Samsung HW-K850 - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Arjen 20-08-2018

Goed apparaat.

Nu ik de K-850 drie weken thuis heb staan, vind ik dat het nu tijd wordt voor een meer objectiever review. In de eerste instantie zou ik gaan voor een Playbar van Sonos, maar door de beperkte aansluitmogelijkheden heb ik toch gekozen voor de Samsung K-850 met zijn 11 speakers. Eenvoudig uit te breiden tot een 5.1.2. systeem. ‘What Hi-Fi’ heeft dit systeem in hun review drie sterren gegeven. Wat ik een te lage beoordeling vind.

Het afspelen van muziek vanaf mijn AppleTV of bluetooth verbinding met mijn iPhone, klinkt bijna net zo goed als mijn 40 systeem van Q Acoustic. Er moet wel opgelet worden dat de instelling van K-850 goed staat, anders klinkt het niet goed. (De optie afspelen via alle speakers moet wel ingeschakeld zijn. Ik vermoed dat ‘What HI-FI’ dit heeft verzuimd)

Nu het Surround systeem. Ik heb verschillende films via de AppleTV bekeken en ben erg onder de indruk geraakt. Het is een echte een bioscoop ervaring. (Alleen dit moet je niet laat in de avond doen als je je buren te vriend wil houden…) Wat mij opvalt is dat in de reviews van de Sonos Playbar nauwelijks wordt gesproken over deze prestatie. Kopen deze mensen de Playbar alleen om muziek te beluisteren? Ik vind dat je dan je doel voorbij gaat. Ik heb hem gekocht om bij het afspelen van films het bioscoop geluid te ervaren.

De K-850 beschikt over twee HDMI aansluitingen en een Toslink. Op een HDMI ingang heb ik de ZIggo mediabox XL aan gesloten en op de andere mijn AppleTV. Mijn Blu Ray speler is aangesloten op de Toslink ingang. Wat ik nog wil is een andere Blu ray speler die Dolby Atmos ondersteunt. De investering valt mee, zo’n tweehonderd euro, maar dit kan altijd later nog. De Playbar van Sonos beschikt slechts over een Toslink aansluiting wat ik voor zo ’n duur systeem wel karig vind. Ook Dolby Atmos ontbreekt… Ik wil de Playbar van Sonos niet afkraken het zal best een goed systeem zijn, maar beoordeel het systeem in zijn geheel en niet alleen op het afspelen van muziek.

Pluspunten

• Dolby Atmos

Anoniem 16-08-2018

Super Soundbar

Geweldige Soundbar, super geluid, eigenlijk in 1 woord geweldig!
Net afgelopen maandag de Samsung QE65Q8F 2018 aangeschaft incl. No Gap muurbevestiging, Deze soundbar past hier perfect bij!

BarryV79 07-08-2018

Zeer indruk wekkend

Voorheen een volledig 5.1 systeem met veel kabels met alles van goede kwaliteit , dus de eisen lagen hoog !!!. In de winkel even de bar gehoord en dat klonk goed, echter in een huiskamer helemaal verbaasd , wat een geluid !!!! Super !!! Muziek mooi helder en vol, Films lekker ruimtelijk maar niet te overdreven.

TamSan 27-06-2018

Wat een geweldige soundbar

De soundbar is erg eenvoudig om op te hangen en aan te sluiten. Er komt een prachtig geluid uit. Dolgelukkig :-)

PatrickvM 26-06-2018

Wow. Wat een geluid uit deze soundbar!

Na lang wat wantrouwen in het geluid van een soundbar te hebben gehad, toch gekozen om hier aan toe te geven en er een schaffen. Ik heb deze nu een aantal dagen in huis en kan niet ontkennen dat ik onder de indruk ben van dez Samsung HW-K850. Na lang een losse receiver met daarbij een volwaardige speakerset besloten dat deze plaats moest maken voor een wat compacter systeem. De soundbar laat zich makkelijk installeren en verbinden met de Tv (hier een Samsung KS7000 serie). Dit gebeurt via de bijgeleverde HDMI kabel welke daarna direct werkend is met de Tv. Ideaal! Ook de afstandsbedieningen van tv en soundbar werken met elkaar waardoor maar één afstandbediening nodig is.

Ik ben zeer tevreden met deze geweldenaar. Dat gaat een aantal leuke filmavonden opleveren.

adrie 31-05-2018

geweldig geluid

vandaag 31 mei gekocht gelijk geinstalleerd wat geen probleem was geluid ingeregeld en gelijk volop genoten geweldige soundbar

Nick 27-05-2018

super actie van samsung

soundbar hwk850 is echt super. heerlijk geluid en makkelijker aan te sluiten was binnen 10minuten klaar

Harry57 16-05-2018

Prima

Makkelijke installatie werkt direct. Goed mooi vol geluid. Een echte aanrader. Maar misschien nog wel de 2 boxjes erbij voor nog beter geluid.

Jaap2704 11-05-2018

En genot om naar te luisteren

We hebben voor de HW-K850 soundbar gekozen als aanvulling op de Samsung Qled QE65Q8C televisie die we onlangs hebben aangeschaft. We zijn na aansluiten aangenaam verrast door de heel goede geluidskwaliteit van deze soundbar en zijn dik tevreden. Een multifunctionele apparaat waarmee je via de bluetooth functie direct muziek kan afspelen vanaf je pc of tablet, iets wat wij zeer vaak doen. Verder is de strakke vormgeving mede reden geweest tot aanschaf van deze soundbar. Minpuntjes hebben wij tot nu toe nog niet kunnen ontdekken.

StefV 01-05-2018

Super soundbar!

Zojuist opgehangen. Zeer ruimtelijke en scherp/zuiver geluid. Makkelijk te installeren en ondanks de grootte een erg mooie soundbar

Rob 27-01-2018

Erg goed Geluid!!!

Ik zocht een goede vervanging voor mijn home cinema van Samsung en met deze soundbar bespaar ik een hoop ruimte, maar behoud ik een mooi geluid

Pluspunten

• Gemak

Addy 01-12-2017

Door zijn design, prestatie en eenvoudige installatie een echte aanrader

Het heeft ons weinig moeite gekost de soundbar te installeren en in gebruik te nemen. De bijgevoegde handleiding geeft in een korte beschrijving voldoende informatie om de vele mogelijkheden van de soundbar en de subwoofer uit te proberen. Geen extra kabels meer in de kamer, het uitstekende geluid en mooie design gaven bij ons de doorslag tot aankoop van deze soundbar.