2018

Simpel en doeltreffend

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Uitstekend geluid bij mijn Samsung tv. Zo geïnstalleerd. Aangeschaft omdat ik de kabels van de surround set meer dan beu was

BLDJ 14-06-2018

Fantastisch product!

Fantastisch product!
Zoals de slogan al zegt 'geluid zoals geluid hoort te klinken'.
Direct na het aansluiten viel mij de goede bass op, toen dacht ik 'dan zullen de hoge tonnen wel tegen vallen' niks is minder waard!

Jann 10-06-2018

Altijd goed!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Altijd al een samsung smartphone gehad en nu sinds kort een Samsung tv en een samsung soundbar aangeschaft altijd goede kwaliteit ik ben tevreden over samsung!

John61 10-06-2018

Rijke ervaring

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Zaterdag 8 juni een geweldige soundbar gekocht. Nooit gedacht dat zo mooi geluid uit zo'n geraffineerd uitgevoerde Soundbar kan komen. Geen groot apparaat een lust voor het oog met een heerlijk bedieningsgemak.

Ronald8389 09-06-2018

Super soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb de soundbar een paar dagen in bezit en heb er al met veel plezier naar geluisterd. Het aansluiten en instellen is zeer eenvoudig en het geluid zeker goed voor de prijs die je er voor betaald.

Desiree84 06-06-2018

Super geluid!!!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Sinds 1 week in ons bezit. Super geluid en doet, haast niet onder te doen voor een 5.1 dolby. Alleen nog 2 rear speakers plaatsen voor een nog beter effect maar ook zonder een erg goed product. En zoals altijd bij Samsung is de prijs kwaliteit verhouding top. Enige min puntje vind ik de diepte van de balk. Hij is er breed. Maar dat weet je uiteraard voor je hem aanschaft. Had het perfect gevonden als het deze kwaliteit was geweest met de afmetingen van de 550.

Anita 30-05-2018

Geweldig Geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb deze 23 mei gekocht bij mijn Qled tv. Ik ben zeer tevreden over. Het geluid is zeer zuiver en de bass is niet overdreven. Muziek klink goed en het praten van mensen op tv is zeer duidelijk en als beide is muziek en praten hoor je duidelijk wat er toch gezegd word. Ben er zeer tevreden over. Is echt zijn geld waar.

Robert94 29-05-2018

Voldoet aan alle verwachtingen.

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Prachtige soundbar met een goed uiterlijk en perfect geluid. Makkelijk te koppelen met wifi, bluetooth en tal van andere mogelijkheden.

Ron57 28-05-2018

Goed merk

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Kort geleden een Qled tv aangeschaft van Samsung en daar wilde ik een soundbar bij hebben en ben uiteindelijk op de HM-MS650 gekomen.
Eerste indruk is perfect goed geluid en past bij de TV.

Ed003 28-05-2018

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Deze soundbar nu al enige tijd kunnen horen en hij klinkt echt super. Mooi helder geluid en de baas is ook helemaal prima voor zijn formaat. Het mooie is ook dat je geen extra sub nodig hebt, dat scheelt weer de nodige ruimte in de woonkamer. Oftewel gewoon goed waar voor je geld.