LG SJ6 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG SJ6 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Matt 12-10-2018

Prachtig diep en ook helder geluid !

Geschreven voor: LG SJ6 zilver

Na heel veel reviews te hebben gelezen en meerdere soundbars beluisterd te hebben in winkels heb ik voor de LG SJ6 soundbar gekozen.
Wat een prachtig geluid ! Mooie diepe bads en ook de midden en hoge tonen komen zeer mooi uit.
Als je op YouTube een Dolby Cinema of Dolby Atmos demo trailer kijkt "luistert" en je zit er een meter of 3.5 a 4 vandaan dan hoor je echt naast.en zelfs licht achter je de geluidseffecten.
Ik wist niet wat ik hoorde, geweldig!
Hiervoor had ik een Bose Acoustimass 6 serie 3 home theater set (5.1), maar ik had geen zin meer in al die kabels en overal speakers op de muren.....
Geen moment spijt van dat ik hem heb ingeruild.
ECHT EEN AANRADER!

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Bijna surround

Minpunten

Prima geluid voor de prijs 01-04-2018

Goed geluid, goedkoop

Geschreven voor: LG SJ6 zilver

Goed geluid, ondanks kleine subwoofer best een goede bas. Zeer makkelijk te koppelen aan LG tv. Draadloos gekoppeld, ook subwoofer is draadloos.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed geluid, ook bas.
  • Makkelijk op te hangen met bijgeleverd sjabloon

Minpunten

• Beugels met schroeven aan onderkant

Gerard G. 21-12-2017

Soundbar van LG met goed geluid voor redelijke prijs!

Geschreven voor: LG SJ6 zilver

In combinatie met mijn LG TV heb ik deze soundbar (met Bluetooth) gekocht en ik ben heel tevreden. Het geluid is prima, geen geruis o.i.d.
De soundbar kun je ophangen onder de TV (als die aan de muur bevestigd is), maar je kunt hem ook plaatsen op een (TV) meubel. De lengte is 95 cm. en dat past perfect onder mijn nieuwe 43"TV van LG.
Het enige wat misschien beter had gekund is de opstartsnelheid. De soundbar start iets minder snel op dan mijn TV, maar dat verschil is niet irritant.