Samsung HW-MS651 - Reviews

geen subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

chris1100 05-08-2018

verrassende klankkleur

De klank geeft meer duidelijkheid als ik verwacht had en heeft ook een directe koppeling met de samsung TV en de afstandbediening is dan ook geintegreerd, wat weer de situatie overzichtelijk houd.

Pluspunten

• Klankleur
  • Helderheid
  • met een afstandbediening te bedienen

Rhof 26-07-2018

De zilver uitvoering ziet mooi uit

Via internet besteld ging vlekkeloos in combinatie met ons nieuw aangeschaft Qled8 toestel een mooie combinatie

vd Zalm 21-07-2018

Super soundbar!

Deze soundbar past prima bij onze Samsung televisie. Gelukkig geen subwoofer meer in de ruimte. Het geluid van de soundbar is prima te noemen helder met een aardige basstone. Het design is elegant en gaat goed op in de ruimte.

Leo C 10-08-2018

Geweldig vol geluid zonder losse base box

Makkelijk te installeren met Bluetooth aan tv. Subwoofer is geïntegreerd in de soundbar. Lage tonen zijn ruim voldoende en ook appart te versterken.

ArjanM 01-08-2018

Zeer mooi geluid

De soundbar doet mij verbazen vanavond het eerste moment. Het geluid is zeer goed en de combinatie met Spotify connect is zeer goed.

Ook in combinatie met een ander merk tv werkt de Bluetooth verbinding perfect. Maar toch voor de HDMI verbinding gekozen omdat ik niet zo fan ben van draadloze verbindingen.

Ik kan niet wachten totdat de achter speakers er zijn!

Maurice1976 28-07-2018

Wat een geluid

Ik ben dol op muziek luisteren en films kijken. Dat wordt met deze sound Barr een compleet andere ervaring. Levensecht en glashelder geluid. Jaren eerder moeten hebben!

Rik1 13-07-2018

Erg mooi design en geluid.

Maand geleden gekocht, erg tevreden over de soudbar! Super mooi en helder geluid (door de hele ruimte), makkelijk te bedienen. Samen met de Samsung TV is het compleet, soundbar gaat automatisch aan zodra je de TV aan zet. Tevens ook erg makkelijk om andere apparaten eraan te koppelen.

Sjors 05-07-2018

De gesproken teksten springen eruit !

Na een gemakkelijke installatie viel al direct het goede geluid op, met name de stemmen zijn zeer goed te onderscheiden van de achtergrondgeluiden. Ook muziek luisteren wordt een plezierige bezigheid!

Anoniem 02-07-2018

Review Soundbar Samsung hw-ms651

Super tevreden met mijn aankoop. Goeie soundbar met alle mogelijkheden. Geen losse subwoofer die altijd ergens in de weg staat, maar gewoon ingebouwd. Films kijken alsof je meespeelt en muziek luisteren alsof je bij het festival bent. Top aankoop!

Silvester 11-05-2018

Alles op één plek

Vandaag gekocht , helaas na problemen met subwoofer verbinding van mijn oude soundbar.
Daarom nu iets met alles in één. Mooi is dat je het netspanning die snoer van de soundbar doorkoppelt naar de tv dus 1 snoer incl tv na een stopcontact .
Geluid klink vol , natuurlijk geen vervanger voor een sub maar komt goed in de buurt